Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags nettlesere bruker de i italia? Jeg leser dagens vgnett og ser at John Arne Riise skal selges til Roma og de skriver dette selv på deres egne hjemmesider. Trykker så på linken for å se hvordan nettsiden deres ser ut og for å lese det selv. Men må innrømme at jeg ble svært overasket over kvaliteten på siden. Har testet den i IE 6.0 og Opera 9.27 men den rendrer ikke riktig i noen av dem.

 

De bruker vel akkurat de samme nettleserene som oss. At sidene ikke rendrer riktig er nok utviklerens feil. Sidene kjører i alle fall på MS IIS 5.0, noe som indikerer at det brukes et noe tilårskomment system.

Lenke til kommentar
Hva slags nettlesere bruker de i italia?

Iflg min søster går det mye i det samme som her. :)

 

Er det noen som har en side her med noe smått Flashinnhold (samma hva, helst en enkel side) som kan hjelpe meg med noe (som helst allerede er på MSN-lista mi) ?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Hvorfor bruker du Opera 9.27?

 

Bruker det på jobben siden jeg ikke har adminrettigheter på pc'en til å oppgradere. Hjemme kjører jeg 9.5. Kan få oppgradert men da må jeg ringe til SAS data og be om adminrettigheter for 1 time og det har jeg rett og slett ikke gjort enda siden det er et lite tiltak.  :innocent:

 

Kim...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...