Anonym234 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, syntes faktisk GMail sin er veldig bra.. Men den er ikke bedre enn Thunderbird Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer Kiman. Jeg går utfra at det ble en liten tur på byen ikveld? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Bruker dere ikke Thunderbird eller Mail? Får ikke så sinnsykt mye epost at det gjør noe, så gmail klarer jobben bra nok for meg. Dessuten nekter thunderbird å gjøre noe som helst hos meg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg bruker Mail.app, rett og slett fordi det gjør jobben ordentlig. På Windows brukte jeg Thunderbird, men må si jeg liker Mail.app mye bedre, derfor jeg ikke har fortsatt å bruke det på OS X Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haw haw, prosjektledern her (som ikke har så peiling på HTML i grunn) - kom tilbake fra ferien med en rosa tskjorte der det står "I know HTML - How to make love". Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Grattis med Hyper Island Ole Martin Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jævlig bra, Ole Martín! Endret 1. juli 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Satan, jeg har mye problemer med Firefox idag altså! Ting fungerer i IE6, men ikke firefox Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kom inn på Hyper Island :-) Oppstart 5 august! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kom inn på Hyper Island :-) Oppstart 5 august! Ikke glem å si ifra til Fab da Imorgen drar jeg til Soon altså, tærer på psyken min å sitte inne når det er bra vær. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Men jeg trenger ikke å slutte i jobben Sebba? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Men jeg trenger ikke å slutte i jobben Sebba? Nei, hvis du får tid til å jobbe så er jo det supert det! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Får håpe Tine også kommer inn! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Web 2.1 Updating as we speak! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva er Hyper Island? En skole? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Just fucking google it. http://www.hyperisland.se/ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sa meg ikke så vanvittig mye mer, men ser ut som en skole. Greit nok for meg! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Just fucking google it. http://www.hyperisland.se/ Må ikke være så ufin her i kafeen da! Vaske munnen! - Hva mener dere er best url for søk? Jeg synes /search/{searchterm} er bra Evt om du har mer konfigurering /search/all/{searchterm} der all kan byttes ut med kategori du vil søke i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå