Lovskogen Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hvem ligger på toppen i SEO-ligaen for tiden? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Yay, om man skriver om innholdet på en side(kun tekstnoder, men replace'r hele) blir alle javascript events slettet. Og IE6 støtter ikke dom:loaded eventen, så da kjøres ikke dette skriptet først! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Yay, om man skriver om innholdet på en side(kun tekstnoder, men replace'r hele) blir alle javascript events slettet.Og IE6 støtter ikke dom:loaded eventen, så da kjøres ikke dette skriptet først! $('#selector').livequery('event', function(e){ ... }); Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Enkelt dollartegn og id-# i samme metode? Fungerer det sånn i jQuery eller hva det er du bruker? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jupp. I jQuery har du kun $ (som bruker CSS-selectors) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så kjekt å ha både enkel og dobbel, så du kan se forskjell, da. ^^ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Yay, om man skriver om innholdet på en side(kun tekstnoder, men replace'r hele) blir alle javascript events slettet.Og IE6 støtter ikke dom:loaded eventen, så da kjøres ikke dette skriptet først! $('#selector').livequery('event', function(e){ ... }); Du tror det blir noe mindre overskrevet? eller er det samme dom:loaded som støttes av IE6 ? Tror jeg løste det nå ved å fjerne en av epostbeskyttelsesrutinene http://sebs.ng5.as/pages/view/19744 Feel free to bash Endret 18. september 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hvordan er Google og andre søkemotorer i forhold til indeksering av innhold skjult med display: none;? Tror ikke de analyserer hver side for å finne ut om ting blir skjult med css:display og javascript. Det er i hvert fall ganske ytelseskrevende. Men de har virtuelle nettlesere som kjører javascript og css på nettsider. Så det kan være at de utfører stikkprøver på noen sider på hvert webområde for å sjekke om de jukser, og da legger inn noen poeng i BadRank systemet sitt som setter PageRank til 0 hvis man kommer over en hvis grense. Endret 18. september 2008 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 At det sitter konsulenter med Firebug og tester da, eller? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er Google og andre søkemotorer i forhold til indeksering av innhold skjult med display: none;? Tror ikke de analyserer hver side for å finne ut om ting blir skjult med css:display og javascript. Det er i hvert fall ganske ytelseskrevende. Men de har virtuelle nettlesere som kjører javascript og css på nettsider. Så det kan være at de utfører stikkprøver på noen sider på hvert webområde for å sjekke om de jukser, og da legger inn noen poeng i BadRank systemet sitt som setter PageRank til 0 hvis man kommer over en hvis grense. Tror faktisk de gjør det. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva syboliserer e-post bedre enn krøllalfa eller evt. et brev? Outlook logoen? Outlook-logoen er udugelig, så nei. Kvifor vil du absolutt ha noko anna enn eit brev? Fordi sjefen sa han var usikker på symbolikken med "@" eller et brev. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 En test for gutta som driver med design: http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77 Fikk 6 feil selv.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 You have perfect color vision! * Your score: 0* Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Nais! Var noen som jeg var litt usikker på gitt.. Lenke til kommentar
OleeiD Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Off jeg ble helt dårlig i øya av å stirre lenge på det der... Must å oversette WP-themes synes dere? Er noen steder hvor det er bilder og jeg har ikke fonten :s Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Nei, er jo kult med litt norsk her og litt engelsk der. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Your score: 0 Gender: Male Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520 Hvem skulle trodd det Tok meg nesten 10 min da Endret 18. september 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Min score: 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Noen synspunkter på hvordan man lager domenenavn dersom det er flere ord som skal med? Hvis man for eksempel skulle lage en webside for noen aldrende herremenn med hang til gitarer og palmeklatring, hvordan ville dere skrevet det? www.therollingstones.com www.the-rolling-stones.com Andre forslag? (Nei jeg skal ikke lage en Stones-side, det er bare et eksempel.) Geir Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ville ha gått for altieittord-løysinga. Spesielle teikn i domenenavn er dårlig deal i mine auge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå