Anonym234 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lurer på om jeg skal lage en twitterklone også, hva syns folket her om Kvittr.no eller Drime'.no? Drime! Kuli. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gifte oss og ha samleie? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Moi? Yeah! Men da MÅ du lage drime. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hørte du det, Løvvie – no må du lære Java, Python, Erlang og Smalltalk, slik at du ikkje får stabilitets- og skaleringsproblematikken som Twitter møter på. Leig også gjerne inn Pivotal Labs til å restrukturere applikasjonen din i etterkant, det koster seg sikkert berre mellom tre og ti millioner. Bankers idé, altså! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Henrik da, du trenger ikke påpeke at Tor er dum Ønsk han heller lykke til, han skal ha rektumsanalyse i morgen :-) Endret 19. juni 2008 av sparks Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som har en regular expression escape funksjon?Altså en funksjon som legger til en slash foran alle tegn som trengs, slik at denne strengen kan brukes i en RE. F.eks. lsfj(ks)lsf/ls/ --> lsfj\(ks\)lsf\/ls\/ Dette spørs vel litt om hvilken språk du bruker.: Ruby har Regex.escape() Python har re.escape() PHP har preg_quote() Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hørte du det, Løvvie – no må du lære Java, Python, Erlang og Smalltalk, slik at du ikkje får stabilitets- og skaleringsproblematikken som Twitter møter på. Leig også gjerne inn Pivotal Labs til å restrukturere applikasjonen din i etterkant, det koster seg sikkert berre mellom tre og ti millioner. Bankers idé, altså! Endret 19. juni 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ruby har Regex.escape()Python har re.escape() PHP har preg_quote() Var nok PHP. Ellers er jeg nok redd jeg hadde funnet det mye raskere, men PHP har du så utrolig mye mer ulogiske navn. Så å søke etter dem er mye vanskeligere. Uansett, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950650 Trådstarter = made of fail. Jepp, artig tråd Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Det er jo lov å ta et lite hint når èn (?) liker siden og de andre påpekr feil. Makan til oppførsel... Ikke at dere er englebarn heller når dere først ikke får gjennomslag for meningene deres Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke at dere er englebarn heller når dere først ikke får gjennomslag for meningene deres Vi får alltid gjennomslag for våre meninger. Serbere er morsomme folk altså, selv om det begynner å gå litt løs på norsk-kunnskapene... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950650 Trådstarter = made of fail. Fantastisk. Noe av det morsomste jeg har lest på en stund. Tror det er nok til å holde meg i godt humør resten av dagen. Hørte du det, Løvvie – no må du lære Java, Python, Erlang og Smalltalk, slik at du ikkje får stabilitets- og skaleringsproblematikken som Twitter møter på. Leig også gjerne inn Pivotal Labs til å restrukturere applikasjonen din i etterkant, det koster seg sikkert berre mellom tre og ti millioner. Bankers idé, altså! Skrev de seriøst en webapp i ikke mindre enn tre forskjellige språk? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, men er det som må til Må si jeg er skuffa over safari. En enkel form får den til å låse seg helt http://seb.ng5.as/admin/siteadmins/login Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg merker ikke noe problemer... ? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skrev de seriøst en webapp i ikke mindre enn tre forskjellige språk? Er litt for groggy til å forstå om den var sarkastisk eller ikkje, men det er skjeldent ein held seg til eitt språk i ein webapplikasjon. Visse ting gjer f.eks. Perl betre enn Python. Erlang er über på meldinger osv.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, men er det som må til Må si jeg er skuffa over safari. En enkel form får den til å låse seg helt http://seb.ng5.as/admin/siteadmins/login Funker fint her. I Safari 4 beta/alfa. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, men er det som må til Må si jeg er skuffa over safari. En enkel form får den til å låse seg helt http://seb.ng5.as/admin/siteadmins/login Funker fint her. I Safari 4 beta/alfa. Igjen for windows tøsa mi Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) FUCK YEAH FERIE!! Nå skal jeg bare sende faktura til to kunder så har jeg fri i minst to uker! God sommer! -- Dette er jo alltid litt motiverende å lese Endret 20. juni 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå