Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 God morgen, internett! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Den var der, jeg hadde bare glemt at jeg hadde poket tilbake alle jeg hadde Næ, får vel stikke på jobb. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 KUNDER SOM OMBESTEMMER SEG MIDT I ET PROSJEKT </3</3 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 = mer penger for deg? :-) Føre timer? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Photoshop vs. Fireworks - noen her inne som faktisk bruker Firewørks? Les tips rundt Photoshop som de gir, lærte meg align to pixels på shapes - aldri mer blurry shape-kanter som må rettes! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 = mer penger for deg? :-) Føre timer? Ikke når det er fastpris og jeg allerede har fått betalt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Har du ingen avtale å forholde deg til, som du kan vifte med? Hvis nei, var jo det dumt for/av deg, hvis ja må du tørre å henvise til den. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Har du ingen avtale å forholde deg til, som du kan vifte med? Hvis nei, var jo det dumt for/av deg, hvis ja må du tørre å henvise til den. Det er kunden som vil ha ekstra funksjonalitet etter selve prosjektet er ferdig. Kunden påstår denne funksjonen skulle vært med, men det er jeg 150% sikker på at jeg aldri fikk beskjed om heller. Jeg hater å be om "mer" når det allerede er gjort også, så jeg tror jeg bare utvikler den og holder kjeft. Meh! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Med andre ord har du ingen avtale/kravspesifikasjon av interesse ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Spør om han vil ha en sånn en for litt ekstra penger, så dekker du kostnadene inn igjen!; Rainbow weeeeeeee Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Spør om han vil ha en sånn en for litt ekstra penger, så dekker du kostnadene inn igjen!; Rainbow weeeeeeee konge! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Lærte meg align to pixels på shapes - aldri mer blurry shape-kanter som må rettes! Fantastisk tips, at jeg aldri har tenkt på å ordne det, for det å aligne blurry shape-kanter har irritert meg i årevis! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 hva vil det koste å legge til rette for å <sensurert>? Ser ut som jeg ikke trenger å gjøre dette gratis allikevel Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Lærte meg align to pixels på shapes - aldri mer blurry shape-kanter som må rettes! Fantastisk tips, at jeg aldri har tenkt på å ordne det, for det å aligne blurry shape-kanter har irritert meg i årevis! Har egentlig ikke brydd meg så veldig mye om dette siden jeg ikke har hatt så store problemer med det nå. Men nå at kvaliteten og hastigheten på arbeidet blir mye bedre. Måtte prøve med og uten for å se forskjellen og den er jo faktisk ganske så markant. Kim... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Jepp, hater å se "halve pixler", det er sjelden ment fra designern sin side. Derfor har jeg alltid måtte rette opp med 'Free Transform'. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Spør om han vil ha en sånn en for litt ekstra penger, så dekker du kostnadene inn igjen!; Rainbow weeeeeeee Er iallefall 4,85kb well spent! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Very appealing when used sparingly. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Freelancemarkedet er helt sykt i sommer! Får svinbra betalte småjobber i ett kjør jo! Noen andre som er freelance her? (hater ordet "frilans") Endret 23. juli 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Kan ikke si det altså. Finnes det et norskt 'job board'? (hater ordet 'stillingsannonser'). Er jo flust internasjonalt, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå