AnaXyd Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Har lenge vært en ivrig tilhenger av mye meta tags. Sitemap, hjelper dette på? Eller er det bortkastet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Om sida er stor nok, så vil eg påstå at et sidekart er ganske greit å ha. Har du tre undersider, derimot, så er det ikkje så fryktelig nødvendig, sidan alle sidene vil vere eit sidekart Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Sitemap gjør at Google vet hvor ofte du oppdaterer (Hvis du da pinger google hver gang noe nytt blir lagt inn) Ganske greit for de som publiserer mye i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 tenker ikke på sidekart, men på sitemap.xml Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 tenker ikke på sidekart, men på sitemap.xml Somehow that didn't even cross my mind... Lenke til kommentar
Jensen2k Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Truer med å avsløre 10 000 norske fildelere Her har vi de tolvåringene igjen Endret 17. september 2008 av Jensen2k Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Meg og en kollega holder nå på å starte opp en bedrift som driver med utvikling av programvare. Navnet skal være enkelt, lett og huske og samtidig litt fengende. En stor fordel om et .no-domene er ledig i samme slengen. Våre navn er Christian og Tormund, dersom dette har av betydning. Hittill har vi sett på følgende: - Mentor Utvikling (sammensetning av mitt etternavn og Tormund samtidig som det har en slags betydning) - Mento (Utvikling) Men ingen av navnene er "quite there yet", så inspirasjon tas i mot med stor takk! Et raskt, elendig forslag bare for å teste selve navnet i bruk: (selvsagt med den klassiske beta-stjernen) Endret 17. september 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Beta-stjernen har for få og for lange "armer" Ellers er kanskje ikke "mentor" et ord jeg nødvendigvis forbinder med programvareutvikling med det første, men det kan jo selvfølgelig fungere... Alle navn kan jo fungere, det kommer bare an på hvilke assosiasjoner personer får når de hører navnet.. "Poop development" kan fungere det også, men det er ikke sikkert at det trekker så mange kunder Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Mentor er i alle fall ikke bra, det gir meg helt andre assosiasjoner, jf at ordet brukes om en som drar nytte av sin kunnskap til å veilede og lede andre. Mento gir assosiasjoner til noen drops jeg tygget en del av for mange år siden. Men tenk over hva slags produkter/tjenester dere skal levere, - er det spesiell type programvare, - løse spesielle problemer. Finn gjerne ord som har en mening knyttet til det dere skal gjøre, og så sjekk om dette finnes som et kort ord på f.eks. på latin. Lenke til kommentar
OleeiD Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hadde vært litt nyttig å vite hvordan programvare dere skal lage og hvilket marked dere satser på.. Kan jo lete etter andre språk en latinsk også.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 I hear ya! Primært er det webutvikling som er i fokus, men også grafisk design samt. "standalone" applikasjoner. Det med andre språk var ikke så dumt, vi skal ta en titt på det. Takker så mye for svar Bare til å fyre løs med flere forslag eller tips. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Meg og en kollega holder nå på å starte opp en bedrift som driver med utvikling av programvare. Navnet skal være enkelt, lett og huske og samtidig litt fengende. En stor fordel om et .no-domene er ledig i samme slengen. Våre navn er Christian og Tormund, dersom dette har av betydning. Hittill har vi sett på følgende: - Mentor Utvikling (sammensetning av mitt etternavn og Tormund samtidig som det har en slags betydning) - Mento (Utvikling) Men ingen av navnene er "quite there yet", så inspirasjon tas i mot med stor takk! Et raskt, elendig forslag bare for å teste selve navnet i bruk: (selvsagt med den klassiske beta-stjernen) Tidenes dårligste beta-stjerne. Synes derimot hverken mentor eller mento var dårlige navn Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva syboliserer e-post bedre enn krøllalfa eller evt. et brev? Outlook logoen? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hva syboliserer e-post bedre enn krøllalfa eller evt. et brev? Outlook logoen? "Epost" - http://www.37signals.com/svn/posts/1244-de...r-waiting-times So true Endret 18. september 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva syboliserer e-post bedre enn krøllalfa eller evt. et brev? Outlook logoen? Outlook-logoen er udugelig, så nei. Kvifor vil du absolutt ha noko anna enn eit brev? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Lenge siden jeg har vært på forsiden til dreamhost, men ser ut som de har et ganske bra tilbud i dag. http://dreamhost.com/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er Google og andre søkemotorer i forhold til indeksering av innhold skjult med display: none;? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er Google og andre søkemotorer i forhold til indeksering av innhold skjult med display: none;? Tror de indekserer det med du får ikke noe seo poeng for innholdet elns. Mulig du får trekk for det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det er ganske leit, i grunn. Da får jeg legge alt oppå hverandre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er Google og andre søkemotorer i forhold til indeksering av innhold skjult med display: none;? Tror de indekserer det med du får ikke noe seo poeng for innholdet elns. Mulig du får trekk for det. "SEO-poeng", veldig bra. Til og med delt opp uten store bosktaver i SEO og uten bindestrek mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå