Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snodig problem med WP nå. Jeg har et theme under utvikling, men jeg får ikke opp bildene på siden med mindre jeg spesifiserer hele url-en til bildet. Har jo alltid fungert å bare skrive src="images/whatever.jpg"? Bruker XAMPP hvis dere tror det har noe med saken å gjøre. Det som er merkelig er at jeg kan skrive bare url(images/whatever.jpg) hvis jeg har bildet som bakgrunn via CSS - men kan altså ikke gjøre det når jeg legger selve bilde ti HTML-en.

Lenke til kommentar
Informasjonskjermsystemet mitt ... Noen som er interessert?

 

Skulle kanskje hatt et litt mer fengende navn. Noen forslag? :)

 

Veldig spennende system, Mikka! :) Kanskje det hadde vært en idé å opprette et sourceforge-prosjekt for den? Jeg tror nemlig dette er en løsning svært mange bruker alt for mye penger og maskinvare på å løse i dag, og legger du den ut på sourceforge vil terskelen senkes veldig for at andre kan hjelpe med videreutvikling og distribusjon.

 

Hadde vært gøy å prøve å mekke egen DSL-distro som automatisk fyrer opp denne fra minnepinne ved boot, for å gjøre det mulig for vanlige folk å sette opp og bruke et slikt system.

 

Magnus: Er ikke så veldig imponerende, egentlig.. :p Opp igjen og jobbe om.. 6 timer. :(

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...