Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Sebba, fordi Henke er smart og vakker - mitt hodet, med ditt utseende!

 

Ikke bli for våt i buksene nå da, Stine - jeg vet jeg har vanskelig for å holde meg iallefall.

 

*sexy pixzor*

Arves toalettbesøk for 4 år siden er jo ganske hot shit det også!

post-24411-1213471019_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Engel Adolf, hvorfor likte du ikke Opera 9.5? Du må være SINNSVAK!

Uttrekksmenyen på venstre side kan ikke lenger hentes ved å klikke på linjen ettersom den er borte. I stedet for er det kommet en knapp for det der hvor man tidligere trykket for ny fane. Ny fane er nå på høyre side av siste fane. Det har kommet en verktøylinje nederst, og jeg må bruke tid på å fjerne denne og flytte knappene opp dit de skal være. Opera forhåndslaster nå bilder før siden "tegnes", og det kan gi et feilaktig inntrykk av at leseren er tregere enn det som er reellt. Jeg liker ikke skinnet, og må bruke tid på å laste ned det gamle. Det er en bug i menylinjen som legger til "&" foran skriften for hvert valg. Se vedlagt bilde.

 

Hvorfor måtte de gjøre så mange endringer? Jeg mener de har fikset på ting som virket fra før.

post-141606-1213472393_thumb.png

Lenke til kommentar

AH: Du kan velge å vise linjen for å vise panelene, under customize og så paneler. Du kan også flytte alle knappene dit du vil ha dem. De har sikkert endret ting fordi mange vil ha det slik.

 

Etter min mening har noen ting blitt bedre og noen dårligere når det gjelder plassering av knapper og slikt.

 

Det med & i menyen må være noe galt med din installasjon. Er ikke slik her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...