Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Gratulerer Arve!

 

@Jigge: Så igjennom porteføljen din, og som et lite tips: ikke legg ting du har laget etter en tutorial i porteføljen. Og hvis du på død og liv skal ha den der bør du gjøre alle oppmerksomme på at det ikke er ditt verk.

 

Sånn det er nå virker det som at du prøver å ta æren for det:

Dette wallpaperet lagde jeg en kveld. Jeg hadde ikke så mye å finne på så så jeg begynte å lage noe i photoshop

 

Den kvelden var jeg veldig trøtt men jeg klarte ikke å sovne men da jeg var ferdig med bildet så sovnet jeg på flekken.

 

Derfor fikk bildet navnet sitt Dream

"...så jeg begynte å lage noe i Photoshop", du merker at det høres ut som at dette var noe du kom opp med?

 

Og, her er tutorialen: PSDTUTS - Creating a fantastic night sky in Photoshop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis med gårsdagen, Arve :p

 

Synes det er merkelig, hvor dårlig dokumentert developers-funksjonene til Facebook er (API, innstillinger, metoder, klientbibliotek og funksjoner). I går satt jeg i 4 timer og feilsøkte kode, søkte på internett, trøbla og banna, helt til jeg fant ut at det var en bug (!) i den et offisielle PHP-klientbiblioteket til Facebook. En smarting (<3) hadde postet en modifikasjon, som hadde fungert 100 % med én gang, med min da 4 timer gamle kode. Frustrasjon!

Lenke til kommentar

Gratulerer med gårsdagen. ;)

 

Har tidligere spurt etter en god host her, og ble anbefalt Subsys.no. Jeg har en side med ca. 150 forumbrukere, og har ingen anelse om hvor mange Gb trafikk jeg bruker i måneden. Ser for meg at 10gb burde holde, men hva tror dere?

 

Det er ikke spesielt mye multimedia på siden som skal lastes. Enkelte Youtube-videoer med mål og lignende, men vet ikke om det går på vår bredbåndskvote. Burde det ved litt bevist bruk holde fint en stund fremover?

Lenke til kommentar

@Arve:

 

En som prøver å selge Joomla og tjenester vil jo ikke ha "usaklige" kommentarer av folk som vet bedre.

 

Men det å bruke 80 % av budsjettet i hovedsak på noe som gode implementører gjør når de lager løsningen er jo relativt håpløst. At de fleste kunder undervurderer tidsbruk og kostnad ved innholdproduksjon skal jeg dog være enig i.

Lenke til kommentar
@Arve:

 

En som prøver å selge Joomla og tjenester vil jo ikke ha "usaklige" kommentarer av folk som vet bedre.

 

Sjølvsagt ikkje, men det er fortsatt noko som irriterar meg :)

 

Men han har nokre poeng rundt i artiklane sine, det har han, men likevel.

 

Det beste med sida er jo kanskje de utallige orddelingsfeilene.

 

Seff. Elsker ord delings feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...