Garanti Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hark, host: http://dump.no/files/792161aaa64c/sanser.zip Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Endret 28. mai 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 No shit, mr. Skaflem... Aldeles merkelig refleksjon, forresten. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ingen som gidder å "mekke" Neo Sans til meg på PM? Ole Martin spurte meg om det samme hindagen - hva er det med den skriften? Er det skrevet en artikkel om den nylig eller noe? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den linken var "forbidden" gitt.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Finn tyven! Colorburned.com - ISO50! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Colorburned har baller, ja. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Skrev kommentar på nyheten hans om at han nå hadde lansert hans nye design. Men det har han slettet i løpet av natten. Noen som vil kontakt Scott? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er opptatt med å lese alt det du skriver på MSN som handler om ingenting, har ikke tid! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Er opptatt med å lese alt det du skriver på MSN som handler om ingenting, har ikke tid! Hva, når begynte Tor og skrive svada? :o - Fikk purremail etter 2 timer på en mail som var sendt til meg, og ikke til post her! Kunder er fine dyr. http://dev.opera.com/articles/view/the-fre...part-1-pricing/ http://www.positivespaceblog.com/archives/...etual-beta-die/ http://www.developertutorials.com/blog/des...ogs-part-2-198/ - ikke helt enig.. http://www.onyx-design.net/weblog2/css/css...itis-classitis/ - går aldri lei sånne. Skrives det nok forstår folk det kanskje! Endret 29. mai 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
gaarder Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kast den, gaarder. Når denne logoen som eg kasta saman på 3 minutt ser bedre ut, betyr det at du må tilbake til tegnebordet. Tenk enkelt. Om du virkelig mener at den logoen var bedre, synes jeg ikke gaarder skal følge rådet ditt. Syntes heller han skal følge rådet til Henrik, det ser "bedre" ut det han har laget. Har begynt på nytt med logo, er det noe potensiale i denne? Synes for min egen del at den ble mye bedre men er veldig usikker på ikonet til høyre, er ikke helt fornøyd med det... Takker for kritikk! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg er heller ikke helt fornøyd med ikonet til høyre. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gaarderio! Som nevnt så er det et bredt spekter å lage logo rundt, så først kanskje du kan tenke deg hva du vil ha som logo, eller om du i det heletatt trenger / greier å lage en logo. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes han har fine idéer til logo men at han ikke klarer å gjennomføre det helt. Jeg mener det siste forslaget har potensiale men at han må arbeide videre med høyresiden. Den virker uferdig og lite stilrent med resten. Er utrolig mange som bare bruker en "brush" eller clipart i logoene sine. Han skal ha ros for at han unngår disse. For det er nemlig fort gjort å havne i den fellen. Kim... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vad tycks? Selv ganske fornøyd, ville ha det stilrent og moderne, og det føler jeg at jeg har fått til. Egentlig gjort mest for moro skyld, men mulig jeg skal bruke det som et ledd i brandingen av meg selv. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vad tycks? Selv ganske fornøyd, ville ha det stilrent og moderne, og det føler jeg at jeg har fått til. Egentlig gjort mest for moro skyld, men mulig jeg skal bruke det som et ledd i brandingen av meg selv. Den var meget pen.. Lenke til kommentar
gaarder Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes han har fine idéer til logo men at han ikke klarer å gjennomføre det helt. Jeg mener det siste forslaget har potensiale men at han må arbeide videre med høyresiden. Den virker uferdig og lite stilrent med resten. Er utrolig mange som bare bruker en "brush" eller clipart i logoene sine. Han skal ha ros for at han unngår disse. For det er nemlig fort gjort å havne i den fellen. Kim... Takk for kritikk... Hva hvis jeg bare fjerner hele greia på høyresiden? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vad tycks? Selv ganske fornøyd, ville ha det stilrent og moderne, og det føler jeg at jeg har fått til. Egentlig gjort mest for moro skyld, men mulig jeg skal bruke det som et ledd i brandingen av meg selv. Problemet er at folk må tenke litt før de ser hva som står der, og det er sjeldent lurt mtp merkevare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå