Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Ja Textmate er ihvertfall ikke ustabil Og muligens det er OSX versjonen av Komodo som er noe dårlig. Det er også ganske lenge siden jeg prøvde den, så sikkert blitt noen forbedringer. Komodo er helt sikkert en kjempeflott editor, loathsome. EDIT: Fjerna noen smil Endret 22. juli 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg brukte Smultron en stund for ikke så lenge siden, men så gikk jeg over til Coda og det er bare helt herlig! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Django 1.0 alpha. Det tok sin tid Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Ustabil fordi det var en klone kanskje. Heh, ja - TextMate på Mac har jeg aldri opplevd krasjer i det hele tatt. Jeg brukte Smultron en stund for ikke så lenge siden, men så gikk jeg over til Coda og det er bare helt herlig! Smultron var vel noe av det første jeg var borti, før jeg visste hvilke andre alternativer som eksisterte. Desverrre. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Dagens protip for dere som skrive kode™: Komodo Edit - en gratis editor som støtter så og si alle språk. Oppdaget den for noen dager siden, og falt totalt for den. Den har genial tabhåndtering, "project-management", auto-complection og mye mer. I tillegg er den helt gratis! Dersom du er fornøyd med den kan du kjøpe en kraftigere versjon, dvs. et helt IDE -- noe jeg nettopp gjorde. Check it out! Klarer meg med Eclipse (+ Zend Studio-edition), også gratis, men veldig veldig veldig veldig mye kraftigere. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Wow, liker faktisk det nye facebook redesignet. Mye mer oversiktlig, spesielt tab-løsningen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke fått det migrert ut ennå, jeg. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Haraldson: http://www.new.facebook.com EDIT: Hm... Misforstod jeg deg der? EDIT2: Uten www funka her om dagen, men ser ut til at de har endret det :/ Endret 22. juli 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 What, nytt Facebook design? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 What, nytt Facebook design? ...og eg trudde eg hadde tatt ferie? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det er da vittelig ikke noe nytt design her i gården Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Haraldson: http://new.facebook.com EDIT: Hm... Misforstod jeg deg der? Blir bare videresendt til den gamle siden jeg. Noen som gidder å legge ut screenshot? Er det bare Feed saken som er oppdatert? Den har jeg i så fall sett på Monkey Bites Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 http://www.new.facebook.com/ funker her iallefall. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Blir redirecta jeg og. Jeg vil se - edit - eyy, der funket den! herregud så rotete! Endret 22. juli 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 http://www.new.facebook.com/ funker her iallefall. Takk. Funker med www foran. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Syntes den faktisk var ganske bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Ja det nye designet var faktisk ikke så ille. Fikk litt mer plass. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Where is the pokes? :o Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Syns det er mye fra det gamle som henger igjen, med tanke på whitespace og slikt - tror ikke det er 100% justert til det nye designet. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Where is the pokes? :oPokes er da der! Kanke ta bort facebooks beste feature s[nn uten videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå