Bolson Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Pussig at Yahoo sin side har en performance grade A (98), mens Google har A (99) – selv om Yahoo sin side har mye mer innhold, props Da skal du se Web Page Speed Report. Siden er det råeste av komprimering av nettsider jeg har sett, den krever 4 request og er 5 346 bytes stor. Sjekk så kildekoden. Men det er klart at Yahoo passer på at egne verktøy viser gode resultat for deres sider. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Pussig at Yahoo sin side har en performance grade A (98), mens Google har A (99) – selv om Yahoo sin side har mye mer innhold, props Da skal du se Web Page Speed Report. Siden er det råeste av komprimering av nettsider jeg har sett, den krever 4 request og er 5 346 bytes stor. Sjekk så kildekoden. Men det er klart at Yahoo passer på at egne verktøy viser gode resultat for deres sider. Er jo rart at yahoo iflg. websiteoptimization.com viser 5.3kB når de på forsiden til yahoo.com har et ingress-bilde som alene er på 7.85kB :s I tillegg kommer selvfølgelig ca. 40kB med flash-ads. Tipper rett og slett at websiteoptimization.com ikke klarer å hente ut relevante data når deler av innholdet er inkludert via JS eller som CSS-bakgrunner. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Yahoo-folka er sikkert ganske tighte på optimalisering av forsiden sin òg. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Er jo rart at yahoo iflg. websiteoptimization.com viser 5.3kB når de på forsiden til yahoo.com har et ingress-bilde som alene er på 7.85kB :s I tillegg kommer selvfølgelig ca. 40kB med flash-ads. Tipper rett og slett at websiteoptimization.com ikke klarer å hente ut relevante data når deler av innholdet er inkludert via JS eller som CSS-bakgrunner. Tror du ikke noe ala dette falt meg i hu. Men tallene var nokså ironisk ment fra min side når sida er beviselig betydelig større. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Har nokon her høyrd om jobbformidlingsforetaket "Potencio" nokon gong?Har du også fått mail fra disse? Vet for lite om det til at jeg kan mene noe om det, men syns det virker en smule suspekt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Har nokon her høyrd om jobbformidlingsforetaket "Potencio" nokon gong?Har du også fått mail fra disse? Vet for lite om det til at jeg kan mene noe om det, men syns det virker en smule suspekt. Scraper sikkert folk på Djangopeople – ignore. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 http://nrkbeta.no/stormtroopers-leverer-posten/ Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Haha, den nye logoen til posten er stygg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Jepp. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Jepp. Ingen rss heinert? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 WIP. Det kommer, det kommer. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kan vel ikkje forvente denslags frå KeyPublisher? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Tar ca. 2 sekunder å sette opp i KP, derfor er det ikke så høyt på lista. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ah, sjølvsagt! Det er så lett å gjennomføre at det ikkje er nødvendig. Now i get it Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Oioi, grønn av misunnelse! Jeg følger mønsteret «gjør det vanskeligste/mest tidkrevende først», så kan sånne småting komme til slutt. Om det er så fantastisk viktig, takk for det Arve, kan jeg sikkert sette opp. http://haraldsonberg.net/feed Endret 8. september 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hot Hein, hot. Likte oppsettet! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Takk, takk! Jeg sliter litt med å fylle opp tre-kolonners-layouten (særlig i forhold til å få kolonnene noen lunde like høye), men jeg finner nok på noe smart. Også har jeg en del sider å fylle innhold i. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Er jo et stort potensiale i designet ditt Hein. Som du sier selv så må du bare fylle det opp med innhold. PS: Linken min burde gå til HI-bloggen! Endret 8. september 2008 av sparks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kanskje jeg spør deg om tips og seriøs kritikk senere Ole Martin, om du har tid mellom all ølen og studeringa. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 I owe you that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå