Haraldson Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har noen kvelder framover nå, kanskje jeg bruker dem på Webkaféen KeyPublisher ed. Så har jeg ferie noen uker, og da har jeg tenkt å ha ferie. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 TREGESTE KAFFEN JEG NOEN GANG HAR VENTET PÅ Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 TREGESTE KAFFEN JEG NOEN GANG HAR VENTET PÅ Og tenk på smaken på kaffe som har stått så lenge på plata. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 TREGESTE KAFFEN JEG NOEN GANG HAR VENTET PÅ TREGEST APEN JEG NOEN GANG HAR VENTET PÅ Å FÅ SPISE Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg skjønner problemet for dem som "spyr" av hvordan lager jeg et mafiaspill? spørsmålene. Men i stedet for å reagere slik så mener jeg det er sunnere for forumet hvis det hadde vært noen små kjøreregler. F.eks: "Spørs du om hvordan man lager et mafiaspill får du heller spørre deg om du vet nok om emnet. Med andre ord det er ikke lov å stille slike spørsmål. Kjenn dine egne begrensninger og ikke minst dine kunnskaper." Jeg føler iallefall at det er på tide å innføre en "seriøs" holdning i dette forumet. Kim... Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Vi er alltid seriøse. Er du hjemme, Bollemann? Eller gikk Grolchen deg til hodet? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg er hjemme, vettu. Nå er det dusj, M*A*S*H og is. Merker at jeg fjerna 20 feeds hindagen, altså - lite å lese.. Edit: Ble Call of Duty. Hvordan gikk Blackzilla-sakene dine i dag, Ole Martin? Endret 16. juni 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 TREGESTE KAFFEN JEG NOEN GANG HAR VENTET PÅ TREGEST APEN JEG NOEN GANG HAR VENTET PÅ Å FÅ SPISE O, comeback. On hold til sommeren. Vi har sikkert over 100,000 linjer med kode nå! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg er hjemme, vettu. Nå er det dusj, M*A*S*H og is. Merker at jeg fjerna 20 feeds hindagen, altså - lite å lese.. Edit: Ble Call of Duty. Hvordan gikk Blackzilla-sakene dine i dag, Ole Martin? Dro på fylla I morgen er jeg ferdig med mitt fjerde år på videregående. Har vært medlem på diskusjon.no i 5 år, holy cow Endret 16. juni 2008 av sparks Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 http://www.simplewebdesign.co.uk/home.html Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Simpelt er ordet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) http://www.noupe.com/css/using-css-to-fix-...-and-fixes.html Det meste er kjent for oss guruer seff Why I hate webmonkey Den går lett ut av feedlista Endret 17. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Haha, for en premieidiot, Sebastian. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 http://imgiseverything.co.uk/2008/06/13/go...lancing-advice/ I liek! Fantastisk design også Lenke til kommentar
Leon Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Hehe, så sant så sant. Nå faller de fleste sånne "oppdrag" inn under supportavtaler hos oss heldigvis, så penger får jeg jo. Det kjedeligste er i grunn at det har vist seg å være vanskelig å forsvare at en liten sak tar 20 min når jeg leverer inn timeloggen for uka -- og at man blir avbrutt, selvsagt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Fører ikke timer i mindre enheter enn kvarter jeg, og tar det 20 minutter skjer det både titt og ofte at de 20 minuttene blir til en halvtime. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Fører ikkje timer i mindre einingar enn halvtimer her, iallfall. Er ikkje det ganske standard? — Twitter har leigd inn Pivotal Labs til å skrive oppatt systemet. Java/Lisp/Ruby/Erlang-folk, blir betegna som «programming mercenaries» av IT-pressa. Kan bli spennande. Gjengen står visst for dei tunge løfta internt i Google også. Har folket her tatt ein titt på Erlang, forresten? Ganske spennande språk. Endret 17. juni 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Ofte jeg har kunder som skal ha småting hele tiden, da tar vi til slutt en time for en task for å hente det inn igjen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Nå syns jeg Quallers burde få seg jabber-konto snart, altså. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Da var Fx3 final på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå