sparks Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg heter Ole Martin og har influensa to dager før jeg reiser til Roskilde. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg heter Tor, og lurer på hvorfor Sebastian bruker 2 bilder? Jeg har alltid gjort det, Hein bruker jo 3! Jeg heter Ole Martin og har influensa to dager før jeg reiser til Roskilde. Den er kjedelig, droppa roskilde iår jeg altså. Var ikke de STORE bandene jeg ønsket å se liksom... The web 2.0-collapse: “I don’t have time to publish crap because I’m busy reading sombody elses crap.” Endret 26. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 The web 2.0-collapse: “I don’t have time to publish crap because I’m busy reading sombody elses crap.” Veldig sant, derfor jeg har bestemt meg for å lese feeds én dag i uka, for så å kanskje reflektere over noe av det i form av egne artikler. Har dere også problemer med at Twitterific bare står stille når den 'downloading tweets'? Irriterende. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Om noen kjenner noen som selger Coldplay billetter til Oslo Spektrum, si i fra til meg er du snill. Vil overraske kjæresten med et par slike til bursdagen hennes. Betaler 1000kr pr stk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hallo alle sammen, holder på å skyte meg selv fordi en enkel liste med navn telefon og mail delt opp i tabeller og formatert med css ikke vil holde seg på en rett linje. Endret 26. juni 2008 av hernil Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 "The difference between span and div is that a span element is in-line and usually used for a small chunk of in-line HTML whereas a div (division) element is block-line (which is basically equivalent to having a line-break before and after it) and used to group larger chunks of code." Står det på htmldog. Noen som kunne forklare dette til meg på en måte slik at jeg forstår det? ^^ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 "The difference between span and div is that a span element is in-line and usually used for a small chunk of in-line HTML whereas a div (division) element is block-line (which is basically equivalent to having a line-break before and after it) and used to group larger chunks of code." Står det på htmldog. Noen som kunne forklare dette til meg på en måte slik at jeg forstår det? ^^ Bare test det så ser du forskjellen.... Du kan ikke sette størrelse på en span med default display verdi uten å bruke padding. Yeah, beste forklaring ever! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Om noen kjenner noen som selger Coldplay billetter til Oslo Spektrum, si i fra til meg er du snill. Vil overraske kjæresten med et par slike til bursdagen hennes. Betaler 1000kr pr stk. Sist jeg sjekka lå det noen på Finn vertfall.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Finn har alltid slikt http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Har bare funnet sittende :/ Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Kan jeg plage dere enda litt mer? Under denne linken på HTMLDog står det noe om ID's og classes. Jeg forstår ikke hva som er forskjellen på de to. Er det slik at "id" gjelder for hele ende tagen, mens "class" bare gjelder i den setningen du skriver den? Og ville det gått ann å bruke "span" her? Evt. hvorfor ikke? EDIT: Ser nå forskjellen, bare jeg leste det to ganger. Men vil gjerne ha svar på det andre! EDIT 2: Hvorfor må jeg begynne noen av CSS "kommandoene" med punktum!? Endret 26. juni 2008 av Kanuca Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 punktum er for class, # er for id. Eks på class: .header { } Eks på id: #header { } Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 punktum er for class, # er for id. Eks på class: .header { } Eks på id: #header { } Haha, din forklaring av class/id var dårligere enn min ista! Og må si Kanuca vinner VM i dårlige spørsmål idag. Lag en egen tråd, slike elementære ting blir for dumt her... Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 I wins Tenkte jeg skulle ta det her, i stedet for å spame ned delen, men jeg kan vel samle opp alt, formulere det noe bedre og så slenge opp ett emne. ^^ Takk for hjelpen iallefall. Forstod nå litt mer! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 punktum er for class, # er for id. Eks på class: .header { } Eks på id: #header { } Haha, din forklaring av class/id var dårligere enn min ista! Og må si Kanuca vinner VM i dårlige spørsmål idag. Lag en egen tråd, slike elementære ting blir for dumt her... Bare tok det fort og gæli' jeg.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Opera Dragonfly RC2 ute nå New features added since the initial alpha include auto-complete for the Command Line (including object inspection), docked window mode, CSS editing including auto-complete, and a downloadable debug menu. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7475986.stm ICANN åpner for frigjøring av toppdomener, kan bli gøy. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Smashing Magazine, Flexible Layouts: Challenge For The Future. For de som ellers skulle ønske å prøve YAML, finnes de for TYPO3, Drupal, Joomla, Expression Engine, WordPress med flere. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Line 56, Column 399: required attribute "alt" not specified.…)" onmouseout="MM_swapImgRestore()" /></td> The attribute given above is required for an element that you've used, but you have omitted it. For instance, in most HTML and XHTML document types the "type" attribute is required on the "script" element and the "alt" attribute is required for the "img" element. Typical values for type are type="text/css" for <style> and type="text/javascript" for <script>. Den understrekede > er tydeligvis der feilen ligger, noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Line 56, Column 399: required attribute "alt" not specified. Kan vel ikke bli klarere enn det? Alle bilder skal ha alt attributt. (Dette er ikke en support tråd for nybegynnere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå