Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mine øyne er det alltid resultatet som er viktig, om en da ikke fortsatt sliter skolebenker.

 

Vi skulle vel få inn noen kunder her i Keyteq etter hvert, som satte høyere krav til prosess. Får se hvor mye det får å si i praksis, jeg har ikke særlig stor tro på at vi kommer til å merke noe særlig til det, kanskje med unntak av at vi må dokumentere litt mer.

Lenke til kommentar

Kommer veldig ann på hva slags prosjekt det er. Jeg tror mye på prosess i reklame og markedsføringsbransjen, der handler det i større grad om kommunikasjon med en spesifik målgruppe, da en ofte skal selge og ikke bare informere. Mens "normale" internettsider (nettsider som ikke er nettkampanjer) og logoer har mer en generell oppgave og der kan prosessen være kortere, og resultatet bety langt mer.

Lenke til kommentar

Det er nok få tilfeller i det virkelige liv der prosessen er viktigere enn resultatet, så du har et gyldig poeng Hein.

 

Men samtidig er gode prosesser ofte en forutsetning for gode resultat. Så årsaken til dårlige resultat finner man svært ofte i selve prosessen. Blant annet mangel på kommunikasjon.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Hvis man ikke er dyktige tror jeg at store omveltende prosesser – slik som det posten tydeligvis har hatt – gjør at man kun tenker inni boksen av sin egen prosess. Derfor legger man ikke merke til at dette er kliss likt en pokéball, deathstar, eller enda verre – noen annens logo.

 

Posten burde riktignok ha kudos for at de (bevisst eller ubevisst) har sørget for at tillogmed det mest uinntresserte menneske i Norges land har fått med seg at de har rebrandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...