Arve Systad Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Sett saman alt utanom første ordet til ein ny streng? Edit: For treig. Ser ut som Henrik skreiv ca det samme, berre i Python, over der. Endret 19. august 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) <?php $keywords = explode(' ', $search_string); $command = array_shift($keywords); print_r($keywords); // $keywords_string = join(' ', $keywords); Så kan du evt. joine/implode nøkkelordene som du vil. Endret 19. august 2008 av Josh Homme Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Godt å ha noen som fikk morgenkaffen sin. Takker! Finnes det forøvrig noen liknende nettsteder, altså kommandobaserte startsider? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Eventuelt: Array ( [0] => imdb [1] => the dark knight ) print_r(explode(' ', 'imdb the dark knight', 2)); Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Ja, det var definitivt den beste løsningen, PT. Dere kan se hva jeg tuller med akkurat nå her. Foreløpig kan man søke i Google (ingen kommando, g eller google. g-no eller google-no for norske resultater), IMDB (imdb, film), yr.no (vær), telefonkatalogen.no (tlf), Google Maps (kart), Wikipedia (w eller wiki) og Wikipedia Norge (w-no eller wiki-no). Endret 19. august 2008 av Dahl Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, det var definitivt den beste løsningen, PT. Dere kan se hva jeg tuller med akkurat nå her. Foreløpig kan man søke i Google (ingen kommando, g eller google. g-no eller google-no for norske resultater), IMDB (imdb, film), yr.no (vær), telefonkatalogen.no (tlf), Google Maps (kart), Wikipedia (w eller wiki) og Wikipedia Norge (w-no eller wiki-no). Pleier å bruke Opera jeg da... Så legg heller ut søkestrengene dine Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Browser keywords er vel hakket enklere enn å bruke denne sida, ja. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hyper Island bloggen på BestWebGallery En milepæl er nådd i min karriere! Edit: Og Webcreme.com Endret 19. august 2008 av sparks Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Grattis! Og ja, lite vits når det finnes browser keywords. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Som tidligere postet - gratulerer Ole Martin! Og Shaun Inmans nyeste prosjekt, Shortwave, gjør akkurat det samme - bare på en mer elegant måte Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, den siden jeg viste dere er kanskje 1 times arbeid. Det er bare for å vise konseptet. Skal bruke Ajax, senere vil dere nok forstå hvilket bruksområde den kan ha. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) @Kim: Får ikke aktiveringskoden fra russ.no jeg, please fix Edit: Og +1 street cred for flott nettside Endret 19. august 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ah, nice design på Russ.no i år også ja! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg vet ikke helt om jeg likte gradientene så veldig godt. Tor sa noe en gang om at en god gradient kan en nesten ikke se at er en gradient. I tillegg blir det veldig, veldig mye tekst med så lange innledninger i de 3-kolonners blokkene du har. Og til slutt, en dame som står, men er vridd 90 grader til venstre ser ikke spesielt bra ut. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Må si jeg syns det ble for mange lange tekstlinjer, Kim. Vet ikke hvor mye du har å gjøre med designet i år. --- Sååå. Jeg mottok min HP MediaSmart Server tidligere i kveld. Heiv inn både gamle og nye disker (4 totalt), og nå ser jeg at innholdet på de gamle er slettet. Ergo må jeg gjenopprette en hel del filer, noe jeg bare håper på at vil ende med suksess. Utover det er det vel litt skuffende at en MÅ bruke Windows Home Server-grensesnittet, og ikke får opp hver enkelt disk etc. så jeg kan organisere som jeg selv vil. Nuvel, får eksperimentere litt til. Noen som vet om det går an å bridge en D-Link DIR-655 til en annen router/trådløst nett, forresten? Eventuelt om jeg får brukt trådbundet nett til routeren og mitt lille private nett, og trådløst utad? Sliter litt med nettverk nå i kveld, frustrerende. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som vet om det går an å bridge en D-Link DIR-655 til en annen router/trådløst nett, forresten? Eventuelt om jeg får brukt trådbundet nett til routeren og mitt lille private nett, og trådløst utad? Sliter litt med nettverk nå i kveld, frustrerende. Altså, du vil ha internett trådlaust, men ditt private lokalnettverk kabla? Eller har eg bomma totalt? Explain again, please. Høyres smålig absurd ut det du ber om, IMO Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mine maskiner skal selvfølgelig være kobla sammen i et kabla nettverk med routeren, ja. Internett får jeg fra husverten trådløst, derfor. Kom litt nærmere en løsning nå. Ironisk nok har husverten samme router som meg. Ikke rart jeg ikke skjønte noen ting. Har endra GW-IP nå, så får vi se om jeg får til noe mer. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Be om å få kabla nett? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Trådløst aksesspunkt tilkoblet switch, med mindre du vil ha eget subnett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tror jeg nesten må få eget, kabla nett. Dette blir jævlig avansert. Får høre med jobben. Problemet mitt nå er at jeg med to tilkoblinger tildeles to forskjellige IP-adresser. Noe som vel blir litt vanskelig praktisk sett. Hvis ingen da vet om en måte å gjøre begge deler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå