AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) I eksempelet jeg linket til trekker den frem omtrent bare gråtoner. To gråfarger, svart, hvitt, min farge og en litt brunaktig farge. Om du skjønner? Jeg tenkte en farge som er en direkte kontrast til den orginalfargen jeg kommer med. Mulig jeg ikke kan å bruke verktøyet, dog. Endret 3. juli 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Alt er #000 på den linken du sendte. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ah, her har du riktig: http://colorblender.com/?preloadblend=D5D2...FFF292929D6D6D6 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Skift til AutoMatch. Om du ville finne farger som matchet hverandre. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jøss, jeg har brukt Automatch til å finne de fargene som er vist der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kuler er nice, ja. Jeg finner ofte gode fargvalg/-kombinasjoner der Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kuler var jo mye bedre enn Colorblender! Takk for linken! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvor mange her bruker GZIP aktivt, og hvordan er støtten for dette i nettleserne rundt om ? Edit; jorgis hadde svart på det delvis tidligere i tråden; «Alle store, AFAIK. IE6, IE7, Firefox, Opera, Safari, Opera Mini ++.» Bruker gzip aktivt på statiske data som CSS- og JS-filer. Bruker et cache-script som sjekker Accept-Encoding-headeren fra nettleseren og sender gzippet eller ukomprimert data avhengig av hva nettleseren støtter. Har ikke opplevd noen problemer med det i noen moderne nettlesere. Bruker ikke gzip på dynamiske dokumenter, siden det kverker serveren ved høy belastning. Det virker som en ganske god løsning ja, takk for svar! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kjæresten (Tine) kom og inn på Hyper Island, så nå blir det flytting til Sverige om 3-4 ukers tid Skal en tur nedover snart å se på leiligheter. Har allerede funnet en som ser veldig bra ut; 76 kvm til 6000,- i måneden :-) Nå er det snart tid for Radiohead! Jasså gutt. Så du skal flytte med dama! Store greier det da!! Hvis hun også er sån designhore,er hun i kafeen? (mao, burde jeg ikke skrevet hore) - Og ja, jeg har supersommerferie og ligger snart nede på bryggen Endret 4. juli 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bruker gzip aktivt på statiske data som CSS- og JS-filer. Bruker et cache-script som sjekker Accept-Encoding-headeren fra nettleseren og sender gzippet eller ukomprimert data avhengig av hva nettleseren støtter. Har ikke opplevd noen problemer med det i noen moderne nettlesere. Bruker ikke gzip på dynamiske dokumenter, siden det kverker serveren ved høy belastning. Det virker som en ganske god løsning ja, takk for svar! Har lagt ut en eldre versjon av scriptet mitt i PHP-forumet, hvis du er nysgjerrig på hvordan jeg har løst det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tøff, tøff: Er det ikke bedre å bruke X-Sendfile? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Vet ikke, har aldri prøvd. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen her som bruker Fireworks forresten? I Photoshop er dette irriterende; Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du er ikkje klar over at det faktsik er aller best å ha flest mulig layer-grupper uten en hensiktsmessig organisering? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 At et optimalt PSD-dokument helst skal inneholde flest mulig overflødige layer-grupper. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Altså, du tror ikke jeg trenger flere enn 5 nivåer, Stygve? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (Men det ligger egentlig mest arbeid bak kontrollpanelet som ligger bak, med frameeditor og preview-generering og voldsomt mye ajaks.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå