sparks Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå mistet jeg all respekt for Opera! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå mistet jeg all respekt for Opera! Fordi de har reklame på youtube? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ingen bryr seg om den lille drittknappen din, Ole! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå mistet jeg all respekt for Opera! Fordi de har reklame på youtube? Fordi den var utrolig dårlig! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg mistet (litt) respekt for Opera når de puttet Jamba i bokmerker på Opera Mini. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vel, Opera har mistet respekt for dere to for lenge siden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå mistet jeg all respekt for Opera! Fordi de har reklame på youtube? Fordi den var utrolig dårlig! Det er fordi istedenfor skuespillere har de brukt de nerdene som jobber der. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Så ikke kompisen min, men :-/ Kanskje han er for sky. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå mistet jeg all respekt for Opera! Nå som Opera nettopp hadde klatret seg over 0 på gradestokken hos meg, sank den rett ned til minus 20 igjen. INGEN ønsker å se Håkon Wium Lie og en haug random Opera-ansatte danse. (unntatt steinmann og sikkert også ståle) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Fx hadde jo en teit annonse for en stund siden også. Har det altså noe å si på hvor gode de ansatte av Opera skal være å danse nå også? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, faen. Må slutte å bruke Opera på grunn av en småkinky reklamefilm, altså... Møkkabrowser. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Er vel ikke lenge til det kommer en danse-addon til Fx da. Endret 26. mai 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå som jeg endelig kunne begynne å fortelle damene hvilketn nettlesere jeg har.. får vel fortsette med å si jeg bruker Internet Explorer, da... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, faen. Må slutte å bruke Opera på grunn av en småkinky reklamefilm, altså... Møkkabrowser. Sånn skal det låte! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Må nok jobbe doble skift for å få klar denna beibi'n. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Har lekt meg med Git og Github i dag og kan ikke si jeg ikke (redigert inn) er imponert over Github. Utrolig pent, oversiktlig og perfekt for åpen kildekode prosjekter. Eneste negative er at siden er litt treg til tider. Tar nok enda lang tid før jeg får lært meg alle mulighetene med Git. Men det er i hvert fall deilig å kunne gjøre commits uten å være online. Endret 26. mai 2008 av JonT Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har lekt meg med Git og Github i dag og kan ikke si jeg er imponert over Github. Utrolig pent, oversiktlig og perfekt for åpen kildekode prosjekter. Eneste negative er at siden er litt treg til tider. Tar nok enda lang tid før jeg får lært meg alle mulighetene med Git. Men det er i hvert fall deilig å kunne gjøre commits uten å være online. Hæ? Du er kanskje ikke uimponert? Eller hva du mener..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå