Haraldson Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sheesh. Gi meg en editor som gir deg detaljerte klassenavn for hver unike type bilde som har hver sin unike stil og alignment definert i CSS, da. Out of the box. Og fortell meg hva som er poenget med dette, når nittini prosent uansett bare trenger en måte å justere bildet til venstre eller høyre, og hvorfor det i tilfelle har noe for seg å kamuflere såkalte usemantiske klassenavn som left og right med mer spesifikke klassenavn, når målet uansett er det samme. Dessuten er left/right mer universelle, de kan brukes i nesten ethvert design, i motsetning til mer spesifikke klassenavn som baserer seg på særegenheter i designet og den ene kundens behov. Syns det virker ganske strebersk, det syns du selv også, siden du kamuflerer det hele med en kolon-p. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 "Left" viser til noe visuelt, som har med utseende å gjøre. Noe á "imagestyle-1" ville jeg gått for. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Haha, som ikke sier noenting. Herlig strebersk da. Lesbar kode er død – lenge leve lesbar kode! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Semantikken rundt dette tar jeg løpefart og driter i. Det er ikke semantisk. Men bruker dere klasse i keypublisher? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 "Left" viser til noe visuelt, som har med utseende å gjøre. Noe á "imagestyle-1" ville jeg gått for. Forsåvidt et poeng, men "left" og "right" er såpass universalt at det er en typisk ting du vil kunne beholde over fleire design om du vil. Det kan liksom ikkje bli misforstått heller, iallefall om du utvider til "contentimg_left/right". Så ja, du har forsåvidt rett i at det viser til noko visuelt, men lesbar, forståelig og enkel kode > uforståelig og prinsippiell kode. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror faktisk ikke det går. Du skal registrere deg fra og med den regningen som gjør at du passerer 50.000 (igjen er dette noe jeg tror). Jo, det går å forhåndsregistrere seg (søke om). Men det krever at man kan sannsynliggjøre at omsetningskravet nås i løpet av relativt kort tid. Ellers har du rett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror faktisk ikke det går. Du skal registrere deg fra og med den regningen som gjør at du passerer 50.000 (igjen er dette noe jeg tror). Jo, det går å forhåndsregistrere seg (søke om). Men det krever at man kan sannsynliggjøre at omsetningskravet nås i løpet av relativt kort tid. Ellers har du rett. Ah, slik det hang sammen ja.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror jeg kommer til Oslo litt etter 13:00 imorra, Sebba jobber vel da - men kanskje vi kan gå å tigge etter litt penger, Ole Martin? Høres jo koselig ut det. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 "Kwippy invite 4 u", driver med nå da Henrik? Hva faen er kwippy? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror jeg kommer til Oslo litt etter 13:00 imorra, Sebba jobber vel da - men kanskje vi kan gå å tigge etter litt penger, Ole Martin? Høres jo koselig ut det. Kan muligens møte deg i morgen altså. Er jo helt i innspurten til flytting, men har vel en time eller to å avskje. Hva tenker du å gjøre? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Neei, må vel te denna Opran da, kikke litt der tenker je. Eller hva troru? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er med på det, har ikke fått tid til å stikke innom å se enda selv Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Stilig altså, gi meg ditt telefonnummer på microsoft network, så kan jeg ringe deg når jeg er i Oslo Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nye Delicious = en stor forebdring De har visstnok endret fra del.icio.us til delicious.com, et noe merkelig trekk etter min mening. Selv om man selvfølgelig kan bruke den gamle adressen blir man redirected til delicious.com. Og med det samme jeg er i gang, hva er deres brukernavn på Delicious? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 /insanecockbrotha er mitt. Syns siden var litt uoversiktlig ved første øyekast, je. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Wtf, insanecockbrotha? kiman90 her. Ja, det var min første reaksjon også, men etter 5 minutter føler jeg at den nye siden sitter som et skudd Uansett var forrige versjon helt horribel rent designmessig, såeh, skal noe til å lage noe dårligere i hvert fall. Insanecockbrotha @ delicious doesn't exist. Endret 31. juli 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg burde jo egentlig jobbet overtid idag, men ble god mat, øl, og biljard med charlotte istede Vi vurderer å se filmen vi også imorgen da torehor! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nye Delicious = en stor forebdring Har ikke fått sett så mye på den. Men designet virker i hvert fall betraktelig penere og mer oversiktlig. De har visstnok endret fra del.icio.us til delicious.com, et noe merkelig trekk etter min mening. Mange folk som feilstaver det og ikke husker hvor man skal sette punktum, så jeg syns ikke det er så rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå