Lovskogen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Stretched... slik som alle andre PNG-fixes :-/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Stretched... slik som alle andre PNG-fixes :-/ Også fucker den skikkelig opp om du har posisjonerte elementer. Går seff ikke ann å trykke på linker heller... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dette var nyttig: http://www.gooli.org/blog/accessing-svn-re...-via-a-browser/ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Driver å customizer docken min litt om dagen. Sparks lurte på om jeg kunne sende han sakene jeg brukte, så da legger jeg det opp her - så kan dere med OS X leke litt. Icon Composer er for å lage .icns-filene. Selv bruker jeg CandyBar til å slenge ikonene på programmene. Samt at jeg har lagt noen gjennomsiktige PNG-er som dockbakgrunn og som trash-ikon: Archer-Icons.zip (Er ikke helt fornøyd med at det er så mange forskjellige farger. Sorthvitt som jeg liker å være har jeg tenkt tanken på å bare lage det i gråtoner. Eller en form for gradient bortover.) Noen som har erfaring med å legge inn OS X på PC? Endret 10. august 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som har erfaring med å legge inn OS X på PC? Det klikker, du får det kanskje opp å gå men når du installerer program så klikker det. Det eksisterer en OS X x86 versjon som du kan laste ned på forskjellige nettsteder som jeg ikke får lov å skrive her, men de klarer du nok å finne selv. Jeg har prøvd det men det var ikke noe bra. Har derimot hørt om folk som har fått det til å fungere ok i vmware Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 http://nrkbeta.no/youve-been-obama-rolled/ Fantastisk! Han har dansen og alt! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 http://nettuts.com/javascript-ajax/how-to-...wish-with-flir/ Hmm, den har jeg ikke sett før... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 http://www.2minutes.org.uk/default.htm <- God film. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Driver å customizer docken min litt om dagen. Sparks lurte på om jeg kunne sende han sakene jeg brukte, så da legger jeg det opp her - så kan dere med OS X leke litt. Icon Composer er for å lage .icns-filene. Selv bruker jeg CandyBar til å slenge ikonene på programmene. Samt at jeg har lagt noen gjennomsiktige PNG-er som dockbakgrunn og som trash-ikon: Skulle gjerne ha gjort det samme, men jeg har så mange forskjellige programmer at det hadde bare blitt en stygg blanding. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Driver å customizer docken min litt om dagen. Sparks lurte på om jeg kunne sende han sakene jeg brukte, så da legger jeg det opp her - så kan dere med OS X leke litt. Icon Composer er for å lage .icns-filene. Selv bruker jeg CandyBar til å slenge ikonene på programmene. Samt at jeg har lagt noen gjennomsiktige PNG-er som dockbakgrunn og som trash-ikon: Skulle gjerne ha gjort det samme, men jeg har så mange forskjellige programmer at det hadde bare blitt en stygg blanding. Hvor mange programmer bruker du? Hva er de 007-sakene? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hvor mange programmer bruker du? Det varierer jo fra dag til dag, men tviler på at det finnes ikoner i samme stil til samtlige programmer. Kan jo lage mine egne, da. Hva er de 007-sakene? Rick Astley. Endret 11. august 2008 av Runar Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som kan anbefale et Ftp-program? Brukte CoreFtp før, men har slitt litt med at det klikker. Likte at programmet var så enkelt som det var, så ønsker ikke så mange fancy funksjoner. Noen tips? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 @Runar: Sjekket du zip-fila? Ligger en PSD og Icon Composer der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jepp, så det nå. Skal se om jeg tar meg tid til å lage flere programmer, som jeg kan legge ut her. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Epic! Noen som har den videoen i hd evt bare tålbar kvalitet btw? Endret 11. august 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som kan anbefale et Ftp-program? Brukte CoreFtp før, men har slitt litt med at det klikker. Likte at programmet var så enkelt som det var, så ønsker ikke så mange fancy funksjoner. Noen tips? Bruker du Firefox kan du bruke FireFTP, som er utvidelse som fungerer helt greitt som FTP. Personlig har jeg droppet hele ftp standarden, og bruker wget (hente større filer) eller scp. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som kan anbefale et Ftp-program? Brukte CoreFtp før, men har slitt litt med at det klikker. Likte at programmet var så enkelt som det var, så ønsker ikke så mange fancy funksjoner. Noen tips? Bruker du Firefox kan du bruke FireFTP, som er utvidelse som fungerer helt greitt som FTP. Personlig har jeg droppet hele ftp standarden, og bruker wget (hente større filer) eller scp. Sftp er også praktisk med sftp drive(nix systemer kan vel mappe opp ssh servere out of the box) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå