Arve Systad Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hurra for Opera 9.5 RC1. No kan eg trykke på ting uten at den kræsjar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hurra for Opera 9.5 RC1. No kan eg trykke på ting uten at den kræsjar Var endel bedre ja. Likte dragonfly forbedringene også, nå kan jeg faktisk bruke den Selv om det var litt for mye mas å komme til den css greia.. http://nrkbeta.no/p3-pusser-opp/ P3 med wordpress FAIL i opera Endret 11. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor 9.5'ene deres har kræsja. Må bære noe windassæddabædda. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg skjønner det heller ikke. Min siste ustabile build var for 2-3 måneder siden. Både i Windows, Ubuntu eller Fedora. Men flash suger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor 9.5'ene deres har kræsja. Må bære noe windassæddabædda. Tipper min kræsjing har med å gjere at PCen min ellers har sine små issues. Blei uansett bedre av RC1. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Syns det er irriterende at Firefox alltid blir dratt fram som moderne nettleser sammen med Safari, og Opera ikke blir nevnt. Kanskje Opera trenger mer PR. Firefox kommer jo på en tredjeplass når det gjelder støtting av standarder. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Syns det er irriterende at Firefox alltid blir dratt fram som moderne nettleser sammen med Safari, og Opera ikke blir nevnt. Kanskje Opera trenger mer PR. Firefox kommer jo på en tredjeplass når det gjelder støtting av standarder. Du får promotere Opera, så går det nok bra! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Likte det nye skinet veldig godt, muligens med unntak av litt for liten lukkeknapp på fanene. Tar litt lang tid å finne knappen når jeg ikke bruker mouse gestures, feks når jeg bruker sånn pekeplate på laptop. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ctrl-w? Bruker aldri lappis jeg så slipper det problemet Her derfor skrudd av å vise den lukkeknappen. Middle mouse button fungerer jo like bra Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Pekeplate ^^ Soet ord, altså. Jeg stiller bildet skarpt med min pekeplate. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Lukkeknapp på fana? Ufff....Nesten det første eg gjer med nyinstallert Opera er å fjerne den til fordel for å ha den øverst til høgre. :O Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ståle eller PT eller Arve eller noen helt andre snakka om å fikse en widget tidligere i år (eller var det før jul?). Noen som tenker seg på QOTSA/Foo Fighter i kveld da? (Ja, jeg antar (feilaktig?) at hovedvekten av kafégjengere er bergensere) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skal nok ikke det, kunne jo ha vært jeg hadde slengt meg med om jeg visste at QOTSA skulle spille óg. Trodde det bare var Foo Fighters som skulle spille med de nye kjipe sangene. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Ståle eller PT eller Arve eller noen helt andre snakka om å fikse en widget tidligere i år (eller var det før jul?). Noen som tenker seg på QOTSA/Foo Fighter i kveld da? (Ja, jeg antar (feilaktig?) at hovedvekten av kafégjengere er bergensere) Har kjempelyst. Mangler bare billetter! Finnes det noe js som fikser css support i browsere? Altså et som ikke krever så jævlig mye. Skuffa over css støtten i Firefox 3 også. :nth-child er jo gennial greie! - hein: sett foo fighters live? Sist tok helt av!(Ja jeg var full og det var pene damer til stede) Endret 11. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skal nok ikke det, kunne jo ha vært jeg hadde slengt meg med om jeg visste at QOTSA skulle spille óg. Trodde det bare var Foo Fighters som skulle spille med de nye kjipe sangene. Spar konserthumøret til DT kjem til Noreg neste år, du Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ståle eller PT eller Arve eller noen helt andre snakka om å fikse en widget tidligere i år (eller var det før jul?). Noen som tenker seg på QOTSA/Foo Fighter i kveld da? (Ja, jeg antar (feilaktig?) at hovedvekten av kafégjengere er bergensere) Har kjempelyst. Mangler bare billetter! Finnes det noe js som fikser css support i browsere? Altså et som ikke krever så jævlig mye. Skuffa over css støtten i Firefox 3 også. :nth-child er jo gennial greie! - hein: sett foo fighters live? Sist tok helt av!(Ja jeg var full og det var pene damer til stede) Sitter her med gratisbilletter til FF/QOTSA, men vet ikke om jeg gidder å dra. Trøtt og jævlig, og er heller ikke noe stor fan av FF. Jaja. Skal nok ikke det, kunne jo ha vært jeg hadde slengt meg med om jeg visste at QOTSA skulle spille óg. Trodde det bare var Foo Fighters som skulle spille med de nye kjipe sangene. Spar konserthumøret til DT kjem til Noreg neste år, du Fuck yeah! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sitter her med gratisbilletter til FF/QOTSA, men vet ikke om jeg gidder å dra. Trøtt og jævlig, og er heller ikke noe stor fan av FF. Jaja. Hvor mange? :o Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) loath, sleng de over hit da, så drar jeg inn og kikker på QotSA. Forresten; Hvor blir det av Kafé-widgeten min? Har jo nesten gått noen timer nå! 500-lappen ligger fortsatt i lommeboka. Endret 11. juni 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Én til Tor, en til meg, loath? Synd å la de gå til spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå