Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var definitivt den beste løsningen, PT. Dere kan se hva jeg tuller med akkurat nå her. Foreløpig kan man søke i Google (ingen kommando, g eller google. g-no eller google-no for norske resultater), IMDB (imdb, film), yr.no (vær), telefonkatalogen.no (tlf), Google Maps (kart), Wikipedia (w eller wiki) og Wikipedia Norge (w-no eller wiki-no).

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Ja, det var definitivt den beste løsningen, PT. Dere kan se hva jeg tuller med akkurat nå her. Foreløpig kan man søke i Google (ingen kommando, g eller google. g-no eller google-no for norske resultater), IMDB (imdb, film), yr.no (vær), telefonkatalogen.no (tlf), Google Maps (kart), Wikipedia (w eller wiki) og Wikipedia Norge (w-no eller wiki-no).

Pleier å bruke Opera jeg da...

 

Så legg heller ut søkestrengene dine :D

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om jeg likte gradientene så veldig godt. Tor sa noe en gang om at en god gradient kan en nesten ikke se at er en gradient. I tillegg blir det veldig, veldig mye tekst med så lange innledninger i de 3-kolonners blokkene du har.

 

Og til slutt, en dame som står, men er vridd 90 grader til venstre ser ikke spesielt bra ut.

Lenke til kommentar

Må si jeg syns det ble for mange lange tekstlinjer, Kim. Vet ikke hvor mye du har å gjøre med designet i år.

 

---

 

Sååå. Jeg mottok min HP MediaSmart Server tidligere i kveld. Heiv inn både gamle og nye disker (4 totalt), og nå ser jeg at innholdet på de gamle er slettet. Ergo må jeg gjenopprette en hel del filer, noe jeg bare håper på at vil ende med suksess. Utover det er det vel litt skuffende at en MÅ bruke Windows Home Server-grensesnittet, og ikke får opp hver enkelt disk etc. så jeg kan organisere som jeg selv vil. Nuvel, får eksperimentere litt til.

 

Noen som vet om det går an å bridge en D-Link DIR-655 til en annen router/trådløst nett, forresten? Eventuelt om jeg får brukt trådbundet nett til routeren og mitt lille private nett, og trådløst utad? Sliter litt med nettverk nå i kveld, frustrerende.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går an å bridge en D-Link DIR-655 til en annen router/trådløst nett, forresten? Eventuelt om jeg får brukt trådbundet nett til routeren og mitt lille private nett, og trådløst utad? Sliter litt med nettverk nå i kveld, frustrerende.

 

Altså, du vil ha internett trådlaust, men ditt private lokalnettverk kabla? Eller har eg bomma totalt? Explain again, please. Høyres smålig absurd ut det du ber om, IMO :p

Lenke til kommentar

Mine maskiner skal selvfølgelig være kobla sammen i et kabla nettverk med routeren, ja. Internett får jeg fra husverten trådløst, derfor.

 

Kom litt nærmere en løsning nå. Ironisk nok har husverten samme router som meg. Ikke rart jeg ikke skjønte noen ting. Har endra GW-IP nå, så får vi se om jeg får til noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...