Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Nei, ikke som jeg vet om. De fleste jobbene mine får jeg via kontakter jeg allerede har.

Jeg har faktisk vurdert å starte opp noe slikt på fritiden, bare for gøy (og seff litt profit). Noen her som er interessert i å bidra litt i så fall? Da mener jeg en enkel, norsk side med et fett design. Vil tro det er et umettet marked for dette i Norge, eller hva tror dere?

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere :)

Kanskje en ide for utviding av webkafeen.no?

Nja ... er vel ikke så mye futt i webkafeen-prosjektet for tiden - men om jeg realiserer dette (begynner muligens i løpet av sommeren), kan jeg helt sikkert intergrere det med webkaffen når den tid kommer :fun:

Lenke til kommentar
Freelancemarkedet er helt sykt i sommer! Får svinbra betalte småjobber i ett kjør jo! :D Noen andre som er freelance her?

(hater ordet "frilans")

Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere :)

:)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
http://code.google.com/p/css-redundancy-checker/

(...) Kan ikke noe lage en side som gjør det?

Hvorfor?

Sitter med et analyseverktøy som melder fra om det stikk motsatte, altså hvilke knagger i HTML-koden som ikke finnes i CSS. Noe av det mest irriterende og dumme jeg kan tenke meg, i og med at ingen kun har relevante stiler i stilarket for hver eneste underside, det vil alltid finnes linjer i et stilark som står ubrukt fra side til side. Det vil ikke være bedre for den besøkende om hver side har et spesialtilpasset stilark hvor overflødige stiler er fjernet, det vil bare bli mer å laste ned for bruker og flere requests til server. Bah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...