loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Nei, ikke som jeg vet om. De fleste jobbene mine får jeg via kontakter jeg allerede har. Jeg har faktisk vurdert å starte opp noe slikt på fritiden, bare for gøy (og seff litt profit). Noen her som er interessert i å bidra litt i så fall? Da mener jeg en enkel, norsk side med et fett design. Vil tro det er et umettet marked for dette i Norge, eller hva tror dere? Endret 23. juli 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 http://www.hardware.no/karriere/ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere Kanskje en ide for utviding av webkafeen.no? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg er delvis freelancer, men har flust med jobb fra NSN nå Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Photoshop vs. Fireworks - noen her inne som faktisk bruker Firewørks? Les tips rundt Photoshop som de gir, lærte meg align to pixels på shapes - aldri mer blurry shape-kanter som må rettes! Huke av "Snap to Pixels" (CS3)? Fant ikke "Align shapes to Pixels".. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere Kanskje en ide for utviding av webkafeen.no? Nja ... er vel ikke så mye futt i webkafeen-prosjektet for tiden - men om jeg realiserer dette (begynner muligens i løpet av sommeren), kan jeg helt sikkert intergrere det med webkaffen når den tid kommer Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Freelancemarkedet er helt sykt i sommer! Får svinbra betalte småjobber i ett kjør jo! Noen andre som er freelance her? (hater ordet "frilans") Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere Endret 23. juli 2008 av jorgis Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg hater det likevel. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) <a href="java script:window.print()">CrashFox</a> EDIT: det var opprinnelig ikke mellomrom mellom 'java' og 'script', men diskusjon.no kjører tydeligivs en veldig dårlig autokorrektur. Endret 24. juli 2008 av qualbeen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er delvis freelancer, men har flust med jobb fra NSN nå Ja du burde ikke mangle arbeid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Dette kan vel være praktisk for noen (ikke testet eller sett om det har vært postet før) http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 http://code.google.com/p/css-redundancy-checker/ Den var kul da! Kan ikke noe lage en side som gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Det burde da være en smal sak å lage en frontend til den der. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Fader så lol forsiden til BA var i dag, skal stikke å kjøpe en etterpå - watch this space! (Selv om jeg hater VG, BA og ordet frilans). Endret 24. juli 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 http://www.pompandclout.com/ De sykeste fargene en kan tenke seg, men de har faktisk fått det nogenlunde til! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 http://code.google.com/p/css-redundancy-checker/(...) Kan ikke noe lage en side som gjør det? Hvorfor? Sitter med et analyseverktøy som melder fra om det stikk motsatte, altså hvilke knagger i HTML-koden som ikke finnes i CSS. Noe av det mest irriterende og dumme jeg kan tenke meg, i og med at ingen kun har relevante stiler i stilarket for hver eneste underside, det vil alltid finnes linjer i et stilark som står ubrukt fra side til side. Det vil ikke være bedre for den besøkende om hver side har et spesialtilpasset stilark hvor overflødige stiler er fjernet, det vil bare bli mer å laste ned for bruker og flere requests til server. Bah. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Haraldson: Du lager jo en liste med alle sidene på websiden. Og om det er noen statement som likevel kanskje vil bli brukt i fremtiden sørger man jo bare for at man ikke tar bort disse. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Eg for min del lagar dei klassane eg treng i stilarket, etter kvart som eg får behov for dei - ikkje fleire enn eg treng når eg ikkje har behovet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Flaut. EpiServer og TellusWorks som står bak, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå