qualbeen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Halvis Qualbeen holder óg til i Bergen, selv om han ikke er like aktiv her. Han begynner jo i Keyteq i juni. Off, masse eksamner og styr nå. Mindre tid til kafélivet. Men jeg leser iallefall alt som blir skrevet. Ser frem til 16. juni, som altså er tha date! Vil på kartet jeg også. Og meg der. Og PT der. Forum-treff en gang etter eksamener? @jorgis; ja det var jo sentralt *mobbe, mobbe* Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Huff så mye jeg skulle kommentert her! Arve: Greit for meg at du ikke er hypp på Tale hvis jeg kan. Jesper: Lektern er bare dyr, barbera er billigste utepilsen på aker brygge Evt bare en heidundrande fest hos meg Har fin sofa noen kan få med seg hjem også! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Mye koster det for å leie en polakk i et kvarter for å ta oppvasken 'a? Eller kanskje noen i Bergen her har lyst? Betaler deg en hundrings. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som har erfaring med design av nyhetsbrev, og evt farer med å bruke HTML i nyhetsbrev? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Vel... Nye Outlook støtter jo ikke HTML i det hele tatt, nesten. Ellers går det nokså fint så lenge du setter alle stilene inline og husker på å referere til grafikk med statiske stier (hvis de ikke sendes med mailen). Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som har erfaring med design av nyhetsbrev, og evt farer med å bruke HTML i nyhetsbrev? Ja - har vel kodet en 15 - 20 stk (maler). Og det er et sant helvete. Og de to største "djevelene" er Outlook 2007 og Lotus Notes. Og det går fint å bruke HTML i nyhetsbrev, men først må du glemme alt om korrekt koding av nettsider i dag, og finne fram lærebøkene fra 1997 - 1999. Glem stilark (inline style er det eneste som reelt kan brukes), glem css egenskaper som margin, float, background-image og noen til. Bruk tabeller for design, eventuelt gjør designet så enkelt som mulig. Ta gjerne i bruk font-taggen, den ser ut til å virke på det meste. Du kan eventuelt bruke stiler i head, da Thunderbird og Evolution i alle fall leser disse. Og så må man teste i gmail, yahoo, hotmail, Outlook 2007. Og det er mer eller mindre umulig å få det til identisk i alle, så ser det sånn noenlunde ut, da er man fornøyd. PM meg dersom du eventuelt vil ha noen maler som fungerer brukbart å se på. Ellers kan du sjekke nyhetsbrev som du eventuelt får fra ulike aktører. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Huff så mye jeg skulle kommentert her!Arve: Greit for meg at du ikke er hypp på Tale hvis jeg kan. Her er vel noe mer for deg og Arve, Sebba. Kikka på Campaign Monitor, sparxxy? Endret 24. mai 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror det blir litt mye, er nok ikke snakk om mer enn 30-40 mottakere maks. Dessuten liker jeg utfordringen med å lage det selv, og får ført egne timer på det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Huff så mye jeg skulle kommentert her!Arve: Greit for meg at du ikke er hypp på Tale hvis jeg kan. Her er vel noe mer for deg og Arve, Sebba. Og her er noe for deg, Tor. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Arve: Greit for meg at du ikke er hypp på Tale hvis jeg kan. Hah, fine with me. Lykke til Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Auda, det skurru ikke sagt - Sebba greier å hale iland hu der. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Nei, burde ikke WebKafeen vært representert på Diskusjon.nos wiki? Noen som gidder å fikse? (Jeg gidder åpenbart ikke ) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hvordan kan jeg "target'e" CSS til bare IE6 og lavere, uten å modifisere html(if-ie6 osv)? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 html-ting{ css:something !important /* ie7, Opera, FF, etc */ css:something /* ie6 */ } Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Så sån er det med den saken! Jeg har nettopp skrevet in en 64tegns lang WPA key feil, så nå er jeg trist og lei Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Yeah, da er jeg og arvis klare for å stikke på daddysmilk konsert! Yeah! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Kanskje litt OT, men de som står bak a.viary har en egen blogg der de skriver om forskjellige ting, ganske interessant: http://a.viary.com/bizblog Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hmm, da var jeg hjemme igjen fra en riggejobb som skal fortsettes i morgen, dog først etter at jeg har styrt lyd på det samme anlegget... Kjipt at jobben ødela for Daddys-konsert, var keen på å dra, men nå orker jeg ikke dra ned til byen altså! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Når lanseres Aviary-programmene, eller er det bare jeg som ikke finner de? *Lese blogg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå