PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 BTW, noen som har en fin tutorial til å tegne insektføtter i PS? Jeg har tegna hele insektet, men får f*en ikke til føttene. Det ligner en maur elns... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) @Polert; Kanskje det var MSNen min som fant opp fiktive historier igjen.. @Piranha; Sjekk innlegget oppom ditt (om du allerede ikke har sett det da..) Noe du allerede hadde ja. Endret 24. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva vil du ha som txt da? Demoted eller PoleCat? demoted.org skulle holde. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva vil du ha som txt da? Demoted eller PoleCat? demoted.org skulle holde. hurra! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) PoleCat: nope, men om du har et referansebilde så skulle det være no-prob Innsektsdilla for tiden? Endret 24. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 PoleCat: nope, men om du har et referansebilde så skulle det være no-prob Innsektsdilla for tiden? Jeg vil helst ikke vise det enda. Tenkte at jeg skulle ha den som et slags gjennomgående element på nye demoted.org, i forskjellige stiler og fasonger (om du skjønner...) @ FaRLiGfiSK: Added (2 plasser ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mente ikke at du skulle poste til oss, mente at du kan få tak i et bilde av det du prøver å gjennskape, slik at du har ett bedre inntrykk av hva du skal lage, skjønner? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 PoleCat: nope, men om du har et referansebilde så skulle det være no-prob Innsektsdilla for tiden? Jeg vil helst ikke vise det enda. Tenkte at jeg skulle ha den som et slags gjennomgående element på nye demoted.org, i forskjellige stiler og fasonger (om du skjønner...) @ FaRLiGfiSK: Added (2 plasser ) Oioi, favorites og greier! *Respect* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Polert driver jo oppdrett for Stavanger ZOO har jeg funnet ut, så akkurat DET skulle vel ikke by på så mye problemer.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mente ikke at du skulle poste til oss, mente at du kan få tak i et bilde av det du prøver å gjennskape, slik at du har ett bedre inntrykk av hva du skal lage, skjønner? Hmmm... Ja, det kan bli værre. Ser ikke akkurat etter noe, eller prøver å "gjenskape" noe, men kan vel alltids ta en titt på diverse 3D-gallerier og se hvordan de har gjort det. Aldri har jeg ønsket dine skills så mye som akkurat nå! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hmrf... Får bare være med hele insektet. Får det ikke til. Noen som har noe imot at jeg designer nye demoted.org med #DEFC19 som hovedfarge...? Tror det kan bli tøft jeg. FARGE Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hmrf... Får bare være med hele insektet. Får det ikke til. Noen som har noe imot at jeg designer nye demoted.org med #DEFC19 som hovedfarge...? Tror det kan bli tøft jeg. FARGE Jeg ser omtrent en lang gul rar strek på min skjerm.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 natta Pingle! [/spam] <--- det burde alle andre også ha skjønt nå snart. Fant enda en fin dere kan kose dere med. LINK. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) *lettelse* Endelig ferdig med "avsluttende prosjekt". Å mekke en matside @ intarweb på fire dager med masse oppskrifter, innlogging, innebygget mail-forms o.l. er ikke helt lett. ENDELIG FERDIG!! *danse rundt og råkke Mavva-style* EDIT: ....sove..... nå! [/halvveis OT som kansje kan oppfattes av enkelte som spam] Endret 25. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 @ FaRLiGfiSK: Added (2 plasser ) Er jeg ikke i det gode selskap lenger? kanppen min er jo borte. Tenkte jeg skulle lage knapp seksjon i helga på stianweb.com derfor din ikke er der enda. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 http://www.itavisen.no/lesersiden/vis_innl...?innlegg_id=237 Det er tydeligvis ikke så høy terskel, eller krav til riktighet for å komme på forside Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 http://www.itavisen.no/lesersiden/vis_innl...?innlegg_id=237 Det er tydeligvis ikke så høy terskel, eller krav til riktighet for å komme på forside Hehe.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 http://www.itavisen.no/lesersiden/vis_innl...?innlegg_id=237 Det er tydeligvis ikke så høy terskel, eller krav til riktighet for å komme på forside http://runesbike.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå