Steinmann Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Dette er jo alltid litt motiverende å lese Har alltid ment det jeg. Veldig mye av det jeg surfer er jobbrelevant også da.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Spesielt webkafeen, eh? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Spesielt webkafeen, eh? Masse relevant her altså! Kontaktpersoner osv! Hva skulle jeg gjort uten Tor som hjelper meg med html og javascript? (hahahahahahahahaha) -- huff som jeg skulle ønske dette gikk: #top, #main { .menu { float: left; } .menu li { float: left; } } Skamløs kopiering Endret 20. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Er det i det hele tatt lovlig? Kan ikke Twitter gjøre noe? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Det er flaut. Selvfølgelig er de norske. Hurra. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Er det i det hele tatt lovlig? Kan ikke Twitter gjøre noe? Jeg synes faktisk de har dratt det litt langt ja. Bedre hadde vært om de lagde en norsk side som brukte twitter api'et. Så kunne de gjort alt enkere for norske(det er jo alt de har å komme med) - Stine: Du er flau? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Blir du ikke litt flau da, Steinmann? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 huff som jeg skulle ønske dette gikk: #top, #main { .menu { float: left; } .menu li { float: left; } } Sass er kult! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Bah, Firebug fungerer ikke i Fx3.. Noen som veit om kommende updates? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Blir du ikke litt flau da, Steinmann? Neida, jeg smiler så pent på det bildet bak mitt alias at det går bra. Magnuss: Fungerer det med php også? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Bah, Firebug fungerer ikke i Fx3.. Noen som veit om kommende updates? Firebug er alt oppdatert, men du må hente den nye versjonen fra Mozilla sine sider. Du får ikke varsel om ny versjon, trolig fordi den nye ikke virker i Fx2. Versjonen er i beta, men fungerer 100 % hos meg. Versjonsnr er 2. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Hva? Versjonsnummer er vel 1.2b? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Ahh, nice.. Avhengig av den hendige addonen! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Ahh, nice.. Avhengig av den hendige addonen! Samme her! Har brukt Firebug siden betaversjonene av Fx 3 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Finnes det en måte å få Opera eller Firefox til å cache ALLE bilder/flash/javascript? (Uansett cache-header) Endret 20. juni 2008 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Magnuss: Fungerer det med php også? Nopp, men du trenger vel egentlig bare et script som gjør om .sass til .css ved deploy. Burde ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Skrev de seriøst en webapp i ikke mindre enn tre forskjellige språk? Er litt for groggy til å forstå om den var sarkastisk eller ikkje, men det er skjeldent ein held seg til eitt språk i ein webapplikasjon. Visse ting gjer f.eks. Perl betre enn Python. Erlang er über på meldinger osv.. Bare for å virke kjempesmart så sier jeg at jeg mente det sarkastisk. (Nei, seriøst. Visste ikke at det var så store forskjeller, takk for opplysningen. ) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Firebug er flott, men den gjer at Gmail tek 15-20 sekund å opne. :-/ Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Dermed deaktiverer du det for gmail.com Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Er det mogleg å deaktivere Firebug pr. domene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå