PoleCat Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Anyways, i morgen BLIR dagen da min side skal få det berømte, tynne innholdet Det tror jeg ikke før jeg ser det, og det har jeg god grunn til. EDIT: La til god. Endret 22. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Pøh, finere farger på de fleste layers enn på q-mask Anyways, i morgen BLIR dagen da min side skal få det berømte, tynne innholdet Du kan bestemme fargen på quick mask sjøl! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Forresten, Far Cry er TEH spill! Hm. Sitter med spillCD'en i hånda.. Vurderer å innstalle.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Forresten, Far Cry er TEH spill! Hm. Sitter med spillCD'en i hånda.. Vurderer å innstalle.. Om du har PC til det, DO IT FOR GODS SAKE! Det er _teh_game_ever_! Sorry for OT Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Føkkings designsperre!!! natta. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 [ot] Far Cry ruler! Har bare demoen, though... [/ot] *progge PHP* Noen som vet hvordan det er med søkemotorer og php-include baserte sider? Vil google kun indeksere index.php, eller alt under, som index.php?s=ommeg o.l? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) [OT] *BLIIRRITERTPÅBEDREVITERESOMTRORDEKANSÅMYEOGPRØVERÅVEILEDEFOLKITINGDETYDELIGHVISIKKEHARPEILINGPÅ* ahhh... det var godt å få ut... *prøve å respektere at man setter strek* [/OT] jorgenindahouse: google er ikke glad i å indexere ?s=something sider... ala-artikler å se nøyere på: alistapart.com/articles/succeed/ alistapart.com/articles/slashforward/ EDIT> jorgenindahouse: se PM.. Endret 22. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 *BLIIRRITERTPÅBEDREVITERESOMTRORDEKANSÅMYEOGPRØVERÅVEILEDEFOLKITINGDETYDELIGHVISIKKEHARPEILINGPÅ* Hvem var den ment til? Bare lurer... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 http://css.absentvoid.com/ <== Kritikk og bøggretting takk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Warning: main(guider/index2.htm) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/absentvo/css.absentvoid.com/norsk/index.php on line 45 Warning: main() [function.main]: Failed opening 'guider/index2.htm' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/absentvo/css.absentvoid.com/norsk/index.php on line 45 Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) firefox - veldig bøgete Endret 23. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Oj oj oj.. huffa da.... Liker ikkje firefox absolutt posisjonerte ting, eller? Kan iallefall sjå omtrent slik ut... Får titte på det seinare... :\ Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Firefox er rå på CSS2 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Firefox er rå på CSS2 Hmm, jaja... Satser på at epsilon eller vår dekalibrator kommer å gir meg et hint eller fem da Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Arve: Bruk float: left; på både menyen og innholdsfeltet, og clear: left; på footer. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kall meg syk, men av en eller annen grunn plager den lille, svakt gjennomsiktige teksten helt til høyre i banneren meg. Kan komme av at jeg brukte det veldig mye før, da jeg begynte å bruke photoshop. *knegg* Ser bra ut det her arve! Kjekt å ha noe annet enn w3schools å lære av Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kall meg syk, men av en eller annen grunn plager den lille, svakt gjennomsiktige teksten helt til høyre i banneren meg. Syke ******! Syns den var fin jeg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Var grei nok, men jeg liker ikke at den er knust i Firefox, som nå er min browser #1! Helt grei. Blir nok enda bedre etterhvert som innholdet strømmer til. EDIT: *refresh* What the??!! Den funket plutselig i Firefox! EDIT2: Den funket nesten, var det visst. Menyen havnet under innholdet. EDIT3: Hvorfor hvit hover-farge på linkene? Ser jo ikke hva som står der! Endret 23. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Gode saker arve *fortelle* Dagen i dag var en stor dag for meg; Battlefield Vietnam skulle nemlig handles inn, og forventingene var skyhøye da jeg skulle finne en buss jeg kunne ta til Elkjøp. Buss ble funnet, og jeg møtte presis opp ved busstoppet. Men hva i alle...? Siste buss hadde gått fra 2 timer siden. Greit. Ringer så Gaia's rutetelefon der de forteller meg at ruteplanleggeren de har på internett suger bigtime! Den finner et busstopp i nærheten av deg og gjetter på at den bussen du skal ta stopper der. ( ) Jaja. Ny buss ble funnet, og vel fremme ved Elkjøp kunne damen bak disken fortelle meg at siden BFV ikke stod i spillhyllen, så hadde de det nok ikke. 100% sikkert. Skuffet, men fremdeles med et lite håp trasket jeg atter en gang bort til spillhyllen, men fremdeles ingen BFV var å oppdrive. Det var da at mine tanker om udugelige Elkjøp-damer bak diskene ikke er noe kompetente, så jeg fant en fyr som kunne fortelle meg at de hadde BFV på lageret, jeg måtte bare vente litt. Jeg fikk spillet mitt, og gikk for å betale. Damen bak disken kom med allaskens unnskyldinger om at hun hadde sett nøye på datamaskinen sin at de ikke hadde spillet inne (nei, hun så ikke på datamaskinen hun hadde forran seg ). Menmen; jeg betalte og gikk før bussen brakte meg hjem hit. 2 timer og 30 minutter tok det før jeg kom hjem igjen. ******! Endret 23. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 spamalert haltanstyle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå