Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyden var Crappy2K under QOTSA, så sikkert like greit at du ikke dro, Bollemann. Ellers var jeg bare halvfornøyd, synes ikke det ble noe særlig bra før Skin and Bones, som da var sånn ca halvveis uti.

 

QOTSA søg balle uansett, så det gikk fint. :) Ble ikke bra før Foo Fighters tok scenen, først da var jeg overbevist om at det var verdt bilettprisen. Var egentlig bra hele veien, men du har rett i at det tok seg enda mer opp forbi halvveien. :)

Lenke til kommentar

Hva er folkets syn på å snu rekkefølgen på elementer i HTML for å oppnå riktig høyrestilling vha. float: right?

 

Jeg gjør det nå i en login-form, men liker det jo ikke akkurat...

Noen andre gode metoder for å få høyrestilte elementer bortover på samme linje, og samtidig la f.eks. labelen kunne være fleksibel i bredden?

Lenke til kommentar
Hva er folkets syn på å snu rekkefølgen på elementer i HTML for å oppnå riktig høyrestilling vha. float: right?

 

Jeg gjør det nå i en login-form, men liker det jo ikke akkurat...

Noen andre gode metoder for å få høyrestilte elementer bortover på samme linje, og samtidig la f.eks. labelen kunne være fleksibel i bredden?

Gjort det på en meny engang, det er jo virkelig tabu.

Men får så være...

 

 

 

http://operawatch.com/news/2008/06/opera-95-released.html

http://dev.opera.com/articles/view/opera-9...ation-of-web-s/

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Noen som vet om programvare / metoder i f.eks. PS som gjør det mulig å eksempelvis trekke fra hvite piksler fra et bilde, slik at man sitter igjen med et alpha-transparent resultat?

 

Altså noe som kalkulerer hva fargekodene i bildets piksler hadde vært uten hvit bakgrunn og stiller inn rett opacity.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...