Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[OT]

*BLIIRRITERTPÅBEDREVITERESOMTRORDEKANSÅMYEOGPRØVERÅVEILEDEFOLKITINGDETYDELIGHVISIKKEHARPEILINGPÅ*

 

ahhh... det var godt å få ut... :)

*prøve å respektere at man setter strek* ;)

[/OT]

 

jorgenindahouse: google er ikke glad i å indexere ?s=something sider...

 

ala-artikler å se nøyere på:

alistapart.com/articles/succeed/

alistapart.com/articles/slashforward/ ;)

 

 

 

EDIT> jorgenindahouse: se PM..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Warning: main(guider/index2.htm) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/absentvo/css.absentvoid.com/norsk/index.php on line 45

 

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'guider/index2.htm' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/absentvo/css.absentvoid.com/norsk/index.php on line 45

Lenke til kommentar

Kall meg syk, men av en eller annen grunn plager den lille, svakt gjennomsiktige teksten helt til høyre i banneren meg. Kan komme av at jeg brukte det veldig mye før, da jeg begynte å bruke photoshop. *knegg*

 

Ser bra ut det her arve! Kjekt å ha noe annet enn w3schools å lære av :)

Lenke til kommentar

Var grei nok, men jeg liker ikke at den er knust i Firefox, som nå er min browser #1! :w00t:

 

Helt grei. Blir nok enda bedre etterhvert som innholdet strømmer til.

 

 

EDIT:

 

*refresh*

 

What the??!! Den funket plutselig i Firefox! :dontgetit:

 

EDIT2: Den funket nesten, var det visst. Menyen havnet under innholdet. :p

 

EDIT3: Hvorfor hvit hover-farge på linkene? Ser jo ikke hva som står der!

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Gode saker arve :thumbs:

 

*fortelle*

Dagen i dag var en stor dag for meg; Battlefield Vietnam skulle nemlig handles inn, og forventingene var skyhøye da jeg skulle finne en buss jeg kunne ta til Elkjøp. Buss ble funnet, og jeg møtte presis opp ved busstoppet. Men hva i alle...? Siste buss hadde gått fra 2 timer siden. Greit. Ringer så Gaia's rutetelefon der de forteller meg at ruteplanleggeren de har på internett suger bigtime! Den finner et busstopp i nærheten av deg og gjetter på at den bussen du skal ta stopper der. ( :roll: )

Jaja. Ny buss ble funnet, og vel fremme ved Elkjøp kunne damen bak disken fortelle meg at siden BFV ikke stod i spillhyllen, så hadde de det nok ikke. 100% sikkert. Skuffet, men fremdeles med et lite håp trasket jeg atter en gang bort til spillhyllen, men fremdeles ingen BFV var å oppdrive.

Det var da at mine tanker om udugelige Elkjøp-damer bak diskene ikke er noe kompetente, så jeg fant en fyr som kunne fortelle meg at de hadde BFV på lageret, jeg måtte bare vente litt. Jeg fikk spillet mitt, og gikk for å betale. Damen bak disken kom med allaskens unnskyldinger om at hun hadde sett nøye på datamaskinen sin at de ikke hadde spillet inne (nei, hun så ikke på datamaskinen hun hadde forran seg :ermm: ). Menmen; jeg betalte og gikk før bussen brakte meg hjem hit. 2 timer og 30 minutter tok det før jeg kom hjem igjen.

******!

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...