enden Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Liker ikke sider som ikke virker i firefox Mavva... Sjekk linkene dine før du poster de... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Noen som vil bli lekt med..? Link. Du er dum Marvil. Kan du ikke 9-gangen? Blabla. Du som er sucky til å forklare ting.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Liker ikke sider som ikke virker i firefox Mavva... Sjekk linkene dine før du poster de... Harke fått lasta ned FF enda. Tar det når jeg kommer hjem. Nuh er dete luftetid. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 /me sier takk for seg idag. Nå er jeg _trøtt_. Vi snakkes trolig til over helga. Jeg har det dead travelt imorgen, og jeg reiser bort i helga. Jeje. *logger ut* Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 dunis, du er jo alltid borte i helgene... Hva med compoen da? Denne kommer jo til å bli holdt over en helg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 dunis, du er jo alltid borte i helgene... Hva med compoen da? Denne kommer jo til å bli holdt over en helg Less competition! Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Men jeg savner fortsatt forslag til oppdrag på PM (eller MSN for den saks skyld)... edit; Polert - mindre konkuranse? En s for mye vell Endret 25. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hahaha!!! linken tok feil 3. gang... jeg blir garantert sittendes oppe i natt PC... Skal få skrevet ned noen forslag jeg enden... btw.. mac-workspace er DIGG å jobbe på... (selv om det er winXP som kjører...) *ta seg en HOLY grAIL* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 @enzo, cfenzo, webfreak (whatever): Ta og kast hu dama di (hun i vector) ut i kafeen, så vi har noe å beundre. De siste bildene du sendte på PM var rett og slett nydelige. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) hehe... vente litt nå så... kommer snart... får ikke til håret... er nok en jente-greie... *finne ps-jente som kan hjelpe meg med slike praktiske ting ut resten av livet snart trur je..* btw.. med eller uten shades? Endret 25. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Og der var abusemail sendt til Nextgentel, Telenor og Bluecom For de som ikke har skrevet under enda; trykk her og redd allyse! Nå har jeg altså lagt til IP-logging og man kan kun skrive seg på én gang (går på navn, ikke IP) Noen som har forslag til hva annet jeg kan legge til? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 PT: Hva er det der fornoe? Redd allyse? wtf? Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 PT: Hva er det der fornoe? Redd allyse? wtf? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1937283 Laget det egentlig bare for å øve meg litt med PHP, men så forsvant allyse, og da kunne det jo brukes til noe mer eller mindre nyttig Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 hehe... vente litt nå så... kommer snart... får ikke til håret... er nok en jente-greie... *finne ps-jente som kan hjelpe meg med slike praktiske ting ut resten av livet snart trur je..* btw.. med eller uten shades? Helt klart uten. Øyne er sexy Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) ok... så velger jeg å la folk få en liten "preview" av den skjønne lille damen jeg driver å tegner på... hehe.. uten shades.. med shades.. btw... driver fortsatt og småfikser nesa, øynene og håret.. + skal gjøre mer ut av genseren og legge på mere skyggeområder/lysområder... Endret 25. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Synes hun var penere uten. Skikkelig soet Ble nesten litt forelska nå edit; dama er enig i at hun er finest uten briller Endret 25. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 forelska ja.. hehe.. om det går ann å bli forelska i en vectorfigur.. så.. ja.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Bra arbeid enzo! *vurdere å begynne med vektorgrafikk* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Som sagt før: bra arbeid, men har noen endringer du kan gjøre * Håret faller veldig unaturlig, eller er det masse vind? * Hvordan i alle dager kan lyse treffe såpass på venstresiden av ansiktet, når håret er i veien? * Litt VEL potetnese? Noe veldig rart med den. Trenger også shading/skygge nedenfor. * Venstre side av underleppa er alt for "rund", kutter liksom RETT inn, istedet for å ta den "spisse" fasongen som resten. * Litt feil ansiktsproposjoner, øynene på ett hode er MIDT på Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hehehe... - som sagt.. ikke fått til håret enda... bare placeholder så hu slipper å ha celle-behandling... - skal legge på mere lys og skygge.. driver å eksperimenterer... - som sagt.. (igjen.. ).. driver fortsatt og fikser nesa, munnen og øynene.. øynene er jo litt på sia når hu snur på hue og ser skrått ned til venstre (venstre for meg) da... men takk for tilbakemeldingen... hadde jo ikke tenkt å slippe hu løs enda, men er noe med øynene på en litne ilder når den maser pent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå