Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Sheesh. Gi meg en editor som gir deg detaljerte klassenavn for hver unike type bilde som har hver sin unike stil og alignment definert i CSS, da. Out of the box.

 

Og fortell meg hva som er poenget med dette, når nittini prosent uansett bare trenger en måte å justere bildet til venstre eller høyre, og hvorfor det i tilfelle har noe for seg å kamuflere såkalte usemantiske klassenavn som left og right med mer spesifikke klassenavn, når målet uansett er det samme.

 

Dessuten er left/right mer universelle, de kan brukes i nesten ethvert design, i motsetning til mer spesifikke klassenavn som baserer seg på særegenheter i designet og den ene kundens behov.

 

 

Syns det virker ganske strebersk, det syns du selv også, siden du kamuflerer det hele med en kolon-p. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Left" viser til noe visuelt, som har med utseende å gjøre. Noe á "imagestyle-1" ville jeg gått for.

 

Forsåvidt et poeng, men "left" og "right" er såpass universalt at det er en typisk ting du vil kunne beholde over fleire design om du vil. Det kan liksom ikkje bli misforstått heller, iallefall om du utvider til "contentimg_left/right".

 

Så ja, du har forsåvidt rett i at det viser til noko visuelt, men lesbar, forståelig og enkel kode > uforståelig og prinsippiell kode.

Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke det går. Du skal registrere deg fra og med den regningen som gjør at du passerer 50.000 (igjen er dette noe jeg tror).

 

Jo, det går å forhåndsregistrere seg (søke om). Men det krever at man kan sannsynliggjøre at omsetningskravet nås i løpet av relativt kort tid. Ellers har du rett.

Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke det går. Du skal registrere deg fra og med den regningen som gjør at du passerer 50.000 (igjen er dette noe jeg tror).

 

Jo, det går å forhåndsregistrere seg (søke om). Men det krever at man kan sannsynliggjøre at omsetningskravet nås i løpet av relativt kort tid. Ellers har du rett.

Ah, slik det hang sammen ja.. :)

Lenke til kommentar
Tror jeg kommer til Oslo litt etter 13:00 imorra, Sebba jobber vel da - men kanskje vi kan gå å tigge etter litt penger, Ole Martin? Høres jo koselig ut det.

Kan muligens møte deg i morgen altså. Er jo helt i innspurten til flytting, men har vel en time eller to å avskje. Hva tenker du å gjøre?

Lenke til kommentar
Nye Delicious = en stor forebdring

Har ikke fått sett så mye på den. Men designet virker i hvert fall betraktelig penere og mer oversiktlig.

 

De har visstnok endret fra del.icio.us til delicious.com, et noe merkelig trekk etter min mening.

Mange folk som feilstaver det og ikke husker hvor man skal sette punktum, så jeg syns ikke det er så rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...