Steinmann Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Epic! -- Daddysmilk(og noe anna) konsert på Cafè Fiasco på onsdag! Støttekonsert for Radio Tango elns, ambefaler alle som ikke har sett de å komme. De som har sett de kommer jo naturligvis uansett... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Hardware.no - Utdatert HTML Hvorfor kan ikke noen her i kafeen skrive en sånn artikkel for Hardware.no? Fyren bedriver jo vranglære til tusen! "<font>, <s> og <u> er byttet ut med <span>", hva faen? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Font-navn, f.eks. Verdana, Serif Nais Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Haha, Rapidshit har tydeligvis veldig intelligente roboter som prøver seg på de. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Designers who also develop have more power - Veldig enig. Men hva kvalifiserer til en utvikler? Jeg tror denne artikkelen mener designere som kan HTML/CSS - men jeg vet ikke om jeg ville kalt det utvikler - da tenker jeg mer på serverside egentlig. Hva legger dere i 'utvikler'? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Designers who also develop have more power - Veldig enig. Men hva kvalifiserer til en utvikler? Jeg tror denne artikkelen mener designere som kan HTML/CSS - men jeg vet ikke om jeg ville kalt det utvikler - da tenker jeg mer på serverside egentlig. Hva legger dere i 'utvikler'? Jeg ser på en utvikler som noen som jobber med et backend språk. De som kun jobber med html, og css, evt litt template språk ser jeg på som implementører. <div style="font-weight: bold"> bør brukes istedenfor <strong> fordi det gjør det lettere å dynamisk håndtering av DOM Kilde Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Tor: Fått deg widget? Hva er det du vil den skal gjøre? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Vise om det er noen nye poster i Kaféen, så jeg slipper å sjekke det selv. Ingen som har lagd det enda nei :--( Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Du har jo denne http://wiki.diskusjon.no/index.php/ForumNotifyer Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) http://my.opera.com/Tamil/blog/show.dml/2250494 - Glem det... Endret 23. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Vise om det er noen nye poster i Kaféen, så jeg slipper å sjekke det selv. Ingen som har lagd det enda nei :--( Åpne Terminal.app, kjør sudo gem install meow && curl -0 http://stuff.judofyr.net/webkafeen.rb > webkafeen.rb for å installere (tast inn ditt eget passord). ruby webkafeen.rb for å kjøre Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som har peiling på Wordpress inne her? If so: Merker at WP parser <br /> tagger helt feil. (Den gjør de om til <p></p>, noe jeg ikke er så begeistret over) Noen som veit om noen hacks som kan fikse dette? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Ta ein kikk på wp-includes/formatting.php Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Takk! Tror jeg fant funksjonen som gjør det, men har ikke stor nok kompetanse til å endre den til å IKKE endre br til p.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor function wpautop($pee, $br = 1) { $pee = $pee . "\n"; // just to make things a little easier, pad the end $pee = preg_replace('|<br />\s*<br />|', "\n\n", $pee); // Space things out a little $allblocks = '(?:table|thead|tfoot|caption|colgroup|tbody|tr|td|th|div|dl|dd|dt|ul|ol|li|pre|select|for |map|area|blockquote|address|math|style|input|p|h[1-6]|hr)'; $pee = preg_replace('!(<' . $allblocks . '[^>]*>)!', "\n$1", $pee); $pee = preg_replace('!(</' . $allblocks . '>)!', "$1\n\n", $pee); $pee = str_replace(array("\r\n", "\r"), "\n", $pee); // cross-platform newlines if ( strpos($pee, '<object') !== false ) { $pee = preg_replace('|\s*<param([^>]*)>\s*|', "<param$1>", $pee); // no pee inside object/embed $pee = preg_replace('|\s*</embed>\s*|', '</embed>', $pee); } $pee = preg_replace("/\n\n+/", "\n\n", $pee); // take care of duplicates $pee = preg_replace('/\n?(.+?)(?:\n\s*\n|\z)/s', "<p>$1</p>\n", $pee); // make paragraphs, including one at the end $pee = preg_replace('|<p>\s*?</p>|', '', $pee); // under certain strange conditions it could create a P of entirely whitespace $pee = preg_replace('!<p>([^<]+)\s*?(</(?:div|address|form)[^>]*>)!', "<p>$1</p>$2", $pee); $pee = preg_replace( '|<p>|', "$1<p>", $pee ); $pee = preg_replace('!<p>\s*(</?' . $allblocks . '[^>]*>)\s*</p>!', "$1", $pee); // don't pee all over a tag $pee = preg_replace("|<p>(<li.+?)</p>|", "$1", $pee); // problem with nested lists $pee = preg_replace('|<p><blockquote([^>]*)>|i', "<blockquote$1><p>", $pee); $pee = str_replace('</blockquote></p>', '</p></blockquote>', $pee); $pee = preg_replace('!<p>\s*(</?' . $allblocks . '[^>]*>)!', "$1", $pee); $pee = preg_replace('!(</?' . $allblocks . '[^>]*>)\s*</p>!', "$1", $pee); if ($br) { $pee = preg_replace_callback('/<(script|style).*?<\/\\1>/s', create_function('$matches', 'return str_replace("\n", "<WPPreserveNewline />", $matches[0]);'), $pee); $pee = preg_replace('|(?<!<br />)\s*\n|', "<br />\n", $pee); // optionally make line breaks $pee = str_replace('<WPPreserveNewline />', "\n", $pee); } $pee = preg_replace('!(</?' . $allblocks . '[^>]*>)\s*<br />!', "$1", $pee); $pee = preg_replace('!<br />(\s*</?(?:p|li|div|dl|dd|dt|th|pre|td|ul|ol)[^>]*>)!', '$1', $pee); if (strpos($pee, '<pre') !== false) $pee = preg_replace_callback('!(<pre.*?>)(.*?)</pre>!is', 'clean_pre', $pee ); $pee = preg_replace( "|\n</p>$|", '</p>', $pee ); $pee = preg_replace('/<p>\s*?(' . get_shortcode_regex() . ')\s*<\/p>/s', '$1', $pee); // don't auto-p wrap shortcodes that stand alone return $pee; } Endret 23. juni 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Er det andre enn meg som synes 123spill sitt nye design var ekstremt forvirrende? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Er det andre enn meg som synes 123spill sitt nye design var ekstremt forvirrende? Link mann, link! Ja, var ikke noe kjempepene greier. Men vet jo ikke hva som var før. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) 123spill.no vs Stygg er den uansett Endret 23. juni 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Du har jo dennehttp://wiki.diskusjon.no/index.php/ForumNotifyer Windoze, jeg trenger til OS X. Magnus: Kult, men er det en widget? Endret 23. juni 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Du har jo dennehttp://wiki.diskusjon.no/index.php/ForumNotifyer Windoze, jeg trenger til OS X. Magnus: Kult, men er det en widget? Nei, den skal legge seg i Status Bar'en og bruker Growl for å si i fra Hvis du venter litt så kan du få den i form av en .app Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Sweeet shit da På tide å se på Sankthansbål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå