Haraldson Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 En klassisk tapertype. Greide ikke å vinne KeyBall-sesongen, en gang. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil rangere webkafeen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Eller rate'e som Tor ville skrevet. Muligheten kommer ila. de neste dagene – lurer på om folk ellers på forumet er drittlei kaféen og trekker snittet ned, eller hva som skjer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Mehmeh, noen andre webkaféere enn meg som turer til Hove i år? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som kjenner igjen denne fonten? Jeg er helt sikker på at jeg har sett den før, har en mistanke om at det er i logoen til et selskap som har noe med film å gjøre. Jeg har akkurat installert 12.000 (!) nye fonter, og et par av de er det et problem med. De gjør at både Photoshop, OpenOffice og Paint.NET kræsjer, men jeg klarer ikke finne ut hvilke det er snakk om. Noen som vet om et program som finner skadede fontfiler, eller har jeg nattarbeid for et par år fremover? Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Skaff deg en font manager, eller hva det nå heter. Adobe har en sak du sikkert kan downloadze veldig lovlig. 12k er vel kanskje litt i overkant uansett. Du har ikke vurdert muligheten for at det kanskje er antallet som føkker ting til? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Jo, jeg vurderte det. Men programmene kræsjer på samme steder på listen, og etter å ha testet utallige ganger har jeg kommet frem til at det må være 2-3 korrupte fontfiler, ikke et minnerelatert problem. Skal sjekke ut Adobe sitt program, takk for tipset. Ja, 12k er overkill deluxe. Det var den største pakken jeg fant, og nå lurer jeg veldig på om det virkelig var så smart å velge det største og beste... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 11497 av fontene er crap. Noen som vet hvor mange downloads Fx3.0 endte på? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Såååå mange fonter gjør vel hele pcn treigere, eller? Fx3: http://firefox.no/2008/06/18/over-8-millioner-nedlastinger/ Endret 18. juni 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) 11497 av fontene er crap. Noen som vet hvor mange downloads Fx3.0 endte på? Faktisk ikke, rundt halvparten er veldig brukbare. Den andre halvparten er crap, ja. Over 8 millioner og 9.195.566 er tallene Mozilla opererer med. Såååå mange fonter gjør vel hele pcn treigere, eller? Når de er lastet inn i minnet, ja. Så lenge jeg ikke har et program som viser font-liste åpen samtidig som jeg jobber med andre ting, så merker jeg ingen forskjell. Ingen som kjenner igjen Blackout? Endret 18. juni 2008 av Dahl Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 11497 av fontene er crap. Noen som vet hvor mange downloads Fx3.0 endte på? Faktisk ikke, rundt halvparten er veldig brukbare. Den andre halvparten er crap, ja. Over 8 millioner og 9.195.566 er tallene Mozilla opererer med. Såååå mange fonter gjør vel hele pcn treigere, eller? Når de er lastet inn i minnet, ja. Så lenge jeg ikke har et program som viser font-liste åpen samtidig som jeg jobber med andre ting, så merker jeg ingen forskjell. Ingen som kjenner igjen Blackout? Hmm, mente Windows lastet alle fontene ved oppstart jeg, eller noe. Mulig det ikke er slik lengre.. EDIT: Hva syntes dere om det nye themet i FX3 btw? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 http://nrkbeta.no/popularitetsproblemet/Alltid kult når en kar klarer å ta ned en hel sån side.. Er jo derfor vi har Google App Engine og Amazon Web Services/EC3. Hvordan skal det hjelpe? De trenger jo fortsatt dataene, og når de er live? Når webområdet serveres gjennom Google eller Amazon har man nærmest ubegrenset serverkapasitet. For annet enn lommeboka spiller det derfor ingen rolle om skulle oppleve enn Digg- eller Slashdoteffekt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som kjenner igjen denne fonten? Jeg er helt sikker på at jeg har sett den før, har en mistanke om at det er i logoen til et selskap som har noe med film å gjøre. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som kjenner igjen denne fonten? Jeg er helt sikker på at jeg har sett den før, har en mistanke om at det er i logoen til et selskap som har noe med film å gjøre. Jeg har akkurat installert 12.000 (!) nye fonter, og et par av de er det et problem med. De gjør at både Photoshop, OpenOffice og Paint.NET kræsjer, men jeg klarer ikke finne ut hvilke det er snakk om. Noen som vet om et program som finner skadede fontfiler, eller har jeg nattarbeid for et par år fremover? Jeg har hørt at alle fontfilene i mappen system32/FONTS blir lastet inn i minnet ved oppstart, stemmer dette? Har du systemprosesser med konstant høyt minnebruk? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som vet om et prototype(scriptaculous ) skript jeg kan bruke som KUN skal gi meg en delay på mouseout(hover) Så jeg kan lage dropdown menyer der hover ikke, "går over" med en gang man tar bort musa. ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Shee-heeeesh. Den o så store pikselzoomen som dere Opera-frelste bruker så varme ord om, finner det jo for godt å kombinere pikselzoom og tekststørrelse-endring på en inkonsekvent og uforutsigbar måte, i dette tilfellet kun på ett element. Nice. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 http://timesonline.typepad.com/environment...e-internet.html Jeg fant fram engelskkunnskapene og skrev en kommentar, muligens litt flåsete og ikkefaglig, men makan til idiotisk dommedagspropaganda, altså! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Var det Boring Design inc. som vant anbudsrunden? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 I alle fall en eller annen av de som implementerer EPiServer. Og i og med at det er Innovasjon Norge som er ansvarlig, er det vel husleverandøren deres. Generelt sett er svært mange av disse leverandørene relativt dårlige på branding og design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå