enden Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Vanvittig bra dunis (ikke mange som får to tomler av meg ) Folkens: dunis ga meg nå 13 (tretten) forslag hvor i alle fall fire var gode. Dere andre får pokker meg plukke fingern ut av et visst sted! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 /me skal mekke mange forslag i løpet av kvelden/natten.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Da dette er ment som en konkurranse for å heve kvaliteten på brukerene - inspirere de til å bli bedre så kommer ikke så veldig mange tulleforslag til å bli gjennomført. Husk at det ikke nødvendigvis er snakk om rene PS oppdrag. Kan godt være kode og Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Når blir oppgavene fordelt? Når starter denne "konkuransen"? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Planen er at oppgaven blir annonsert imorgen med start neste helg, men jeg må komme igang med påmeldingen i PHP - orker rett og slett ikke å kode den... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Ja, så kjeda jeg meg litt og fant ut at jeg ville surfe litt på nettet og utforske slekta. Fant ut at borettslaget til besteforeldrene hadde nettside, som var noe så inni himmels navn "dårlig" at jeg tenkte jeg kunne prøve å lage en ny en. Den gamle ser forresten SLIK ut.. Så jeg fyrte igang EditPlus, WinSCP2, PhotoShop og noe Nightwish på øret og satte i gang. Resultatet ble slik; B/L Rosenli v.Marvil Det finnes bare hovedsiden, men de menyelementene som finnes har mouseover. Kommentarer..? Edit; Validere gjør den også.. HTML 4.01 og CSS.. Edit2; Har alle sovna eller..? Feirer vi ikke at vi stilte klokka for 42mins siden..? Jeg skjøt raketter å greier. Edit3; HalTan er wasted.. Endret 28. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bra side Hvertfall en liten forbedring fra den andre You go girl! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det lova godt, Marve, når du visste meg headeren men dette gikk i feil retning. Den siden er bortimot rip av din egen side. Siden begge sidene er dine verk er det okei, men du må seriøst prøve en annen stil av og til. Dessuten var ikke mousevoeren i menyen det peneste jeg har sett. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Den siden er bortimot rip av din egen side. My thoughts exactly. Men who cares? Det er vel ikke så mange som er inne å ser på borettslaget til besteforeldrene dine sine sider som besøker dine private sider? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dessuten var ikke mousevoeren i menyen det peneste jeg har sett. Moralen er: Ikke hør på Dunis! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det lova godt, Marve, når du visste meg headeren men dette gikk i feil retning. Den siden er bortimot rip av din egen side. Det var det jeg kom på også.. Det så ikke så likt ut når siden ikke hadde noe innhold, kopierte mye innhold fra min side. Nå har jeg lagt til Lipsum istedet, bare for å teste, er det fremdeles FOR likt..? Jeg er selv ikke helt sikker på mouseoveren, men lot det gå siden PoleCat syns den var sweet. B/L Rosenli v.Marvil.1.02 Tydelig at jeg liker den stilen.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 [ot] Da stikker jeg til Hemsedal... Ikke skriv like mye som når jeg var på hyttetur for noen uker siden da [/ot] Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva med å kjøre et "tegneseriefilter" på bildene i headeren? Om du skjønner... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva med å kjøre et "tegneseriefilter" på bildene i headeren? Om du skjønner... Tegnseriefilter i header; B/L Rosenli v.1.02 Beta Gammel Header.. Ny Header.. Bedre/Dårligere..? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Omtrent dobbelt så dårlig med cutout. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Omtrent dobbelt så dårlig med cutout. Det var det jeg mente også. Og vekke var den. Men kan jeg sende siden, eller blir det for dumt at den er såpass lik min..? B/L Rosenli v.1.02 Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Såklart kan du sende siden...... Hvor stor er sjangsen for at noen av de som besøker denne siden, besøker din....... Så sett igang du Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Såklart kan du sende siden...... Hvor stor er sjangsen for at noen av de som besøker denne siden, besøker din.......Så sett igang du Heh. Sendte siden jeg. Tror ikke de som surfer på slikt legger så mye merke til om min side ligna eller ikke. Uansett så ser de vel på det som at min stil går slik som det.. Noe den gjør egentlig.. Får vel snart begynne å bruke en annen stil.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det som er litt farlig når en finner en stil en liker. Vanskeligt å komme seg vekk fra den Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det som er litt farlig når en finner en stil en liker. Vanskeligt å komme seg vekk fra den Ja jeg merker det.. Får se om jeg bytter litt når compoen begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå