Steinmann Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Grattis, Sparxy! Han sa han skulle fikse meg date med hu dama fra reklamen hver dag! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Announcing Squirrelfish. Fra 5280.6ms til 2145.8ms. Ikke værst Endret 3. juni 2008 av JonT Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tek.no er lansert. Endret 3. juni 2008 av PT Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hva er mest semantisk riktig dersom man skal kode et forum? Divs, tables, lister, eller hva? Endret 3. juni 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For alt jeg ar forstått er tables greit å bruke her? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ble diskutert for en liten stund siden https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10795340 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tek.no er lansert. Og vi bryr oss fordi? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tor, hele kaféens talsmann. Kan hende noen andre enn akkurat du bryr seg, Tor. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Help: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=962644&hl= Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tor, hele kaféens talsmann. Kan hende noen andre enn akkurat du bryr seg, Tor. Jadda - er bare at jeg syns hele HW-nettverkets sider er noen rønner. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvorfor? Er vel muligens et av de bedre IT-relaterte, norske nyhetsnettverkene? Henke: Hvorfor vil han ikke kjøpe en MB/MBP? (Og, det heter «proprietær».) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Han er litt skeptisk til å kjøre Windows på ein Mac. Han meinar at det blir "feil". :-P Beklager skrivefeilen, altså. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ingen som fikk med seg at det var to lenker i posten min altså? Skuffende saker. Endret 3. juni 2008 av PT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 :--) Make the Web a Less Colorful Place, yippii. Lenke til kommentar
Raring Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hadde for en stund siden et bookmarklet hvor jeg kunne redigere HTML på en side og få det fremvist i sanntid (realtime?). Selvfølgelig bare lokalt, men kjekt alikevel. Nå makter jeg ikke å finne tilbake til det, noen som vet hva jeg snakker om og hvor det er å få tak i? EDIT: Tror det kan ha vært dette, dessverre er linken nede nå. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) ZBFAC, endelig en browser som kan gruse IE! Og noe annet: Why we skip Photoshop. Endret 3. juni 2008 av PT Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) @raring: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html> <head> <style type="text/css"> body{ margin: 0px auto; width: 300px; margin-top: 100px;} div{background-color:#FFCC99; border: 1px solid #FF3333; min-height: 200px; min-width: 300px; padding: 5px;} h1{margin: 0px 0px 5px 0px;} textarea{height: 100px; width: 313px;} </style> <script language="javascript" type="text/javascript"> function wywiwyg(){ e=document.getElementById('write').value document.getElementById('show').innerHTML = e } </script> </head> <body> <h1>skriv html:</h1> <textarea id="write" onKeyUp="wywiwyg()" wrap="physical"></textarea> <div id="show"> </div> </body> </html> ? Endret 3. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Og noe annet: Why we skip Photoshop. Hahahahah, også hahahaha. Et user interface der alt egentlig er satt og kun posisjon, navn og respons egentlig er viktig så er ps et ekstra steg. Men hvor mange av implementererne her hadde kunnet laget et design utifra en tegnet skisse og fått det slik designeren ville? Du har alltid et avrundet hjørne og en gradient du må fikse i ps. Man skal sjeldent bruke så mye tid på en papir skisse, det er kun tanker. tiden bruker man i ps. Det er tross alt noe som skal selges til en kunde før man påbegyner en kodeprossess. En papirskisse ville aldri fått aksept av de fleste kunder. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Godt sagt Sebba. Stemmer på en prikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå