Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://stackoverflow.com/questions/58640/g...gramming-quotes

 

Java is to JavaScript what Car is to Carpet

 

Shooting Yourself in the Foot

or

How to Determine Which Programming Language You're Using

 

:)

 

Alternativ versjon som også inkluderer en rekke moderne språk:

 

http://www.fullduplex.org/humor/2006/10/ho...mming-language/

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

• Jeg slipper å se allslags dritt på alle sine profiler, det gjemmes bort i boxes-tabben. Digg.

• Tabs generelt, så slipper vi information overflow og alt på én side. Digg.

• I feeden min kan jeg nå sortere på type historie. Digg.

• Det er nå enkelt å skille ut wallposts, og de inkluderes sammen med andre saker og ting som skjer, istedenfor å være henvist til en egen boks lenger ned på siden. Digg.

• Det er nå enkelt å skille ut statusene. Digg.

• Alle dumme applikasjoner har fått en egen linje med ikonene sine, ute av syne og ute av sinn. Digg.

 

Bare et par positive ting jeg kommer på sånn på stående fot. Facebook er en sånn side du mer eller mindre driter i hvordan ser ut, for det er ikke det som er viktig.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

...og eg vil sjølvsagt ha påpeikt at det med at det er nytt faktisk er eit vesentlig argument. Folk er vant med det gamle, og forventar då at alt skal vere der det var. Når ting ser annerledes ut, så får dei med ein gong ei dårlig innstilling, og held den der til dei finn ut sjølv at det faktisk ikkje er så ille likevel. Det er det som vil skje, hysterien om "new facebook" vil forsvinne.

 

Gammal vane vond å vende osv.

Lenke til kommentar

Jeg liker den nye facebook jeg, men jeg skal innrømme at jeg syntes den var noe ordentlig dritt til å begynne med.. Dog tror jeg at etterhvert som folk faktisk begynner å bruke den nye versjonen, vil de skjønne hvorfor det ble utviklet en ny versjon. Jeg synes i hvertfall at denne versjonen er mye mer ryddig, og der bedre ut, selv om plasseringen av knappene i hovedmenyen kanskje kunne vært litt mer gjennomtenkt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...