Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jeg følger mønsteret «gjør det vanskeligste/mest tidkrevende først», så kan sånne småting komme til slutt. Om det er så fantastisk viktig, takk for det Arve, kan jeg sikkert sette opp.

 

http://haraldsonberg.net/feed

 

Bra, Hein! Flott! Du er lett å påvirke. :p

 

Har endelig komt i gang med en herlig.net v4 som eg er sånn halvvegs fornøyd med så langt. Blir éin og til dels to kolonner, stort sett. Tre kolonner er jo tiltak å fylle opp :ph34r:

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir det typ blogg eller portefølje, ein kombinasjon, eller whatever?

Blir litt av kvart, eigentleg. Blogg, "livsstraum", bilder osv, osv.. :-)

 

Er meir for moro skyld enn noko anna, på ein måte ei samanknyting av det eg gjer på rundt om på nettet.

Dreamhost er derimot heilt idiotisk dårleg, og akkurat no er eg såpass frustrert at eg sit på Sign Up // Slicehost og fyller inn kredittkortinfo. Om eg trykker på "Build my Slice!" er eg ikkje sikker på enda. Styr å overføre filer frå ein host til ein annan. :-P

Lenke til kommentar

Faktisk vises den heller ikke hos meg i Opera 9.52, dvs "portalsiden". Det er flashen som ikke vises.

 

Personlig har jeg heller ikke sans for slike løsninger, da det det konsekvent medfører flere klikk for å finne informasjon. Dette er en nettside som 100 % er laget for å kommunisere med investorer, samfunn, medarbeidere og potensielle jobbsøkere.

 

Investorer gir blanke i fancy løsninger, de skal finne info raskt (og noe av det mest sentrale, årsberetninger og regnskap har jeg ennå ikke klart å finne, og måtte på sidene til de respektive datterselskapene). Tror også de fleste andre målgruppene heller ikke er særlig opptatt av flash og fancyhet.

 

Personlig synes jeg faktisk Aker i stor grad har skutt bom akkurat her.

 

Men det er også litt typisk for en del nettsider utviklet med ColdFusion, Makromedia og andre Adobe verktøy,

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Bilder fra kafeen-møte på Operaen i sommer

251770.jpeg

Her er Vibeke og Arve, og Tor da – han er med på alle bildene (han maste så latterlig mye).

 

251771.jpeg

Her har vi loathsome og Sebastian. Loathsome har vært på standard og kjøpt seg batman-drakt.

 

251772.jpeg

Her har vi Tor, og jeg er ikke helt sikker på hvem som går bak der. Men ettersom Bolson virker veldig voksen i kafeen, er det nok sikkert han.

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...