Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakker om appliaksjonen jeg utvikler, som polert har hjulpet meg å lage et par knapper til (se egen tråd)

Skal det være en elektrisk påhengs;

 

http://www.kshas.no/motor/andre/minnk_1.jpg

[/OT]

 

:laugh:

<ot>

Hmm... i går så jeg et program på Discovery der man skulle bygge en ubåt på 10 timer, som skulle ha plass til en person... En gruppe valgte å bygge ubåten sin av en STOR propantank, og et oljefat... så ut som et romskip, egentlig :p Men de brukte 2 sånne motorer til å drive denne svære klossen av en ubåt! Og det funka faktisk..

</ot>

 

Edit: quotet bildet... :wallbash:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Digitalt speilrefleks??!?!?!? Er du klar over hvor bra bilder man får med dem eller???? husker jeg hadde fotograf ambisjoner tidligere, ønsket meg digitalt speilrefleks til 12000 i konfirmasjonen min, men nei, jeg fikk penger, og de gikk på PC (ikke PoleCat)... Så det ble med ønsket :p

for 12000,- hadde du fått _veldig_ mange PoleCats! Puslingen er dødsbillig! :w00t:;)

 

Har begynt å kode absentvoid.com på nytt, og denne gangen skal det vere _perfekt_ - koste ka det koste vil (nesten iallefall)! :w00t:

Lenke til kommentar
Har begynt å kode absentvoid.com på nytt, og denne gangen skal det vere _perfekt_ - koste ka det koste vil (nesten iallefall)! :w00t:

Thats the spirit! :thumbup:

 

:p

 

 

Skal begynne på kodinga av nye demoted.org i løpet av natta tror jeg, får håpe det er andre enn Marvil som er våken da. FuLu kanskje... :hmm:

Lenke til kommentar
Sett den før, men husker ikkje åssn den funka. Funker (nesten) kver gang though  :scared:

Du vil ALLTID komme frem, uansett, til et av disse tallene: 9,18,27,36,45,54,63,72,81 og 90

 

...og symbolet for disse tallene er alltid like. ;)

 

 

Enkelt og greit.

 

[/mattetime]

 

EDIT: Og den funker ikke "nesten" alltid, den "funker" alltid.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...