Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg følger mønsteret «gjør det vanskeligste/mest tidkrevende først», så kan sånne småting komme til slutt. Om det er så fantastisk viktig, takk for det Arve, kan jeg sikkert sette opp. http://haraldsonberg.net/feed Bra, Hein! Flott! Du er lett å påvirke. Har endelig komt i gang med en herlig.net v4 som eg er sånn halvvegs fornøyd med så langt. Blir éin og til dels to kolonner, stort sett. Tre kolonner er jo tiltak å fylle opp Endret 8. september 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ja, det vet du vel alt om. Last.fm og allslags dritt brukes for hva det er verdt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ja, det vet du vel alt om. Last.fm og allslags dritt brukes for hva det er verdt Hah, klart! Men, det er over to år sidan (!). Kanskje blir det betre denne gongen. Maebe. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Driver faktisk med ei personleg side sjølv, det er artig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Driver faktisk med ei personleg side sjølv, det er artig. Oj, oj! Igjen? Blir det typ blogg eller portefølje, ein kombinasjon, eller whatever? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Blir det typ blogg eller portefølje, ein kombinasjon, eller whatever? Blir litt av kvart, eigentleg. Blogg, "livsstraum", bilder osv, osv.. :-) Er meir for moro skyld enn noko anna, på ein måte ei samanknyting av det eg gjer på rundt om på nettet. Dreamhost er derimot heilt idiotisk dårleg, og akkurat no er eg såpass frustrert at eg sit på Sign Up // Slicehost og fyller inn kredittkortinfo. Om eg trykker på "Build my Slice!" er eg ikkje sikker på enda. Styr å overføre filer frå ein host til ein annan. :-P Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Trudde du hadde forelska deg i SubSys, eg :O Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Har ei ganske salig blanding av hostingleverandører, og no fekk eg ein til (256 Slicehost) :-) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kva med å ha alt meir eller mindre på ein plass? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 http://myaker.net/start/ Trist Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Stilig med live preview av 'tabs' Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 http://myaker.net/start/ Trist Hvorfor? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 http://myaker.net/start/ Trist Hvorfor? Stygg, og fungerer ikke i opera Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Funker fint her, hva sliter du med? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Faktisk vises den heller ikke hos meg i Opera 9.52, dvs "portalsiden". Det er flashen som ikke vises. Personlig har jeg heller ikke sans for slike løsninger, da det det konsekvent medfører flere klikk for å finne informasjon. Dette er en nettside som 100 % er laget for å kommunisere med investorer, samfunn, medarbeidere og potensielle jobbsøkere. Investorer gir blanke i fancy løsninger, de skal finne info raskt (og noe av det mest sentrale, årsberetninger og regnskap har jeg ennå ikke klart å finne, og måtte på sidene til de respektive datterselskapene). Tror også de fleste andre målgruppene heller ikke er særlig opptatt av flash og fancyhet. Personlig synes jeg faktisk Aker i stor grad har skutt bom akkurat her. Men det er også litt typisk for en del nettsider utviklet med ColdFusion, Makromedia og andre Adobe verktøy, Endret 8. september 2008 av Bolson Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Laaaaaangt azza. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kva med å ha alt meir eller mindre på ein plass? Alle har sine bruksområder, liksom. F.eks. er Subsys flott for sider med publikum frå Norge, sidan dei har serverane sine her til lands. Dreamhost har massiv lagringsplass, Slicehost er (hittil) ein knallgod VPS for dei sidene kor ein treng/vil ha det. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Bilder fra kafeen-møte på Operaen i sommer Her er Vibeke og Arve, og Tor da – han er med på alle bildene (han maste så latterlig mye). Her har vi loathsome og Sebastian. Loathsome har vært på standard og kjøpt seg batman-drakt. Her har vi Tor, og jeg er ikke helt sikker på hvem som går bak der. Men ettersom Bolson virker veldig voksen i kafeen, er det nok sikkert han. Endret 8. september 2008 av sparks Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Det mest irriterende i hele verden: Å oppdage at oppdateringen du pushet ut inneholdt en kritisk feil, og samtidig sitte på så sugent nett at FTP-oppkoblingen ikke fungerer som den skal, slik at du ikke får rettet feilen. Panikk og vrede. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/08/546167.html <= Knallbra bildetekst på det øverste bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå