mikk- Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Subsys, ja Har ingenting negativt å si om dem. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 zeldman Reading Bible. If God slew Onan for spilling his seed one time, I'm in serious trouble. 36 minutes ago from web Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Haha, nice. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Har ikke helt skjønt det med å følge med på personlige twittahz til webfolk - er som oftest ikke noe webrelatert. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Han sier faktisk endel gøy.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Godt mulig det er masse bra som blir sagt på Twitter - i likhet med alle andre stader på nettet og ellers. Sååå, slutta vel å bruke Twitter for...om lag to månadar sidan? Ser liksom ingen veldig nytteverdi. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nei, du er mer en break, youtube, 4chan og random flash games-type of guy. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nei, du er mer en break, youtube, 4chan og random flash games-type of guy. Nja, ikkje mykje flash-games lenger. Det var mest i sommarferien når eg hadde _ingenting_ å gjere . Og break har eg aldri vore superhekta på, TBH. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 holder på med nytt design. Noen kommentarer til det? kimthomassen.net i ny versjon Et spørsmål på tampen. Hva kan jeg gjøre for å unngå at bildet i nyheten blir statisk i IE. Fungerer fint i Opera og firefox. Når jeg snakker om IE så er det IE 7 og oppover. IE 6 har jeg droppet. Kim... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) http://www.christianmontoya.com/2008/08/27...urtledoves1cup/ Haha! - Bøg meny Kim T - http://www.37signals.com/svn/posts/1216-th...-your-customers Tihi Endret 27. august 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Den er jo rimelig strait den da. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nei, du er mer en break, youtube, 4chan og random flash games-type of guy. Nja, ikkje mykje flash-games lenger. Det var mest i sommarferien når eg hadde _ingenting_ å gjere . Og break har eg aldri vore superhekta på, TBH. Jaja, du gjør jaffal mye unyttig drit Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 holder på med nytt design. Noen kommentarer til det? kimthomassen.net i ny versjon Et spørsmål på tampen. Hva kan jeg gjøre for å unngå at bildet i nyheten blir statisk i IE. Fungerer fint i Opera og firefox. Når jeg snakker om IE så er det IE 7 og oppover. IE 6 har jeg droppet. Kim... Synes det var veldig behagelig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nei, du er mer en break, youtube, 4chan og random flash games-type of guy. Nja, ikkje mykje flash-games lenger. Det var mest i sommarferien når eg hadde _ingenting_ å gjere . Og break har eg aldri vore superhekta på, TBH. Jaja, du gjør jaffal mye unyttig drit Definer unyttig Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Tor derimot, er opptatt av supernyttige og elitistiske gjøremål. All hail. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Tor derimot, er opptatt av supernyttige og elitistiske gjøremål. All hail. Tor er litt som Apple igrunn, perfekt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 For de som er interesserte i et stort oppdrag som omfatter kun koding av XHTML og CSS, send meg en PM. Må være god og ren kode som skal validere og være gjort helt ned til pixel per pixel detalj. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ja, skakke juge på meg noe - Arve og Hein. Skal du ha et design koda, Ole? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Er en spansk fyr som holder på med et prosjekt som har mistet den delen av prosjektet som skulle kode. Er snakk om 26 psder som skal slices og kodes. Jeg har jo ikke tid, er på skolen typ 12 timer om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå