Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer veldig dårlig på server2 til subsys, men fungerer helt fint på sever8.

UTF-8 og Django på server2 hos subsys fungerer helt fint for min del i alle fall. Hvis du mener den samme koden oppfører seg forskjellig på de to serverene kan du kanskje høre med subsys om noe er feilkonfigurert?

Endret av Leon
Lenke til kommentar

Tegnene vises riktig både på nettsiden og i databasen (også etterpå hvis man går for å se kommentaren på siden), men jeg mistenker at det er en feil en eller annen plass på serveren, i det POST skal lagre til databasen. Bruker du forresten db2.subsys.no ?

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Kan du ikke få gjort det til en widget, for exposé? Blir vanskelig om man må følge med på om det kommer en Growl-melding, heller bedre at man kan se "Det er X nye meldinger i kaféen", tenkte noe á Facebook-widgeten jeg la inn her om dagen:

Problemet er at jeg kun kan finne ut hvor mange poster det har blitt postet i en tråd. Hvordan kan jeg vite hvilke du har lest? Vi må få et bedre API! :(

Kan ikke Widgeten måle om jeg har klikket på kafélinken? Isåfall om jeg klikker på linken når det er 1004 poster, så da kan den jo måle at det er kommet to nye når antallet er 1006? Må ha en "reset"-knapp da, tilfelle man besøker kaféen utenom widgeten. Ikke den beste løsningen, men når APIet suger, så.

 

Sebastian: Ja, andre gangen i år jeg prater med ei jente som er kristen og forlova :woot:

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Når jeg først er inne på å spørre om CMS og slikt. Hva er det som er bra for E-commerce? Jeg prøvde Shopify, det var utrolig kult og bra, men kjipt at man ikke kan hoste selv og at man ikke kan style det selv. Hørt om Zencart, men vet ikke hvor bra det er.

Lenke til kommentar
Lærte den for lenge sida. Og etter det har jeg blitt en manisk lagrer. CTRL + S etter hver minste endring. =S

Har Photoshop en funksjon som lagrer fila etter gitte intervaller? Hadde ihvertfall vært litt kjekt.

Nei, utrolig nok har ingen av programmene til Adobe denne funksjonen.

Lenke til kommentar
Når jeg først er inne på å spørre om CMS og slikt. Hva er det som er bra for E-commerce? Jeg prøvde Shopify, det var utrolig kult og bra, men kjipt at man ikke kan hoste selv og at man ikke kan style det selv. Hørt om Zencart, men vet ikke hvor bra det er.

 

Zencart oppfattes som meget bra system. Og det kan du style selv. Ellers har Drupal og TYPO3 egne E-commerce moduler.

Lenke til kommentar

Noen her som bruker Secondbrain? Jeg har ingen venner :(

 

(Og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om SB faktisk har noe for seg eller ikke)

 

Seb: Kan være kjekt å holde seg til ett bilde, fordi da blir det iallfall ikke noe tull med preloading. (hvis jeg ikke har misforstått greia her nå)

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...