Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lekt meg med Git og Github i dag og kan ikke si jeg ikke (redigert inn) er imponert over Github. Utrolig pent, oversiktlig og perfekt for åpen kildekode prosjekter. Eneste negative er at siden er litt treg til tider.

Tar nok enda lang tid før jeg får lært meg alle mulighetene med Git. Men det er i hvert fall deilig å kunne gjøre commits uten å være online.

Why are you following me?!?? :ohmy:

Lenke til kommentar
Har lekt meg med Git og Github i dag og kan ikke si jeg ikke (redigert inn) er imponert over Github. Utrolig pent, oversiktlig og perfekt for åpen kildekode prosjekter. Eneste negative er at siden er litt treg til tider.

Tar nok enda lang tid før jeg får lært meg alle mulighetene med Git. Men det er i hvert fall deilig å kunne gjøre commits uten å være online.

Noen som vet forskjellene mellom dette og Subversion? Er det noen fordeler?

Lenke til kommentar

Var fælt til språkdebatt her idag da. Kan virkelig ikke si jeg bryr meg.

Why are you following me?!?? :ohmy:

Må jo finne ut av hva ting er for noe, og hvilken nytte de kan gjøre.

Så jeg å flowed en del stykker. Mulig jeg unflower deg hvis du kommer med for mye spam.

Noen som vet forskjellene mellom dette og Subversion? Er det noen fordeler?

Du kan i hvert fall gjøre commits lokalt uten å oppdatere en server. I tillegg har Git innebygget branches funksjon, selv om jeg ikke helt kan se nytten av det enda.

Lenke til kommentar
Kast den, gaarder. Når denne logoen som eg kasta saman på 3 minutt ser bedre ut, betyr det at du må tilbake til tegnebordet. Tenk enkelt. :)

Om du virkelig mener at den logoen var bedre, synes jeg ikke gaarder skal følge rådet ditt. ;)

Gaarder:

Du kan blant annet gjøre fonten lettere, ved å runde hjørnene, eller bytte til en cleanere font. Da bør du også gjøre noe med GC greia. Slik den er nå er den hverken fugl eller fisk, enten legger du den helt horisontalt, eller så bør den være skråere og kanskje større. Forøvrig er jeg ikke helt begeistret for den fonten heller, så du kan med fordel finne en lettere font der og. Eller finne på noe helt annet, bytt det ut med et symbol eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...