Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner problemet for dem som "spyr" av hvordan lager jeg et mafiaspill? spørsmålene. Men i stedet for å reagere slik så mener jeg det er sunnere for forumet hvis det hadde vært noen små kjøreregler. 

 

F.eks:

 

"Spørs du om hvordan man lager et mafiaspill får du heller spørre deg om du vet nok om emnet. Med andre ord det er ikke lov å stille slike spørsmål. Kjenn dine egne begrensninger og ikke minst dine kunnskaper."

Jeg føler iallefall at det er på tide å innføre en "seriøs" holdning i dette forumet. 

Kim...

Lenke til kommentar
Jeg er hjemme, vettu. Nå er det dusj, M*A*S*H og is. Merker at jeg fjerna 20 feeds hindagen, altså - lite å lese..

 

Edit: Ble Call of Duty. Hvordan gikk Blackzilla-sakene dine i dag, Ole Martin?

Dro på fylla :p I morgen er jeg ferdig med mitt fjerde år på videregående.

 

Har vært medlem på diskusjon.no i 5 år, holy cow

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Hehe, så sant så sant. Nå faller de fleste sånne "oppdrag" inn under supportavtaler hos oss heldigvis, så penger får jeg jo. Det kjedeligste er i grunn at det har vist seg å være vanskelig å forsvare at en liten sak tar 20 min når jeg leverer inn timeloggen for uka -- og at man blir avbrutt, selvsagt.

Lenke til kommentar

Fører ikkje timer i mindre einingar enn halvtimer her, iallfall. Er ikkje det ganske standard?

 

 

Twitter har leigd inn Pivotal Labs til å skrive oppatt systemet. Java/Lisp/Ruby/Erlang-folk, blir betegna som «programming mercenaries» av IT-pressa. Kan bli spennande. Gjengen står visst for dei tunge løfta internt i Google også. :)

 

Har folket her tatt ein titt på Erlang, forresten? Ganske spennande språk.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...