Arve Systad Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tenk på alle de femtitremillioner "omg new facebook is soo shit xxx change it the fuck back"-ene de får. Må jo ha et helvetes team til å lese alle feedback-meldingene. Kan tenke meg at dei har eit usaklig-filter som fjernar meldingane frå alle tolvåringane som prøver å trykke ut mest mulig vulgært vokabular på færrast mulig linjer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har dem åpna for tolvåringer på Facebook? :| Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tolvåringar på WWW finst overalt, uavhengig av alder Det norske ordet er vel igrunn "fjortis", men... Tolvåring, fjortis - what's the diff'rence? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvor finner jeg disse tolvåringene på Facebook? Finnes det en gruppe? Forresten, satt å tenkte. Skal vi sende faktura til Anders når han spør om ting her i kaféen? Vi gjør jo tross alt en god del av jobben hans hos Norge.no Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Vi gjør jo tross alt en god del av jobben hans hos Norge.no Ja, iallefall ein god del. Endret 16. september 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Prøver å begrense det til Haraldson på MSN, men om noen føler seg dårlig behandlet/betalt kan man alltids sende meg en PM, så skal dere få oppgitt fakturaadresse. Det heter forøvrig DIFI, Direktoratet for forvaltning og IKT, nå. Norge.no er bare en av mange tjenester DIFI har ansvaret for. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva vil du si er en god pris for våre konsulenttjenester? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 70/timen ble vel nevnt tidligere som litt lavt for nybegynnere, så vil vel anta at rundt 90 er passende i ditt tilfelle ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva skjedde med samtalen vår isted, Tor? Den var jo totalt random, han fyren jeg satt på med skjønte ingenting Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Endte forresten opp med en totalpris på 8000,- til klienten min. Pris for redigering og endring i ettertid er 250kr/t. Greit førsteprosjekt dette her? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Om det fremdeles er snakk om 2 nettsider, 1 nettbutikk og 2 logoer, så tror jeg kunden din syns det samma, men det viktigste er at du er fornøyd. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kan jo hende han suger Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva skjedde med samtalen vår isted, Tor? Den var jo totalt random, han fyren jeg satt på med skjønte ingenting Han ringte Mirna om det samme. Men det var jo morsomt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jaja, morsomt var det, men ikke helt ventet Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Truer med å avsløre 10 000 norske fildelere Naturtro illustrasjonsbilde. Sånn er det hjemme hos meg også. Gjerne meg og en annen mann sittende på spisestuestoler foran en 17" CRT med LotR nesten i fullscreen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har jo sån hos meg. Også ser vi det seff på 17" istedenfor tv'n... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kan dere komme med det beste SEO tipset dere veit om? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Truer med å avsløre 10 000 norske fildelere Naturtro illustrasjonsbilde. Sånn er det hjemme hos meg også. Gjerne meg og en annen mann sittende på spisestuestoler foran en 17" CRT med LotR nesten i fullscreen. Det er omtrent slik det ser ut her Anaxyd: "SEO" er eit ubrukelig begrep. Skriv god kode i utgangspunktet og ha bra innhold på sida di, kanskje akkompagnert av meta-description. Score! Endret 17. september 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Drit i meta også. Skal du ha noe fansy ting å slå i bordet med så er det jo dette med dobbel linking som medfører delt pagerank og sitemap egentlig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Drit i meta også. Skal du ha noe fansy ting å slå i bordet med så er det jo dette med dobbel linking som medfører delt pagerank og sitemap egentlig. Meta er ikkje heilt på trynet, google brukar den som beskrivelse av sida i søkeresultata i staden for "tilfeldig utvalgt" tekst frå sida. Det vil kanskje ikkje hjelpe på kor høgt på lista du kjem, men sida di ser bedre ut når den først kjem opp på lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå