Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnaXyd: Finnes det bare en?

Jigge: Wordpress.

Tenker på den som blir så ofte brukt omkring. Gratis, og med masse fine ikoner som passer godt til webbruk.. Noen som vet?

 

EDIT: Tror Kim brukte den på Russ.no. Husker ihvertfall at jeg oppdaget linken til ikonpakka inne der.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Hjelp meg her før jeg blir gal. Jeg søker etter en fin plass å finne ut hvordan jeg kan style form -> select boksen med et bakgrunnsbilde og egendefinert knapp. Nå har jeg sett på så mange dårlige sider at jeg snart begynner å bli dårlig selv her og heller irriterer meg over alle de dårlige sidene som finnes. Noen som vet hvor jeg kan finne noe slikt? 

 

problemet mitt ser dere her: 

 

 

Fotosiden min

 

 

 

 

Kim...

Endret av Kim T
Lenke til kommentar

nei det var jeg ikke klar over... har ikke den innstalert. Men forsøkte med Firefox 2.0.0.16 og der fungerer det fint... men vet at det er noe tull med bredden på den. Men tar finjusteringen til slutt. :blush:  Er en del andre ting som ikke er slik som de skal være blant annet hover over ul. Men det er kosejobb i forhold til resten. 

 

 

 

EDIT: Den bugger ikke hos meg i Firefox 3

 

 

 

Kim...

Endret av Kim T
Lenke til kommentar
Fungerte jo bra i Opera :p

Fungerer bedre enn ingenting? Det er alternativet han har liksom, kanskje det finnes et og annet lignende JS, men det er det.

 

Ser balle ut i Firefox 3 :p

Fungerer helt fint i Fx3. Lurer på hva du og Sebastian har gjort for å ødelegge Fx3?

 

er det ikke mulig med andre ord?

Jo, med JS, som dessverre ikke fungerer (like bra) i alle nettlesere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...