Magnus Holm Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som har parset DTD's her? Alle parserene jeg har prøvd klarer XHTML-DTD'en, men ikke HTML-DTD'en. Kjent problem? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Gratis med dagen, Henkis! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Gratulerer med dagen Henke :-) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Gratulerer med dagen, Henrik! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Takk, takk! :--) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hadde nettopp en lang diskusjon med en som skriver XHTML og sender det som text/html, og står for det! Vet ikke om det er så interessant å lese, men her er IRC-loggen i hvertfall... Og slik bullshit provoserer meg... Heinrich: Gratulerer! Endret 14. juni 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Grats med dagen, ja, Henrik! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Gratis Henke Endret 14. juni 2008 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Er Henke gratis i dag? Oioi. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Er Henke gratis i dag? Oioi. Jeg er også! Noen som har en god grunn til å bruke rel="external" utviklern vår var lite villig til å gjøre det, selv om det er minor fix.. Sært at du ikke kan åpne en side i nytt vindu med js. window.open() har vist sine komplikasjoner. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Men er Henke digg? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Henke er pitteliten, er mer vel andre grunner til at jeg ikke føler meg spessielt tiltrukket til han! Hva savner dere mest med cms systemene dere bruker nå? Og hva digger dere mest!? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Mulighet for å legge til en bakgrunn som fader fra gult til rødt, og vice versa. Det jeg digger mest er muligheten for å si at ting skal gjøres! Hvor gammel blir Henkis? Stine, Henke er som en blanding av meg og Sebastian, du kan bare tenke deg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor gammel blir Henkis? 20 afaik. No more teenager! Stine, Henke er som en blanding av meg og Sebastian, du kan bare tenke deg. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hva savner dere mest med cms systemene dere bruker nå?Og hva digger dere mest!? Brukt WP mest, og savner virkelig at når en skriver poster, kan en velge å få skrive all HTML selv, uten at en slags WYSIWYG-sak fjerner paragrafer, lister o.l. Jeg liker aller best friheten med WP. Alt er i utgangspunktet mulig og det er et enormt nettverk med guider, plugins og slikt :-) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Kongratulerer, Henrik! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Brukt WP mest, og savner virkelig at når en skriver poster, kan en velge å få skrive all HTML selv, uten at en slags WYSIWYG-sak fjerner paragrafer, lister o.l. Du kan det: Users => Your profile => Uncheck Use the visual editor when writing Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Brukt WP mest, og savner virkelig at når en skriver poster, kan en velge å få skrive all HTML selv, uten at en slags WYSIWYG-sak fjerner paragrafer, lister o.l. Du kan det: Users => Your profile => Uncheck Use the visual editor when writing Feil, problemet er der fremdeles. Vært sånn lenge. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor gammel blir Henkis? 20 afaik. No more teenager! Stine, Henke er som en blanding av meg og Sebastian, du kan bare tenke deg. Ikke alle kan være så deeeeeeeeilig som deg da, Arve! Stine, om du er singel så er Arve det også. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Vis Stine bildet av Arve, liggende drømmende i blomsterenga, fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå