Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Diskusjonen er i gang i Macafén Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Æsj, nå får jeg fjørtenhundre nye poster i feedreaderen om det derre der Og gratulerer med dagen, godeste Hein. Endret 9. juni 2008 av PT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Derfor man ikke har machorer i feedlista si Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Føler det er litt vanskelig å unngå de for tiden... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Wow, en mobil med 3G og HSDPA sommeren 08, w00t!! Not. Maks OT, men denne gjengen som poster her burde nesten vært utestengt fra forumet: Fjortizz-kidsa bytter fotballkort, lizzm. Man kan snakke om å senke kvaliteten på forumet, men dette når nye høyder. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Wow, en mobil med 3G og HSDPA sommeren 08, w00t!! Not. Du kjøper ikke en mobil utelukkende fordi den har 3G. GPS, $199 worldwide, multi-touch, masse programmer og 3G - da begynner vi å snakke Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Joda, er bare så drittlei alt dette iPhone-maset. Den første utgaven var i hvert fall utrolig oppskrytt, selv om det var en utrolig stilig dings, for all del. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Kjapt spørsmål: Går det ann å bestemme hvilken side av en header browsern skal begynne å "spise" av når man resizer vinduet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Maks OT, men denne gjengen som poster her burde nesten vært utestengt fra forumet: Fjortizz-kidsa bytter fotballkort, lizzm. Man kan snakke om å senke kvaliteten på forumet, men dette når nye høyder. A smily says more than a thousand words. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Maks OT, men denne gjengen som poster her burde nesten vært utestengt fra forumet: Fjortizz-kidsa bytter fotballkort, lizzm. Man kan snakke om å senke kvaliteten på forumet, men dette når nye høyder. "hei jeg lurer på om det er noen som bor i kr.sand bortsett fra: vagfk, 96robert og meg så kanskje vi kan møttes. " Djeez. Hvem ga dem en egen seksjon i forumet? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Hmm, er det noe sån fotball idag? Hører masse skriking av fulle mennesker ute... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 EM. Ikke noe med måleenheten, dessverre Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Herlig spill av Neeerderland da Lurer på om jeg skal skaffe meg iPhøny.. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Maks OT, men denne gjengen som poster her burde nesten vært utestengt fra forumet: Fjortizz-kidsa bytter fotballkort, lizzm. Man kan snakke om å senke kvaliteten på forumet, men dette når nye høyder. "hei jeg lurer på om det er noen som bor i kr.sand bortsett fra: vagfk, 96robert og meg så kanskje vi kan møttes. " Djeez. Hvem ga dem en egen seksjon i forumet? Var den gjengen som kom fra speaker.no-forumet når diskusjon.no fusjonerte med dem. De bryter jo retningslinjene i snitt 14 ganger per. innlegg, herregud. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Kjapt spørsmål: Går det ann å bestemme hvilken side av en header browsern skal begynne å "spise" av når man resizer vinduet? Hvis bildet er et bakgrunnsbilde så burde vel background-position gjøre det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Djeez. Hvem ga dem en egen seksjon i forumet? De er glade og skal bytte kort jo. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Heldigvis for det, ellers hadde de invadert OT og Gud vet hva. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Vi vil ikke ha glade mennesker her! Her er vi alle bitre og kverulerende! - Skjønner ikke hva som har skjedd med facebook og opera i det siste altså, er jo helt på tryne. Fungerte med en gammel versjon jeg brukte på hytta da.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Har vel glemt å enable'e read-write. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Har vel glemt å enable'e read-write. Hehe. Bare jeg som fikk update til Firefox 3 idag? -- http://northtemple.com/1608 Edit: Fikk dobbelpost i en post jeg :o Endret 10. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå