Kiman™ Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke uimponert? Er det nå jeg skal si smør på flesk? Fra spøk til revolver, trenger invite til Dropbox, Skaflem, anyone? Ser ut som en virkelig bra tjeneste, hadde vært flott å kunne delta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Dropbox er nice. Bare gi meg en epostadresse, Kiman, så skal du få invite Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 eposten til Kiman er [email protected] - bare å sende invite Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Tenker jeg venter på PM, jeg Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Har lekt meg med Git og Github i dag og kan ikke si jeg ikke (redigert inn) er imponert over Github. Utrolig pent, oversiktlig og perfekt for åpen kildekode prosjekter. Eneste negative er at siden er litt treg til tider. Tar nok enda lang tid før jeg får lært meg alle mulighetene med Git. Men det er i hvert fall deilig å kunne gjøre commits uten å være online. Why are you following me?!?? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Har lekt meg med Git og Github i dag og kan ikke si jeg ikke (redigert inn) er imponert over Github. Utrolig pent, oversiktlig og perfekt for åpen kildekode prosjekter. Eneste negative er at siden er litt treg til tider. Tar nok enda lang tid før jeg får lært meg alle mulighetene med Git. Men det er i hvert fall deilig å kunne gjøre commits uten å være online. Noen som vet forskjellene mellom dette og Subversion? Er det noen fordeler? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hvorfor sier du ikke simpelthen at du er imponert, JonT? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Fordi han ikke ikke ikke er uimponert Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Var fælt til språkdebatt her idag da. Kan virkelig ikke si jeg bryr meg. Why are you following me?!?? Må jo finne ut av hva ting er for noe, og hvilken nytte de kan gjøre. Så jeg å flowed en del stykker. Mulig jeg unflower deg hvis du kommer med for mye spam. Noen som vet forskjellene mellom dette og Subversion? Er det noen fordeler? Du kan i hvert fall gjøre commits lokalt uten å oppdatere en server. I tillegg har Git innebygget branches funksjon, selv om jeg ikke helt kan se nytten av det enda. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Flow og unflow? WTF? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 http://evernote.com/ Kult med søk i bilder! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Er det noen som har noen plugins til WP å anbefale, som er litt sånn must-have. For å bedre funksjonaliteten og utvide muligheter. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 http://designshack.co.uk/tutorials/introdu...t-6-backgrounds Savner forground image altså! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Er det noen som har noen plugins til WP å anbefale, som er litt sånn must-have. Se andre avsnitt. Custom Field GUI, som vel har fått en arvtaker etter hvert, er uunværlig. Lenke til kommentar
gaarder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hei! Jeg er ute etter litt rask kritikk på logo til bedriften min. Veldig åpen for forslag til forbedringer! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Subversion og Git er ganske forskjellige og følger forskjellige prinsipper. Anbefaler denne videoen fra Linus: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Kast den, gaarder. Når denne logoen som eg kasta saman på 3 minutt ser bedre ut, betyr det at du må tilbake til tegnebordet. Tenk enkelt. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 I'm a Dropbox user :--) Takk, Skaflem! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Kast den, gaarder. Når denne logoen som eg kasta saman på 3 minutt ser bedre ut, betyr det at du må tilbake til tegnebordet. Tenk enkelt. Om du virkelig mener at den logoen var bedre, synes jeg ikke gaarder skal følge rådet ditt. Gaarder: Du kan blant annet gjøre fonten lettere, ved å runde hjørnene, eller bytte til en cleanere font. Da bør du også gjøre noe med GC greia. Slik den er nå er den hverken fugl eller fisk, enten legger du den helt horisontalt, eller så bør den være skråere og kanskje større. Forøvrig er jeg ikke helt begeistret for den fonten heller, så du kan med fordel finne en lettere font der og. Eller finne på noe helt annet, bytt det ut med et symbol eller lignende. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hei!Jeg er ute etter litt rask kritikk på logo til bedriften min. Veldig åpen for forslag til forbedringer! https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11242951 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå