Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ståle eller PT eller Arve eller noen helt andre snakka om å fikse en widget tidligere i år (eller var det før jul?).

 

Noen som tenker seg på QOTSA/Foo Fighter i kveld da? (Ja, jeg antar (feilaktig?) at hovedvekten av kafégjengere er bergensere)

Har kjempelyst. Mangler bare billetter!

 

Finnes det noe js som fikser css support i browsere?

Altså et som ikke krever så jævlig mye.

 

Skuffa over css støtten i Firefox 3 også.

 

:nth-child er jo gennial greie!

 

-

 

hein: sett foo fighters live? Sist tok helt av!(Ja jeg var full og det var pene damer til stede)

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Ståle eller PT eller Arve eller noen helt andre snakka om å fikse en widget tidligere i år (eller var det før jul?).

 

Noen som tenker seg på QOTSA/Foo Fighter i kveld da? (Ja, jeg antar (feilaktig?) at hovedvekten av kafégjengere er bergensere)

Har kjempelyst. Mangler bare billetter!

 

Finnes det noe js som fikser css support i browsere?

Altså et som ikke krever så jævlig mye.

 

Skuffa over css støtten i Firefox 3 også.

 

:nth-child er jo gennial greie!

 

-

 

hein: sett foo fighters live? Sist tok helt av!(Ja jeg var full og det var pene damer til stede)

 

Sitter her med gratisbilletter til FF/QOTSA, men vet ikke om jeg gidder å dra. :tease: Trøtt og jævlig, og er heller ikke noe stor fan av FF. Jaja.

 

Skal nok ikke det, kunne jo ha vært jeg hadde slengt meg med om jeg visste at QOTSA skulle spille óg. Trodde det bare var Foo Fighters som skulle spille med de nye kjipe sangene.

 

Spar konserthumøret til DT kjem til Noreg neste år, du :)

 

Fuck yeah!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...