Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det så ganske interessant ut jeg, å søke på engelsk fungerte i hvert fall rimelig bra. Uansett trenger verden noen som prøver noe nytt, litt for kjipt å sitte med standard Google-søk i 2025 for å si det sånn.

Fikk jo ikke relevante treff og skikkelig tungt å lese slike bokser istedenfor liste..

Lenke til kommentar

Kommer seg nok etter hvert, Google var vel ikke direkte feilfritt i sine barndomsdager den heller :)

 

 

Men nå har jeg opplevd den verste feilen i et program noensinne, vet ikke om jeg skal gråte eller le! Jeg satt og kodet litt HTML og CSS i Dreamweaver CS3, så fjernet jeg en linje fra CSS-en og lagret. Men så...bang! "Dreamweaver har sluttet å virke, blablabla..." - dere har alle sett drittbeskjeden fra Windows. Jaja, fair enough tenkte jeg, og klikket på ikonet for å starte Dreamweaver igjen. Men da nekter hele programmet å starte, oppstarten begynner, men når den når "Site cache" el.l. bare blir alt avsluttet. Ingen feilmelding, bare blir borte. Og jeg prøver igjen, og igjen, og igjen, men får faen ikke startet det.

 

Passe forbanna begynner jeg å google, og finner masse om feil i tidligere Dw-versjoner. Men så kom jeg inn på denne siden: Dreamweaver CS3 crashes and.... Kort sammendrag - Dw CS3 kræsjer og nekter å starte igjen hvis CSS-fila di er akkurat 8192 byte. Høres bare dumt ut, og hvorfor i helvete skulle CSS-en være akkurat 8192 byte? Men for moro skyld sjekker jeg størrelsen på CSS-en min, og ja, du har gjettet riktig, den var på AKKURAT 8192 byte - og Dw nekter dermed å starte i det hele tatt. Skjønner ikke at det er mulig, hva slags drittbug er det?! Og hva er sannsynligheten for at CSS-fila mi skulle ende på akkurat 8192 byte?

 

Rett og slett den latterligste feilen jeg noensinne har sett i et program.

 

Bildebevis:

post-79654-1217247343_thumb.jpg

Lenke til kommentar
En gang DW alltid DW :)

 

Har blitt glad i Aptana studio, eg :)

 

Sidenote: Beste 40-42" LCD-TVane no for tida –– any ideas?

 

Tjasj, ikkje noko godt fasitsvar på den igrunn. Sony, Samsung, Panasonic, Philips - dei kjente merka har stort sett ganske bra TVar så lenge du held deg unna dei heilt billigaste. Ta deg ein tur til den lokale Expert, Elkjøp, whatever og sjå på dei. My few cents. :)

Lenke til kommentar
Jeg testet å skrive "sucks" som det eneste i kommentaren, og det gikk helt fin igjennom filteret.

 

Hadde på ein måte ikkje heilt forventa noko anna. Einaste feilen der er manglande punktum og stor forbokstav. Forsåvidt vesentlig, men ingenting samanlikna med "OMG TOR ER LOLOLOLDUM LOLOL! OMGOMGOMG!" som den saken der ser på som dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...