Lovskogen Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Så dette er Norge ja :o Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 De begynner å få ting på plass, men for en liten halvtime siden var ting kaotiske, ting overlappet, kart og bilder vistes ikke osv. Beta-saken er der fortsatt, da. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Haha, den var veldig ikke ferdig nei. Tror ikke jeg hadde lagt det der på noe public domene! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Flaut.EpiServer og TellusWorks som står bak, så vidt jeg vet. Ååå så gøy header Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Begynner jo å komme seg nå da! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Snakket forresten om http://tellusworks.no/?page=2 Endret 25. juli 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 'greia 'morra, PT? Når starter kafé-meetup hos deg? Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 I morgen feirer jeg og en venninne 20-årsdag(er), så bare til å poppe innom. Alt etter 19-20-ish er godkjent. Men hvis det var kafé-møte-ting du ville ha kan vi godt ta en grillings hos meg på tirsdag. Eventuelt neste helg hvis jeg ikke drar til london. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg og Hein kommer 18:59 og drikker oss drita innen klokka er åtte. Mjaa, kafémøte, jeg skal til østlandet nå på søndagen (07:58, så det blir jo gøy) - så tirsdag funker ikke Får holde med bursdagen din, assa. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Skal du til Oslo, ToR? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Kort visitt fra neste fredag til lørdag morra - skal se Batman-filmen og sikker ut på byen etterpå Endret 26. juli 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) 50 Most Popular - a set on Flickr Denne fyren er kreativ, haha! Edit: Noen som kan Joomla templating her? Flott freelanceprosjekt med noen tusenlapper i betaling dersom noen er interessert Endret 26. juli 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 For de fotointeresserte. Ligger litt mer på flickr Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Kort visitt fra neste fredag til lørdag morra - skal se Batman-filmen og sikker ut på byen etterpå Filmen var fantastisk bra faktisk! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Syntes den var fin ja, men jeg mener at Batman-karakteren er litt flau. Spesielt den dype, mørke stemmeforvrengningen. Heldigvis var slosscenene litt bedre denne gangen, men syntes det var en del ting i filmen de fint kunne gjort annerledes da de gjorde ting litt mer kompliserte enn de kanskje trengte. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Unintentionally funny: Erlang: The Movie. Forresten frykteleg mykje stilig på AIGA Design Archives Endret 27. juli 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Unintentionally funny: Erlang: The Movie. Hihi, true "Ok, lets just make a normal call just to make sure the system works.". Trøtt type. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) ØMS (ZeroMS) - Fritt kømeldingssystem. Orginal bruk av Ø-bokstaven i hvert fall. Endret 27. juli 2008 av JonT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) ØMS (ZeroMS) - Fritt kømeldingssystem.Orginal bruk av Ø-bokstaven i hvert fall. Wow, virker kjapt, altså! Mitt system (basert på memcache, med erl og python-bindinger) klarer 150 000 separate beskjeder på ca. 11 sekunder i Python, og omtrent 3-4 sekunder ved bruk av Erlang. Erlang har jo sitt eige meldingsutvekslingssystem, som er sagt til å vere veldig kjapt, men interoperabilitet er i mine auge viktigare enn 2-3 sekunder her og der. Heile poenget med meldingsutvekslingssystem som dette er jo at brukeren ikkje skal trenge å vente på bekreftelser osv, og da går det fint an å vente litt på baksida. Det står veldig lite om ressursbruk på ØMQ si side –– veit du noko om det? Endret 27. juli 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Noen som har gode idèer til navn på domene? Jeg er kombinert webdesigner/utvikler som tar bilder og skriver litt. Kommer til å ha en selvlaget blogg/dagbok samt bilder, portfolie og kanskje litt annen tekst. Jeg vil ikke ha noe cheesy à la fiskebolle.no, men vil heller ikke navnet mitt som en del av domenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå