Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å customizer docken min litt om dagen. Sparks lurte på om jeg kunne sende han sakene jeg brukte, så da legger jeg det opp her - så kan dere med OS X leke litt. Icon Composer er for å lage .icns-filene. Selv bruker jeg CandyBar til å slenge ikonene på programmene. Samt at jeg har lagt noen gjennomsiktige PNG-er som dockbakgrunn og som trash-ikon:

 

Archer-Icons.zip

 

(Er ikke helt fornøyd med at det er så mange forskjellige farger. Sorthvitt som jeg liker å være har jeg tenkt tanken på å bare lage det i gråtoner. Eller en form for gradient bortover.)

 

 

picture1cv9.png

 

 

picture2kt9.png

 

 

 

 

Noen som har erfaring med å legge inn OS X på PC?

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med å legge inn OS X på PC?

Det klikker, du får det kanskje opp å gå men når du installerer program så klikker det.

Det eksisterer en OS X x86 versjon som du kan laste ned på forskjellige nettsteder som jeg ikke får lov å skrive her, men de klarer du nok å finne selv.

Jeg har prøvd det men det var ikke noe bra.

 

Har derimot hørt om folk som har fått det til å fungere ok i vmware

Lenke til kommentar
Driver å customizer docken min litt om dagen. Sparks lurte på om jeg kunne sende han sakene jeg brukte, så da legger jeg det opp her - så kan dere med OS X leke litt. Icon Composer er for å lage .icns-filene. Selv bruker jeg CandyBar til å slenge ikonene på programmene. Samt at jeg har lagt noen gjennomsiktige PNG-er som dockbakgrunn og som trash-ikon:

 

Skulle gjerne ha gjort det samme, men jeg har så mange forskjellige programmer at det hadde bare blitt en stygg blanding.

Lenke til kommentar
Driver å customizer docken min litt om dagen. Sparks lurte på om jeg kunne sende han sakene jeg brukte, så da legger jeg det opp her - så kan dere med OS X leke litt. Icon Composer er for å lage .icns-filene. Selv bruker jeg CandyBar til å slenge ikonene på programmene. Samt at jeg har lagt noen gjennomsiktige PNG-er som dockbakgrunn og som trash-ikon:

 

Skulle gjerne ha gjort det samme, men jeg har så mange forskjellige programmer at det hadde bare blitt en stygg blanding.

 

Hvor mange programmer bruker du?

 

Hva er de 007-sakene?

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale et Ftp-program? Brukte CoreFtp før, men har slitt litt med at det klikker. Likte at programmet var så enkelt som det var, så ønsker ikke så mange fancy funksjoner.

 

Noen tips?

 

Bruker du Firefox kan du bruke FireFTP, som er utvidelse som fungerer helt greitt som FTP.

 

Personlig har jeg droppet hele ftp standarden, og bruker wget (hente større filer) eller scp.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale et Ftp-program? Brukte CoreFtp før, men har slitt litt med at det klikker. Likte at programmet var så enkelt som det var, så ønsker ikke så mange fancy funksjoner.

 

Noen tips?

 

Bruker du Firefox kan du bruke FireFTP, som er utvidelse som fungerer helt greitt som FTP.

 

Personlig har jeg droppet hele ftp standarden, og bruker wget (hente større filer) eller scp.

Sftp er også praktisk med sftp drive(nix systemer kan vel mappe opp ssh servere out of the box)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...