Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater, hater Mozilla. :mad:

 

*vente på at sat eller epsilon skal komme online*

 

 

En annen ting: Hvordan overstyrer man default marginene til Opera og Mozilla på tekst? Funker fint med margin-top i IE, men Opera og Dumzilla legger til default margin uansett...

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
@PT: Hvorfor ble jeg fjernet fra listen helt i begynnelsen? Skrev det her før, men det virker som om du scrollet forbi.

 

Btw: Abuse-mail bare fordi noen har tulleregget seg? Det er vel _bittelitt_ drastisk, iom. at folk kan miste internettforbindelsen pga. deg?

Du la deg sikkert til akkurat når jeg holdt på å fjerne bs fra listen. Skriv deg på en gang til du.

 

Abusemail er muligens en smule drastisk, men jeg skrev i mailen at det ikke var _så_ farlig.

Uansett er det plagsomt når folk skriver under med "fuck allyse" en 6 - 7 ganger :roll:

Dessuten er det vel ikke pga. MEG at de muligens mister internettforbindelsen sin, for det var jo de selv som skrev masse bs.

 

Grattis med dagen HalTan :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg hater, hater Mozilla. :mad:

 

*vente på at sat eller epsilon skal komme online*

 

 

En annen ting: Hvordan overstyrer man default marginene til Opera og Mozilla på tekst? Funker fint med margin-top i IE, men Opera og Dumzilla legger til default margin uansett...

body {

margin: o;

padding: 0;

}

 

er jo en fin start på det siste problemet ditt.

 

Ellers har jeg jo fortalt deg at du får en mye lettere tilværelse ved å bruke mozilla som referanse når du koder, i stedet for å la IE villede deg...

 

kunne sett på det for deg, men jeg er på vei til jobb (+ at sat og epsilon er en smule bedre enn meg :) )

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...