Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snodig problem med WP nå. Jeg har et theme under utvikling, men jeg får ikke opp bildene på siden med mindre jeg spesifiserer hele url-en til bildet. Har jo alltid fungert å bare skrive src="images/whatever.jpg"? Bruker XAMPP hvis dere tror det har noe med saken å gjøre. Det som er merkelig er at jeg kan skrive bare url(images/whatever.jpg) hvis jeg har bildet som bakgrunn via CSS - men kan altså ikke gjøre det når jeg legger selve bilde ti HTML-en.

Lenke til kommentar
Informasjonskjermsystemet mitt ... Noen som er interessert?

Skulle kanskje hatt et litt mer fengende navn. Noen forslag? :)

Veldig spennende system, Mikka! :) Kanskje det hadde vært en idé å opprette et sourceforge-prosjekt for den? Jeg tror nemlig dette er en løsning svært mange bruker alt for mye penger og maskinvare på å løse i dag, og legger du den ut på sourceforge vil terskelen senkes veldig for at andre kan hjelpe med videreutvikling og distribusjon.

Hadde vært gøy å prøve å mekke egen DSL-distro som automatisk fyrer opp denne fra minnepinne ved boot, for å gjøre det mulig for vanlige folk å sette opp og bruke et slikt system.

Magnus: Er ikke så veldig imponerende, egentlig.. :p Opp igjen og jobbe om.. 6 timer. :(

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...