Gjest Slettet-df17e Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Tullball, ser ingen bilder fra Skaflem! I am 2 fast 4 you Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Snodig problem med WP nå. Jeg har et theme under utvikling, men jeg får ikke opp bildene på siden med mindre jeg spesifiserer hele url-en til bildet. Har jo alltid fungert å bare skrive src="images/whatever.jpg"? Bruker XAMPP hvis dere tror det har noe med saken å gjøre. Det som er merkelig er at jeg kan skrive bare url(images/whatever.jpg) hvis jeg har bildet som bakgrunn via CSS - men kan altså ikke gjøre det når jeg legger selve bilde ti HTML-en. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Åh, ønsker meg Cube transition via JavaScript! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor går du ikke ut fra rot (og begynner med /), Kiman? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Har prøvd, virker ikke. Faen asså, mest irriterende problemet. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Har prøvd, virker ikke. Faen asså, mest irriterende problemet. Sikker på at du ikke har et base-element som overkjører det? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Nei, men ja la til et base-element, og nå virker det utmerket Kanskje ikke den optimale løsningen, men det funker greit inntil videre. Takk! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Informasjonskjermsystemet mitt ... Noen som er interessert? Skulle kanskje hatt et litt mer fengende navn. Noen forslag? Så forresten at det er godt betalt å lage en post på Smashing Magazine. Synes det ser ut som relativt lettjente penger, å bruke en dag på googling til research og slenge opp en Top 50-liste ellerno. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Tror ikke det bare er så-som-så, Mikka - men du kan jo prøve Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Kung Fu Panda var en morsom film, anbefales! Veldig godt laget også. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Office Space var ikke så verst heller, H33nkis! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Reporting in! Hva skjer her egentlig, da? Er det noe trøkk? Skikkelig leven? Full fest? Full rulle? Give me teh heads up, oppdaterte menneske. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Her er det supertrøkk, lurveleven, fyllefest, mongorulle! Njeeee, feriemodus på kafeen i guess. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 http://3kolone.org/bookmarks.php En del fine ting der som folk sikkert kan ha litt nytte av :-) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 HERREGUD JEG VÅKNET NÅ. Seriøst. ... til masse jobb Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 HERREGUD JEG HAR VÆRT VÅKEN TIL NÅ. Seriøst. ... digg med sommerferie! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Informasjonskjermsystemet mitt ... Noen som er interessert? Skulle kanskje hatt et litt mer fengende navn. Noen forslag? Veldig spennende system, Mikka! Kanskje det hadde vært en idé å opprette et sourceforge-prosjekt for den? Jeg tror nemlig dette er en løsning svært mange bruker alt for mye penger og maskinvare på å løse i dag, og legger du den ut på sourceforge vil terskelen senkes veldig for at andre kan hjelpe med videreutvikling og distribusjon. Hadde vært gøy å prøve å mekke egen DSL-distro som automatisk fyrer opp denne fra minnepinne ved boot, for å gjøre det mulig for vanlige folk å sette opp og bruke et slikt system. Magnus: Er ikke så veldig imponerende, egentlig.. Opp igjen og jobbe om.. 6 timer. Endret 19. juli 2008 av jorgis Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ikke hør på opensource-djevelen! Cash is king Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Han kan jo fortsatt tjene penger på support og installasjon av systemet Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ville definitivt lansert dette open source, ja -- tror du vil tjene mer på det in the end. Og jeg snakker ikke nødvendigvis cash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå