Marvil Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har folk sovna eller? 10.000 innlegg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kanskje kaféen har tatt sommerferie ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tja, har mer interessante ting å lese enn kaféen Artiklene til Andy Rutledge f.eks. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hvor mange her bruker GZIP aktivt, og hvordan er støtten for dette i nettleserne rundt om ? Edit; jorgis hadde svart på det delvis tidligere i tråden; «Alle store, AFAIK. IE6, IE7, Firefox, Opera, Safari, Opera Mini ++.» Endret 3. juli 2008 av Marvil Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Prøver å finne et par farger til designet mitt. Hvilke syntes dere jeg bør velge ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Gå for en blanding av rød, grønn og blå Endret 3. juli 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) En blanding av alle fargene, eller alle 3 hver for seg? EDIT: Ok, skjønner hva du mener.. Du vil utelukke de andre? Endret 3. juli 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 RGB Så litt ut som den test-skjermen til et teveapparat. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjæresten (Tine) kom og inn på Hyper Island, så nå blir det flytting til Sverige om 3-4 ukers tid Skal en tur nedover snart å se på leiligheter. Har allerede funnet en som ser veldig bra ut; 76 kvm til 6000,- i måneden :-) Nå er det snart tid for Radiohead! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 RGB Så litt ut som den test-skjermen til et teveapparat. Da velger jeg det.. Spent på å se om det blir bra! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror du burde få i deg noe fargelære, Anaxyd. http://en.wikipedia.org/wiki/RGB_color_model Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ah, da skjønte jeg det endelig.. Var ikke sikker på om det var ironi innblandet i svarene deres, men nå "tok eg an". Skal prøve med på en litt lys variant av blå eller grønn istedet, tenker jeg.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Fant denne istad, sikkert kjekk Endret 3. juli 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva gjør den saken der som Kuler ikke gjør? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvor mange her bruker GZIP aktivt, og hvordan er støtten for dette i nettleserne rundt om ? Edit; jorgis hadde svart på det delvis tidligere i tråden; «Alle store, AFAIK. IE6, IE7, Firefox, Opera, Safari, Opera Mini ++.» Bruker gzip aktivt på statiske data som CSS- og JS-filer. Bruker et cache-script som sjekker Accept-Encoding-headeren fra nettleseren og sender gzippet eller ukomprimert data avhengig av hva nettleseren støtter. Har ikke opplevd noen problemer med det i noen moderne nettlesere. Bruker ikke gzip på dynamiske dokumenter, siden det kverker serveren ved høy belastning. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fant denne istad, sikkert kjekk Colorblender vil jo bare ha fram kjedelige farger. De passer dog, men.. http://colorblender.com/index.asp?preloadsaved=heysz Mulig jeg ikke kan å bruke den helt ut. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fant denne istad, sikkert kjekk Colorblender vil jo bare ha fram kjedelige farger. De passer dog, men.. http://colorblender.com/index.asp?preloadsaved=heysz Mulig jeg ikke kan å bruke den helt ut. Hvordan ser en kjedelig farge ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå