Steinmann Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Flow, stuckness, and interruptions. Syns det var interessant å lese. Den er litt mer psykologisk anlagt enn mesteparten av lesestoffet her inne. Må si jeg likte den. La den fra meg på dass, kanskje sjefen får lest den - Jeg tror en sån dassbok, der folk kan printe ut artikler og sette i en perm elns kunne vært kult! Man leser ofte på skåla uansett liksom. Hvorfor ikke veggavis med tegneseriestriper og annen humor. Hadde vi i mine studiedager på felleshybel. 6 hybler med felles kjøkken, oppholdsrom, toalett og dusj. Hver gang man fant noen gode striper ble de klippet ut/kopiert og limt opp. Hente jo det kom noen brøl (latter) fra toalettet da. Særlig når folk som ikke bodde der kom innom og måtte et nødvendig ærend. Skal jo ikke ha noe seriøst når man sitter på skåla uansett. Jeg hadde det sån der jeg bodde før ja. Mest nerdehumor på dass hos oss. Intel inside på skåla, og perl bok ved vasken. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Er iShit-klistremerker på dassen på jobben (som ikke er inne i våre lokaler, men som vi deler med en del andre firmaer). Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Ikke bookmarklet da, men hvis du bruker Opera kan du endre kildekoden til siden du er på. Bare vis kilden, rediger den og trykk apply. Nice - var faktisk ikke klar over denne funksjonen. Ny i Opera 9.5, eller har den vært der i lengre tid? @Hein; what, er det ikke toalett på jobben en gang?!? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hadde det før, vegg i vegg med møterommet. Ganske tynne vegger, gikk noen historier om hva de som hadde vært på møte hadde hørt av lyder. Så nei. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Nice - var faktisk ikke klar over denne funksjonen. Ny i Opera 9.5, eller har den vært der i lengre tid? Tror den har vært der ganske lenge. Den eldste versjonen jeg har her er 9.25 og den har den hvertfall. Endret 4. juni 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) http://jeffcroft.com/blog/2008/jun/04/why-...skip-photoshop/ Ventet på den... - Noen som vet om noen flinke illustrører? Endret 5. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 SOFA lager fine logoer iallefall. MSN'en din på jobb er alltid toillat', Sebba. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 SOFA lager fine logoer iallefall. MSN'en din på jobb er alltid toillat', Sebba. Nei, jeg blocka deg.. Neida, satt den til offline nå faktisk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 SOFA hadde noen seriøst snasne ikoner! Du har jo alltids klassikeren, Steinmann – Miš i Pile. Stadig like imponert over hvor pene logoer de lager, jeg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hadde vært best med et norsk firma/foretak. Skal ha tegnet en mann, som skal være et varemerke, men ikke en logo. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Visste ikke at dere dreiv med merkevarebygging, Sebastian? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Visste ikke at dere dreiv med merkevarebygging, Sebastian? Driver jo med alt mulig vi Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Om jeg skal ha tegneserie-interface for å lese tegneserier på en skjerm på dass da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Men du liker jo ikke tegneserier, Tor? :| Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Liker Rocky, Zofies Verden, Joy of Tech, Cyanide and Happiness - samt en annen sak jeg ikke kommer navn på, men som har ganske grovt innhold. Også en annen serie, som bare er grovt tull som Arve viste meg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 CAD er bra serie, også har man jo alltid pondus og nemi! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Går mest i Pondus, M og Rocky her. EoN har dessverre tapt seg, på samme tid som PoleCat forsvant Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Går mest i Pondus, M og Rocky her. EoN har dessverre tapt seg, på samme tid som PoleCat forsvant M er også bra noen ganger, men så er det ofte veldig ikke bra også da. http://comics.jodal.no/s/sebastians-comics/ - http://digi.no/php/art.php?id=774071 Jævelig smart å endre på hvilke farger som representerer hvilke nettlesere. Gjør det så enkelt å sammenligne. Endret 5. juni 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Haha, geniale digi.no. Nei, er ikke lett å lage grafer. De har gjort det samme på operativsystem-grafene også ser jeg. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hva syntes dere i Kafeen om dette designet? Prøvde å lage noe nytt og spennende til enkeltmannsforetaket mitt.. Kritikktråd: linky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå