Steinmann Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor bruker du Opera 9.27? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Hva slags nettlesere bruker de i italia? Jeg leser dagens vgnett og ser at John Arne Riise skal selges til Roma og de skriver dette selv på deres egne hjemmesider. Trykker så på linken for å se hvordan nettsiden deres ser ut og for å lese det selv. Men må innrømme at jeg ble svært overasket over kvaliteten på siden. Har testet den i IE 6.0 og Opera 9.27 men den rendrer ikke riktig i noen av dem. De bruker vel akkurat de samme nettleserene som oss. At sidene ikke rendrer riktig er nok utviklerens feil. Sidene kjører i alle fall på MS IIS 5.0, noe som indikerer at det brukes et noe tilårskomment system. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Målet ditt er jo nådd, Jørgen², og vel så det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hva slags nettlesere bruker de i italia? Iflg min søster går det mye i det samme som her. Er det noen som har en side her med noe smått Flashinnhold (samma hva, helst en enkel side) som kan hjelpe meg med noe (som helst allerede er på MSN-lista mi) ? Endret 18. juni 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor bruker du Opera 9.27? Bruker det på jobben siden jeg ikke har adminrettigheter på pc'en til å oppgradere. Hjemme kjører jeg 9.5. Kan få oppgradert men da må jeg ringe til SAS data og be om adminrettigheter for 1 time og det har jeg rett og slett ikke gjort enda siden det er et lite tiltak. Kim... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg sitter på teknisk, ergo er jeg admin - Noen som har noen gode søkeresultat sider? Gjerne med oppdelt etter * Sider * Produkter * Nyheter osv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som har noen gode søkeresultat sider?Gjerne med oppdelt etter * Sider * Produkter * Nyheter osv I hvilken sammenheng? Regjeringen.no har pr definisjon et godt søkeresultat med mulighet for avgrensninger, men du leter sikkert etter noe annet.. http://www.regjeringen.no/nb/sok.html?id=8...icksearch=norge Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg fikk en ganske overraskende 6 på avsluttende eksamen. Woho! Ligger ute resultat og ett kassert resultat her Endret 18. juni 2008 av sparks Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Målet ditt er jo nådd, Jørgen², og vel så det. Stilig, ser ut til at vi når 7 millioner. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Shit, det her var rimelig nærme: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Målet ditt er jo nådd, Jørgen², og vel så det. Stilig, ser ut til at vi når 7 millioner. Når fikk du jobb hos Mozilla da, Jørgiz? Norge har råd til sekstimersdag, hmm. Hadde sikkert vært givende å jobbe 3 dager i uka, og drevet med personlige prosjekter 2 dager. Endret 18. juni 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Sekstimersdag betyr en og en halv time mindre om dagen, Tor. 1,5x5 = 7,5. Ergo sitter vi igjen med 4 dager, og en dag til dine personlige prosjekter. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Digger når Hein snakker med Tor, som ikke er her engang - Jeg kjører 12-14 timers dager. Mye mer spennende! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Øh, ok. Så du ser på forumet som en stor IM-klient, hvor det er best at alle er online til enhver tid for å se svarene som skrives med én gang..? Eller? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Sekstimersdag betyr en og en halv time mindre om dagen, Tor. 1,5x5 = 7,5. Ergo sitter vi igjen med 4 dager, og en dag til dine personlige prosjekter. Hm? Var ikke det jeg mente, artikkelen snakket om 6 timers-dager, mens jeg snakket om 3 arbeidsdager i uka. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 http://nrkbeta.no/popularitetsproblemet/Alltid kult når en kar klarer å ta ned en hel sån side.. Er jo derfor vi har Google App Engine og Amazon Web Services/EC3. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 http://nrkbeta.no/popularitetsproblemet/Alltid kult når en kar klarer å ta ned en hel sån side.. Er jo derfor vi har Google App Engine og Amazon Web Services/EC3. Hvordan skal det hjelpe? De trenger jo fortsatt dataene, og når de er live? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Hm? Var ikke det jeg mente, artikkelen snakket om 6 timers-dager, mens jeg snakket om 3 arbeidsdager i uka. Bra rodd. Siste jeg hørte fra deg var at helga var kjedelig og at du ikke fikk utnytta den på noen god måte, så hva skal du med mer fri? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Han trenger vel et par dager i uka på å øve seg opp i fotball. Makan på talentløs fyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå