sparks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da er bloggen til meg selv og min kjære omtrent ferdig. Noen småting som bugger her og der, samt en noen sider som må skrives. Har i alle fall begynt å skrive der. Er hovedsaklig for nærmeste venner og familie. Støtter kun FF, Safari og Opera og slikt. Hyper Island blogg Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, nix kan mappe opp både sftp og scp. Scp og sftp bruker jo begge shh, i tillegg kan mapper åpnes direkte i Konquerer (fungerer som GUI). På Windows er WinSCP et meget enkelt og kurant program, som håndtere sftp, scp og vanlig ftp. Faktisk er WinSCP relativt funksjonsrikt, noe som faktisk skylde at man faktisk er logget inn i shell, og således har mye shellkommandoer tilgjengelig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da er bloggen til meg selv og min kjære omtrent ferdig. Noen småting som bugger her og der, samt en noen sider som må skrives. Har i alle fall begynt å skrive der. Er hovedsaklig for nærmeste venner og familie. Støtter kun FF, Safari og Opera og slikt. Hyper Island blogg I must say, stilig design! Passa veldig godt til å vere ei personlig blogg-side. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sykt bra design Ole Martin, gjør som Tor har nevnt - post den i diverse designgallerier! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var veldig hyggelig å høre :-) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var veldig hyggelig å høre :-) SIFR fungerer så dårlig i linux, spess med opera at det er trist da Rart den ikke fallbacker.. http://www.smashingmagazine.com/2008/08/11...-lazy-designer/ Signed. Ikke direkte rettet mot deg Olmk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Virker som om forfatteren har hørt om tidsfrister, budsjett og Move Tool + høyreklikk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ny ala.. Ånei jeg kan ikke høre!!! - http://www.positivespaceblog.com/archives/...ob-in-jeopardy/ Bare å begynne å jobbe Tor Endret 12. august 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Madmen er really nice - men designjobben min er ikke i fare, du får heller høre med HTML/CSS-xpert Hein Endret 12. august 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Madmen er really nice - men designjobben min er ikke i fare, du får heller høre med HTML/CSS-xpert Hein Har ikke sett Madmen, men vurderer å kjøpe en kanal som har det(Les: Laste ned) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Wow, må si det var et meget bra design sparks! Bra jobba! EDIT: Er det forresten sIFR som gjør at overskriftene dine blir i flash? Endret 12. august 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) @Steinmann: Jeg ser det på nettet i 720p. @Anaxyd: Jepps. Ush, fått ny mobil, men den støtter ikke infrarød som den gamle - så jeg får ikke overført filene :---/ Mer 37signals Live imorra klokka 18:00 Endret 12. august 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fancy, da kan man jo rett og slett få hvilken som helst skrifttype på nett, om klienten har flash installert? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 @Steinmann: Jeg ser det på nettet i 720p.@Anaxyd: Jepps. Ush, fått ny mobil, men den støtter ikke infrarød som den gamle - så jeg får ikke overført filene :---/ Infrarød? Velkommen til 1995, lzm. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tror ikke det var poenget til Tor, i det hele tatt Arve... Likte designet ditt Olmk, akkurat sånn en blogg burde se ut Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Arve, veit - men jeg må liksom få backup fra den gamle mobilen på en måte, og den har ikke bluetoooth. Men en kompis på jobben hjelper meg, så flytter vi litt fram og tilbake *Prøve å skinne sin nye Nokia* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mobilbackup-tjeneste frå levarandøren din? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var veldig hyggelig å høre :-) SIFR fungerer så dårlig i linux, spess med opera at det er trist da Rart den ikke fallbacker.. http://www.smashingmagazine.com/2008/08/11...-lazy-designer/ Signed. Ikke direkte rettet mot deg Olmk Det går fint, men jeg skal jo skjerpe meg :-) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var veldig hyggelig å høre :-) SIFR fungerer så dårlig i linux, spess med opera at det er trist da Rart den ikke fallbacker.. http://www.smashingmagazine.com/2008/08/11...-lazy-designer/ Signed. Ikke direkte rettet mot deg Olmk Det går fint, men jeg skal jo skjerpe meg :-) Hehe, no worries man. Regner med du inviterer oss alle på fest hos dere? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Om dere kjører ned hit (8 timer) og betaler all drikken så skal jeg gledelig stille med hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå