Steinmann Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg vil også ha!!! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Loath fant vel noen damer, tenker jeg... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Ahah, seff Haraldson. Ble tickets in return for services. --- Phone Sex Operators on the other side Pene bilder --- Finnes det noen form-generator e.l.? Er så forjævlig lei av å måtte lage forms hele tiden. Endret 11. juni 2008 av loathsome Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Lyden var Crappy2K under QOTSA, så sikkert like greit at du ikke dro, Bollemann. Ellers var jeg bare halvfornøyd, synes ikke det ble noe særlig bra før Skin and Bones, som da var sånn ca halvveis uti. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Har domenet ekte.info hva skal jeg finne på å ha der? Noen idèer? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Lyden var Crappy2K under QOTSA, så sikkert like greit at du ikke dro, Bollemann. Ellers var jeg bare halvfornøyd, synes ikke det ble noe særlig bra før Skin and Bones, som da var sånn ca halvveis uti. QOTSA søg balle uansett, så det gikk fint. Ble ikke bra før Foo Fighters tok scenen, først da var jeg overbevist om at det var verdt bilettprisen. Var egentlig bra hele veien, men du har rett i at det tok seg enda mer opp forbi halvveien. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som har fått med seg at thumbsa i speed dail har blitt mye klarere!? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hvorfor roper du så tidlig på morran, Sebba? Kan ikke si jeg ser mye forskjell, men har ikke nistirra på tommelneglbildene før. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hvorfor roper du så tidlig på morran, Sebba? Kan ikke si jeg ser mye forskjell, men har ikke nistirra på tommelneglbildene før. Fordi jeg fikk en god ide mens jeg trente igår. Som jeg nå har implementert og tenkte å teste Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Mine thumbs har ikke blitt skapere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 http://www.37signals.com/svn/posts/1071-gi...our-source-code Noen som spurte om git var det ikke? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hva er folkets syn på å snu rekkefølgen på elementer i HTML for å oppnå riktig høyrestilling vha. float: right? Jeg gjør det nå i en login-form, men liker det jo ikke akkurat... Noen andre gode metoder for å få høyrestilte elementer bortover på samme linje, og samtidig la f.eks. labelen kunne være fleksibel i bredden? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hva er folkets syn på å snu rekkefølgen på elementer i HTML for å oppnå riktig høyrestilling vha. float: right? Jeg gjør det nå i en login-form, men liker det jo ikke akkurat... Noen andre gode metoder for å få høyrestilte elementer bortover på samme linje, og samtidig la f.eks. labelen kunne være fleksibel i bredden? Gjort det på en meny engang, det er jo virkelig tabu. Men får så være... http://operawatch.com/news/2008/06/opera-95-released.html http://dev.opera.com/articles/view/opera-9...ation-of-web-s/ Endret 12. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Gawd, nå begynner Opera-fanboysa å rope i gangene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Det var jo litt uventet, så raskt etter RC1. Firefox 3 kommer sikkert snart også, de kommer snart med RC3. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Håper på at et bedre skin blir laget, det native'e OS X-skinnet var for mørkt syns jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Noen som vet om programvare / metoder i f.eks. PS som gjør det mulig å eksempelvis trekke fra hvite piksler fra et bilde, slik at man sitter igjen med et alpha-transparent resultat? Altså noe som kalkulerer hva fargekodene i bildets piksler hadde vært uten hvit bakgrunn og stiller inn rett opacity. Endret 12. juni 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Fra et flatt bilde f.eks? Ville jo vært rene drømmeverdenen. Har dessverre ikke funnet noe vettugt de gangene jeg har søkt etter det... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, det jeg tenkte på, Leon. Burde vel i utgangspunktet være relativt «enkel avansert» matematikk? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hmm. På enkle saker kommer man et stykke med select > color range, men det blir ikke helt det vi er ute etter. Sammen med en maske kan være brukbart. Ikke så enkelt som jeg kunne tenkt meg tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå