Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Må si det faktisk var et semi bra prosjekt dersom du får nok folk til å registrere seg naturligvis.

Jeg ville prøvd å fått det litt mer slick, og så promotert det masse.

 

Itavisen er sån som skriver om all slags dritt vet du :p

Med tanke på promotering tror jeg egentlig det hadde vært langt enklere å gjøre dette med en Facebook applikasjon.

 

:ohmy:

Men hvem leser VG?

:ohmy:

Hvem leser ITavisen?*

 

 

* Hvis noen lurte på svaret, er svaret på begge spørsmålene vistnok det genuine FRP-uttrykket folk flest.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vi webfolk kan da vår HTML :cool:

 

Noen her som har brukt CakePHP? Vurderer å bruke det på et kommende prosjekt, men er litt usikker - noen som har erfaringer e.l.? :)

Vi bruker det på jobben.

 

Er ganske standard MVC rammeverk, men vistnok litt tregt.

Gå nå heller for django :)

 

Hva er prosjektet?

 

"Community" side, typ. lukket intranet. Skal ha en del funksjoner som må utvikles selv, derfor jeg ser på rammeverk i stedet for CMS her :) Har du noe annet å anbefale? Trenger egentlig ikke en haug med bibliotek og sånn, i og med at størsteparten utvikles selv. (Basic stuff som validering o.l. er jo alltid greit) :)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Pent å innlede med «vel,», gir et fint, oppgitt preg over spørsmålet ditt.

 

Du har vel for øvrig vært nok innom her til at du i det minste vet hvor du kan finne informasjon om HTML og hvor du kan lære det hen. Og spørsmål kan du alltids stille i nye tråder i denne forumkategorien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Vi vi webfolk kan da vår HTML :cool:

 

Noen her som har brukt CakePHP? Vurderer å bruke det på et kommende prosjekt, men er litt usikker - noen som har erfaringer e.l.? :)

Vi bruker det på jobben.

 

Er ganske standard MVC rammeverk, men vistnok litt tregt.

Gå nå heller for django :)

 

Hva er prosjektet?

 

"Community" side, typ. lukket intranet. Skal ha en del funksjoner som må utvikles selv, derfor jeg ser på rammeverk i stedet for CMS her :) Har du noe annet å anbefale? Trenger egentlig ikke en haug med bibliotek og sånn, i og med at størsteparten utvikles selv. (Basic stuff som validering o.l. er jo alltid greit) :)

 

Ta en titt på CodeIgniter. Jeg har ihvertfall gode erfaringer :)

Lenke til kommentar
Noen som har benyttet seg av PSD2HTML her?

 

http://www.psd2html.com/

Ja, har benyttet meg av psd2html ved et par anledninger når vi har hatt for mye å gjøre på jobb.

 

De har nok en hel del folk som arbeider for seg, for kvaliteten på arbeidet har vært varierende. Ingen av de jeg har vært borti gjør ting på den måten jeg helst ville hatt det, men det kan man vel kanskje ikke forvente. Det validerer og er etter forholdene og prisen semantisk nok.

 

Resultatet har stort sett vært helt ok etter å ha gått et par runder med dem. Uansett må du sikkert forberede deg på å plukke opp forbedringspenselen og gjøre en del endringer selv for å få det akkurat som du vil.

Lenke til kommentar

Helt sikkert. Det viktigste for min del, de få gangene jeg har brukt tjenesten, har vært at leveransen har gått kjapt nok og at det ikke koster så mye (i tid og penger) at jeg burde gjort det selv. Og det har det gjort hos psd2html så langt i alle fall.

Endret av Leon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...