Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vel snart begynne å bruke en annen stil.. :thumbup:

Enig... Jeg lager nesten alltid tverrstilte menyer, som ligger under header... Senere i dag kommer nytt design av www.vegiboys.com ut, der ligger faktsik menyen over "header". Og headeren suger... men den passer inn synes jeg :) Men jeg møter også på problemer hver gang jeg lager menyer som går ned på venstre side... klarer ikke å få den riktig :no: Spørre om hjelp her neste gang :):yes:

Lenke til kommentar
Noen som har sett det nye "designet" til komplett? Likte det egentlig ikke så godt jeg.. Var så vant til det gamle, så det nye var bare tungvint :(

Det lova godt ei stund, men jeg satt noen sekunder og venta på "resten"..

 

Kunne blitt bra, men mangla det lille ekstra.. :(

 

God idè med anbefalte produkter og thumbnail av produktet.. :yes:

Lenke til kommentar
Noen som har sett det nye "designet" til komplett? Likte det egentlig ikke så godt jeg.. Var så vant til det gamle, så det nye var bare tungvint :(

Tja, alt ser bra ut på den skjermen jeg sitter på nå, så jeg kan ikke uttale meg, men jeg ventet liksom på resten selv

Lenke til kommentar

Var stille her idag så jeg får vell skape litt liv.

Er sengeliggende i uken, så lurte derfor på om noen har ett forslag til ett design(regnte med folk hadde noen i baktankene med hensyn til compoen.) Men ikke noen som har blitt sendt til enden...(vil ikke ødelegge compoen for noen)....

Så lager jeg det iløpet av uken og viser det neste helg...(Hvis jeg blir noenlunde fornøyd)

 

/me kommer til å kjede seg i uken :S

 

Så skrik ut hvis noen har forslag.....

Lenke til kommentar

et community-spørsmål.. HVEM skal på TG?

slik utenom meg.. ;)

 

hadde vært tuffesen om folk kunne møtes, prate web og spise pizza på en av hamars pizzaresturanger.. (nei.. vi dropper pizzadrivern.. liker ikke bunnen der.. ;) )

 

 

 

og.. dere som ikke skal.. ikke gidd å svar..

(^^-- så jeg har helgardert meg i tilfelle mods blir irritert på "spamposts" a vettu.. :p )

 

 

edit> og.. VET det er andre tråder i OT, etc.. som sier "hvem skal på tg???".. men det her er litt mere retta KUN mot vår lille web-design community, så håper man lar den passere i kafèen.. ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
og.. dere som ikke skal.. ikke gidd å svar..

(^^-- så jeg har helgardert meg i tilfelle mods blir irritert på "spamposts" a vettu.. :p )

Svarer allikevel jeg :p Skal på et mye bedre LAN. I en leilighet i Oslo kommer det til å være pakket med toppmodellene fra noen LCD produsenter, og der skal jeg sitte og spille, teste og godte meg hele påsken :p

 

Har liksom litt inntrykk av at TG er for fjortisser...

Lenke til kommentar
Har liksom litt inntrykk av at TG er for fjortisser...

And I'm the greatest of them all!!! :D

 

neeii... :no::ermm:

 

spørs helt om man tenker på CS-h0rene eller de som faktisk er der av andre mere dybtgående grunner (det skjer da #"%#¤!%#!" så lite i hamar, så når 3000 CS h0rer og 2000 datainterreserte møtes i et avlangt bygg som ligner mistenkelig på en Diplom-is type som kalles for båt-is, så er det jo klart at jeg må være en av de 2000... ;) dessuten har jeg med meg 3 pc'er, skal bygge hylleseksjon i morra og vi skal lage intern-nettverk med firewire i tillegg til vanlig 100mbit nettverk.. :p )

diggesen råkkesen!! :w00t: tihi..

 

 

men.. det VAR mye bedre for 3 år sia enn de 2 siste.. men.. får jo håpe at det kanskje forandrer seg litt i år.. til det bedre..

(er folk som DEG vet du enden.. folk som klager på at der så mye fjortisser der og lar være å dra, og gir plassen de kunne tatt til en ny fjortiss... :no: nai nai nai... *ristepåhue* )

 

 

 

 

 

 

:lol: håper du så humoren/poenget i den uttalelsen, enden.. ;)

 

 

edit: si is...

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

aldri hørt noe forbud om å ha med seg flere, men du har kun èn port på switchen og gitt mengde amper du kan bruke...

du har IKKE lov til å bruke kaffetrakter, vannkoker, micro, etc.. men vet da om flere som har hatt med seg flere pc'er... (kun èn skjerm, men 3 pc'er though.. skjermen trekker vel litt watt/amper/whatever tenker jeg.. :p)

 

pga kun èn port og èn ip vi skal sette opp lokal-nettverk oss 5 stk som sitter sammen og dele på linje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...